Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

1 godzinę temu, miki84 napisał:

Oficjalne info jak do tej pory było takie że Rs mk3 będzie ostatnim rsem w historii

Nie będzie -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, WRC fan napisał:

Nie będzie -_-

I dobrze by było, przecież to najlepszy hot hatch biorąc pod uwagę stosunek ceny do frajdy jaką daje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponoć Yaris GR4 ma być na Torsenie:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety tylko 3 drzwiowa wersja
ale jeśli poszli by tą drogą i zrobili nową corolkę podobnie to mogła by być fajna opcja

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kubanow napisał:

niestety tylko 3 drzwiowa wersja
ale jeśli poszli by tą drogą i zrobili nową corolkę podobnie to mogła by być fajna opcja

I dołożyli jeden cylinder:)

tu przypada ok 84 KM/cyl, czyli zachowując te parametry w Corollce byłoby ponad 330 KM:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was posiada bądź posiadał Foke RS  MK2?

Najlepiej taką zmodyfikowaną .

Jest szansa by taką kupić, pytanie jest niezawodny sprzęt?

Warto kupić takiego HH ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem , sprzęt kozak , pancerny  seryjny silnik ( z volvo ) blok żeliwny , miałem jak pamietam ok 360 KM i 500 Nm , nie pamietram dokładnie , ale w tych latach mało kto w Polsce robił dobrze tuning tego , miałem dwa razy robioną mapę , i dwa razy problemy , dopiero na słowacji zrobili mi porządnie , ale teraz pewnie już jest to prostsze , wtedy chyba byłem jednym z prekursorów w MK 2 . Do tej pory obsługujemy klienta ( miał kiedyś STI ) i chce go tylko u nas serwisować , problemów nie ma , bierz śmiało jeśli z dobrych rąk , i mądrze porobione auto . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, carfit napisał:

Miałem , sprzęt kozak , pancerny  seryjny silnik ( z volvo ) blok żeliwny , miałem jak pamietam ok 360 KM i 500 Nm , nie pamietram dokładnie , ale w tych latach mało kto w Polsce robił dobrze tuning tego , miałem dwa razy robioną mapę , i dwa razy problemy , dopiero na słowacji zrobili mi porządnie , ale teraz pewnie już jest to prostsze , wtedy chyba byłem jednym z prekursorów w MK 2 . Do tej pory obsługujemy klienta ( miał kiedyś STI ) i chce go tylko u nas serwisować , problemów nie ma , bierz śmiało jeśli z dobrych rąk , i mądrze porobione auto . 

Dzięki za radę .

Tak jest do wzięcia z pewnych rąk i do tego raczej mądrze z modzone. 371/540Nm powinno robić przeciąg :) 

Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem :) to ma być auto na co dzień.

Dla porównania EVO miasto= 18 L , trasa = 12-20 L

A jak z Fokusem ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Borysek napisał:

Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem :) to ma być auto na co dzień.

Nie pamiętam serio, nigdy tego parametru nie brałem totalnie pod uwagę . 

P.S. Sprawdź jaki masz IC i świece , tam były problemy jak pamietam 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli podoba Ci się buda i silnik to bierz, ale imo za połowę tej ceny możesz mieć szybsze auto na tor w postaci megane rs mk3 i podobnie praktyczne na codzień. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój był praktycznie seryjny i miałem go dość krótko (niecały rok).

Bardzo subiektywnie:

- plusy: wygląd (zwłaszcza zielony :wub:) i dźwięk, przyjemny duży moment

- jedyny denerwujący minus: to było auto, w którym zrozumiałem termin "trzeszczące plastiki" 

Auto było bardzo zadbane, z polskiego salonu, kupione od jednego z pierwszych w Polsce właścicieli RSa mk3 ale po prostu jakoś się  nie pokochaliśmy - zastanawiałem się wręcz czy nie zostawić sobie teoretycznie dużo gorszego CTRa VIII gen. (UFO), którego miałem 3 lata - w końcu sprzedałem oba w kilka dni...

Osobiście lepiej jeździ mi się CTRem IX gen. (FK2) - nie sprawdzałem ale pewnie są obecnie w podobnej cenie do Foki  (tylko dźwięk nie ten....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CTR gorzej brzmi niz 5cylindrow. Za to jest duzo mlodszy, ale w Focusie tez juz bylo nowoczesne zawieszenie z przodu. Kiedys bardzo chcialem miec ten woz. Tam wiekszym problemow nie ma, o ile kojarze ma mulace sprzeglo, ktore troche zwalnia przy zmianie biegow.

 

Wydaje mi sie, ze kojarze na racingforum gruby temat o tym wozie ale nie moge znalezc. Jak znajde to podrzuce. Byc moze jest zmixowany z watkiem o Megane RS:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77152 i musialbys przejrzec.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też myślałem nad CTR , ale ostatecznie hond miałem już wiele . Natomiast fokusa nigdy . Fakt mk2 strasznie mi się podoba już wizualnie . Generalnie nie lubię aut , które maja problemy mechaniczne , dlatego zapytałem o potencjalne usterki w aucie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli RS jak Volvo w wersji T8


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wiadomo, że jak zwykle wygrywa porsche, ale dużo ciepłych słów i miejsce na pudle dla a45s

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.12.2019 o 10:10, mrusz napisał:

Mój był praktycznie seryjny i miałem go dość krótko (niecały rok).

Bardzo subiektywnie:

- plusy: wygląd (zwłaszcza zielony :wub:) i dźwięk, przyjemny duży moment

- jedyny denerwujący minus: to było auto, w którym zrozumiałem termin "trzeszczące plastiki" 

Auto było bardzo zadbane, z polskiego salonu, kupione od jednego z pierwszych w Polsce właścicieli RSa mk3 ale po prostu jakoś się  nie pokochaliśmy - zastanawiałem się wręcz czy nie zostawić sobie teoretycznie dużo gorszego CTRa VIII gen. (UFO), którego miałem 3 lata - w końcu sprzedałem oba w kilka dni...

Osobiście lepiej jeździ mi się CTRem IX gen. (FK2) - nie sprawdzałem ale pewnie są obecnie w podobnej cenie do Foki  (tylko dźwięk nie ten....)

Wiem ze miałeś rs w zielonym kolorze , to prawda ze fabryczny lakier miał 240 mikronów ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i Renault na torze Modlin z panem Pertynem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem po co ten materiał wrzucał na yt. Dowiedziałem się tyle o Trophy-R, że  nie ma trakcji na mokrej nawierzchni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze chodzi ta Beema 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
36 minut temu, turdziGT napisał:

Dobrze chodzi ta Beema 

 

 

 

Czemu Audi pod butem dymi tylko z jednej stony?

Jak Skoda kilka lat temu w Octavii RS TDI mimo ze w zderzaku miała obrysy wydechów po obu stronach?

Ech, pytanie retoryczne. :mellow:

 

04.01.2020_19.30.23_REC.png

Edited by dirkdiggler
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko ty tego nie rozumiesz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...