Tommi1 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Godzinę temu, FilipeK napisał: wytrzyma to chociaż do pierwszej zmiany oleju? To nie Subaru, wytrzyma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 No to już oficjalnie: https://wrc.net.pl/toyota-gr-yaris-z-najmocniejszym-na-swiecie-silnikiem-3-cylindrowym-rajdowka-na-co-dzien-odslonieta 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Czyli co tylko ta droższa wersja będzie miała Torsen ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 W pierwszej kolejności samochód będzie oferowany w Japonii. Już teraz można składać zamówienia na edycje specjalne RZ First Edition oraz RZ High-performance First Edition (m.in. dodatkowy spryskiwacz intercoolera, alufelgi BBS, Torsen). Cenę tej pierwszej ustalono na 3,96 mln jenów brutto (ok. 138 tys. zł), a najbardziej agresywnej na 4,56 mln jenów (ok. 159 tys. zł). No to co, zgadujemy, czy cena tej drozszej wersji w Polsce przebije 200 tys. zl, hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Super ! Z chcecia bym zamówił , to auto może zostać kultowym ! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) "GR Yaris ma posiadać także fabryczne rozwiązanie do łatwej adaptacji do przebudowy na wyczynową rajdówkę." To brzmi ciekawie. Jakby inni producenci poszli tą drogą...powrót mocnej i stosunkowo niedrogiej N4 I jeszcze, jakby takie "cóś" wzorem GT86/BRZ zrobili ze znaczkiem Subaru. Ale by był powrót fanów do marki Edytowane 10 Stycznia 2020 przez Adi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 9 minut temu, Adi napisał: Ale by był powrót fanów do marki Z rzędowym 3-cylindrowcem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariost Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Cyt. z internetu: "No i Toyota odkryła auto z kamuflażu. 261 Koni, 360 Nm i napęd GR-FOUR, który według inżynierów w teorii pozwala na ustawienie auta nie tylko jako 4x4, ale także Full-FWD jak i Full-RWD. To teraz czekać tylko na info o dostępności i cenach w Europie (i Polsce)" ... ciekawe rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Zalety systemu GR-Four Nowy napęd na cztery koła GR-Four został zaprojektowany tak, by jak najefektywniej przekazywać moc na każde koło, a do tego jest lekki i prosty w konstrukcji. Za rozdział momentu napędowego pomiędzy przednią i tylną osią odpowiada bardzo szybkie sprzęgło. Jako opcja w Pakiecie Circuit występują dwa mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu Torsen, które rozdzielają moc między lewą i prawą stronę, żeby dać naturalną i bezpośrednią kontrolę nad autem. Omawiany system wykorzystuje różne przełożenia biegów dla przedniej i tylnej osi, a to pozwala na rozłożenie napędu pomiędzy przednią i tylną osią w proporcjach nawet od 100:0 (pełny napęd na przód) do 0:100 (pełny napęd na tył). W trakcie jazdy kierowca może dostosować pracę napędu na cztery koła do swoich preferencji lub sytuacji na drodze, wybierając jeden z trzech trybów pracy. W standardowym trybie 60% mocy przekazywane jest na koła przednie, a 40% na tylne. W pozycji Sport większy moment napędowy kierowany jest na tył (30:70), zaś dla funkcji Track bazowym ustawieniem jest 50:50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 8 minut temu, WRC fan napisał: Z rzędowym 3-cylindrowcem? Oj tam, oj tam. Ramki w drzwiach przełknęliśmy, to i z tym damy radę. Zawsze to o niebo lepiej, niż subiektywnie dynamiczne obecne modele 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 1 godzinę temu, WRC fan napisał: Z rzędowym 3-cylindrowcem? zrobią 3 cylindrowego boksera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 2 godziny temu, WRC fan napisał: Z rzędowym 3-cylindrowcem? 260km w 3 cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, WRC fan napisał: Z rzędowym 3-cylindrowcem? to moze byc prawie kawal: inzynierowie Subaru (z pomoca inzynierow z Toyoty ) wymyslili nowy sposob na pozbycie sie tzw. fabrycznej wady 4-tego cylindra Edytowane 10 Stycznia 2020 przez eddie_gt4 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Dokładam kolejnego Japończyka Lift Civica type R. Zmiany kosmetyczne, coś poprawili w zawieszeniu i hamulcach, skrzynia ma być bardziej precyzyjna. Lekko zmodyfikowali zderzaki. Dołożyli nowy Subarowy kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 dołożyli też sztuczny dźwięki z głośników.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Gdzie można posłuchać? CTR to ma wyjść gdzieś w połowie roku limitowana edycja która ma odzyskać rekord od Meganki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Honda Civic Type R – face lifting Odświeżona Honda Civic Type R otrzymała grill w większym rozmiarze, dla poprawy chłodzenia jednostki napędowej, która w tym modelu, przy wykorzystaniu jego potencjału, nie ma lekkiego życia. Zmiany zewnętrzne obejmują poza tym kolor nadwozia. Teraz Honda Civic Type R dostępna jest z niebieskim lakierem o nazwie Boost Blue, pochodzącym ze specjalnej palety producenta Civic Type R zyskał ponadto kilka ulepszeń mechanicznych, w tym poprawione hamulce z nowymi tarczami i klockami hamulcowymi, mniej wrażliwymi na przegrzanie i bardziej skutecznymi podczas hamowania przy wysokich prędkościach. Zawieszenie zyskało nowe amortyzatory, w których zoptymalizowano działanie pod kątem poprawy komfortu przy normalnej, codziennej jeździe. Przednie zawieszenie natomiast przeprojektowano tak, by zapewnić bardziej bezpośrednie wyczucie przednich kół. Kabina odświeżonego Civica Type R ma nową kierownicę, obszytą Alcantarą oraz inną niż do tej pory dźwignię zmiany biegów z krótszym skokiem między poszczególnymi przełożeniami Siły napędowe przenoszone są na koła przedniej osi poprzez sześciobiegową skrzynię manualną, z wykorzystaniem mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy układu przeniesienia napędu i zawieszenia – Comfort, Sport oraz +R. Pozostając przy kwestii silnika, o ile nie zmieniono nic jeśli chodzi o parametry jednostki napędowej, to jej brzmienie zostało nieco poprawione. Dodajmy, że poprawione w „sztuczny” sposób, przez system Active Sound Control, który modyfikuje dźwięk silnika dochodzący do kabiny i różnicuje go w zależności od wybranego trybu. Odświeżoną Hondę Civic Type R zobaczymy niebawem w salonach. Na tym etapie nie wiemy, czy i w jakim stopniu zmieni się cena japońskiego hot-hatcha. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez burton 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 W CTR dźwięk wydechu jest bez rewelacji bo takie I30N bije go na głowę ale za te głośniczki to powinni karać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Nie ma co śmiecic CTRem. Wszystko jest wiadome. Jak ktos chce kupic ten woz to moze teraz smialo isc do salonu bo oprocz wyzszej ceny nie zyska zupelnie nic. Za to ten Yaris to zupelnie inna historia... Edytowane 10 Stycznia 2020 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fyrkes Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Nowe wrogiem staregoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki84 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 3 drzwiowe nadwozia mocno zawęża klientów do pasjonatówAle jakby zrobili corolke w ten deseń to mogło by być ciekawieWysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 2 godziny temu, kubanow napisał: 3 drzwiowe nadwozia mocno zawęża klientów do pasjonatów Ale jakby zrobili corolke w ten deseń to mogło by być ciekawie Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka A cena zapewne uczyni to auto mega niszowym. 15 sztuk rocznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 A45s cwiara poniżej 12s, a rs3 na hamowni 374 koniki tylko i czas 12.8s ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 No....to chyba najlepsze podsumowanie czym STI było kiedyś a czym się stało 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się