Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

  • Replies 10.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Jako przywołany do tablicy nieco się wypowiem     7 lat jeździłem Imprezą GT, teraz od 1,5 roku jeżdżę Focusem RS MK3. Gdy rozglądaliśmy się za czymś fajnym, z napędem na cztery koła, RS ma

Posted Images

2 godziny temu, kubanow napisał:

niestety tylko 3 drzwiowa wersja
ale jeśli poszli by tą drogą i zrobili nową corolkę podobnie to mogła by być fajna opcja

I dołożyli jeden cylinder:)

tu przypada ok 84 KM/cyl, czyli zachowując te parametry w Corollce byłoby ponad 330 KM:mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was posiada bądź posiadał Foke RS  MK2?

Najlepiej taką zmodyfikowaną .

Jest szansa by taką kupić, pytanie jest niezawodny sprzęt?

Warto kupić takiego HH ? 

Link to post
Share on other sites

Miałem , sprzęt kozak , pancerny  seryjny silnik ( z volvo ) blok żeliwny , miałem jak pamietam ok 360 KM i 500 Nm , nie pamietram dokładnie , ale w tych latach mało kto w Polsce robił dobrze tuning tego , miałem dwa razy robioną mapę , i dwa razy problemy , dopiero na słowacji zrobili mi porządnie , ale teraz pewnie już jest to prostsze , wtedy chyba byłem jednym z prekursorów w MK 2 . Do tej pory obsługujemy klienta ( miał kiedyś STI ) i chce go tylko u nas serwisować , problemów nie ma , bierz śmiało jeśli z dobrych rąk , i mądrze porobione auto . 

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, carfit napisał:

Miałem , sprzęt kozak , pancerny  seryjny silnik ( z volvo ) blok żeliwny , miałem jak pamietam ok 360 KM i 500 Nm , nie pamietram dokładnie , ale w tych latach mało kto w Polsce robił dobrze tuning tego , miałem dwa razy robioną mapę , i dwa razy problemy , dopiero na słowacji zrobili mi porządnie , ale teraz pewnie już jest to prostsze , wtedy chyba byłem jednym z prekursorów w MK 2 . Do tej pory obsługujemy klienta ( miał kiedyś STI ) i chce go tylko u nas serwisować , problemów nie ma , bierz śmiało jeśli z dobrych rąk , i mądrze porobione auto . 

Dzięki za radę .

Tak jest do wzięcia z pewnych rąk i do tego raczej mądrze z modzone. 371/540Nm powinno robić przeciąg :) 

Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem :) to ma być auto na co dzień.

Dla porównania EVO miasto= 18 L , trasa = 12-20 L

A jak z Fokusem ?  

Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Borysek napisał:

Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem :) to ma być auto na co dzień.

Nie pamiętam serio, nigdy tego parametru nie brałem totalnie pod uwagę . 

P.S. Sprawdź jaki masz IC i świece , tam były problemy jak pamietam 

 

Link to post
Share on other sites

Mój był praktycznie seryjny i miałem go dość krótko (niecały rok).

Bardzo subiektywnie:

- plusy: wygląd (zwłaszcza zielony :wub:) i dźwięk, przyjemny duży moment

- jedyny denerwujący minus: to było auto, w którym zrozumiałem termin "trzeszczące plastiki" 

Auto było bardzo zadbane, z polskiego salonu, kupione od jednego z pierwszych w Polsce właścicieli RSa mk3 ale po prostu jakoś się  nie pokochaliśmy - zastanawiałem się wręcz czy nie zostawić sobie teoretycznie dużo gorszego CTRa VIII gen. (UFO), którego miałem 3 lata - w końcu sprzedałem oba w kilka dni...

Osobiście lepiej jeździ mi się CTRem IX gen. (FK2) - nie sprawdzałem ale pewnie są obecnie w podobnej cenie do Foki  (tylko dźwięk nie ten....)

Link to post
Share on other sites

CTR gorzej brzmi niz 5cylindrow. Za to jest duzo mlodszy, ale w Focusie tez juz bylo nowoczesne zawieszenie z przodu. Kiedys bardzo chcialem miec ten woz. Tam wiekszym problemow nie ma, o ile kojarze ma mulace sprzeglo, ktore troche zwalnia przy zmianie biegow.

 

Wydaje mi sie, ze kojarze na racingforum gruby temat o tym wozie ale nie moge znalezc. Jak znajde to podrzuce. Byc moze jest zmixowany z watkiem o Megane RS:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77152 i musialbys przejrzec.

 

 

Link to post
Share on other sites

Też myślałem nad CTR , ale ostatecznie hond miałem już wiele . Natomiast fokusa nigdy . Fakt mk2 strasznie mi się podoba już wizualnie . Generalnie nie lubię aut , które maja problemy mechaniczne , dlatego zapytałem o potencjalne usterki w aucie .

Link to post
Share on other sites
W dniu 25.12.2019 o 10:10, mrusz napisał:

Mój był praktycznie seryjny i miałem go dość krótko (niecały rok).

Bardzo subiektywnie:

- plusy: wygląd (zwłaszcza zielony :wub:) i dźwięk, przyjemny duży moment

- jedyny denerwujący minus: to było auto, w którym zrozumiałem termin "trzeszczące plastiki" 

Auto było bardzo zadbane, z polskiego salonu, kupione od jednego z pierwszych w Polsce właścicieli RSa mk3 ale po prostu jakoś się  nie pokochaliśmy - zastanawiałem się wręcz czy nie zostawić sobie teoretycznie dużo gorszego CTRa VIII gen. (UFO), którego miałem 3 lata - w końcu sprzedałem oba w kilka dni...

Osobiście lepiej jeździ mi się CTRem IX gen. (FK2) - nie sprawdzałem ale pewnie są obecnie w podobnej cenie do Foki  (tylko dźwięk nie ten....)

Wiem ze miałeś rs w zielonym kolorze , to prawda ze fabryczny lakier miał 240 mikronów ? 

Link to post
Share on other sites

Nie wiem po co ten materiał wrzucał na yt. Dowiedziałem się tyle o Trophy-R, że  nie ma trakcji na mokrej nawierzchni :D

Link to post
Share on other sites

Dobrze chodzi ta Beema 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, turdziGT napisał:

Dobrze chodzi ta Beema 

 

 

 

Czemu Audi pod butem dymi tylko z jednej stony?

Jak Skoda kilka lat temu w Octavii RS TDI mimo ze w zderzaku miała obrysy wydechów po obu stronach?

Ech, pytanie retoryczne. :mellow:

 

04.01.2020_19.30.23_REC.png

Edited by dirkdiggler
  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

Nie tylko ty tego nie rozumiesz :(

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   1 member


×
×
  • Create New...