Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, kubanow napisał:

niestety tylko 3 drzwiowa wersja
ale jeśli poszli by tą drogą i zrobili nową corolkę podobnie to mogła by być fajna opcja

I dołożyli jeden cylinder:)

tu przypada ok 84 KM/cyl, czyli zachowując te parametry w Corollce byłoby ponad 330 KM:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem , sprzęt kozak , pancerny  seryjny silnik ( z volvo ) blok żeliwny , miałem jak pamietam ok 360 KM i 500 Nm , nie pamietram dokładnie , ale w tych latach mało kto w Polsce robił dobrze tuning tego , miałem dwa razy robioną mapę , i dwa razy problemy , dopiero na słowacji zrobili mi porządnie , ale teraz pewnie już jest to prostsze , wtedy chyba byłem jednym z prekursorów w MK 2 . Do tej pory obsługujemy klienta ( miał kiedyś STI ) i chce go tylko u nas serwisować , problemów nie ma , bierz śmiało jeśli z dobrych rąk , i mądrze porobione auto . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, carfit napisał:

Miałem , sprzęt kozak , pancerny  seryjny silnik ( z volvo ) blok żeliwny , miałem jak pamietam ok 360 KM i 500 Nm , nie pamietram dokładnie , ale w tych latach mało kto w Polsce robił dobrze tuning tego , miałem dwa razy robioną mapę , i dwa razy problemy , dopiero na słowacji zrobili mi porządnie , ale teraz pewnie już jest to prostsze , wtedy chyba byłem jednym z prekursorów w MK 2 . Do tej pory obsługujemy klienta ( miał kiedyś STI ) i chce go tylko u nas serwisować , problemów nie ma , bierz śmiało jeśli z dobrych rąk , i mądrze porobione auto . 

Dzięki za radę .

Tak jest do wzięcia z pewnych rąk i do tego raczej mądrze z modzone. 371/540Nm powinno robić przeciąg :) 

Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem :) to ma być auto na co dzień.

Dla porównania EVO miasto= 18 L , trasa = 12-20 L

A jak z Fokusem ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Borysek napisał:

Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem :) to ma być auto na co dzień.

Nie pamiętam serio, nigdy tego parametru nie brałem totalnie pod uwagę . 

P.S. Sprawdź jaki masz IC i świece , tam były problemy jak pamietam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój był praktycznie seryjny i miałem go dość krótko (niecały rok).

Bardzo subiektywnie:

- plusy: wygląd (zwłaszcza zielony :wub:) i dźwięk, przyjemny duży moment

- jedyny denerwujący minus: to było auto, w którym zrozumiałem termin "trzeszczące plastiki" 

Auto było bardzo zadbane, z polskiego salonu, kupione od jednego z pierwszych w Polsce właścicieli RSa mk3 ale po prostu jakoś się  nie pokochaliśmy - zastanawiałem się wręcz czy nie zostawić sobie teoretycznie dużo gorszego CTRa VIII gen. (UFO), którego miałem 3 lata - w końcu sprzedałem oba w kilka dni...

Osobiście lepiej jeździ mi się CTRem IX gen. (FK2) - nie sprawdzałem ale pewnie są obecnie w podobnej cenie do Foki  (tylko dźwięk nie ten....)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTR gorzej brzmi niz 5cylindrow. Za to jest duzo mlodszy, ale w Focusie tez juz bylo nowoczesne zawieszenie z przodu. Kiedys bardzo chcialem miec ten woz. Tam wiekszym problemow nie ma, o ile kojarze ma mulace sprzeglo, ktore troche zwalnia przy zmianie biegow.

 

Wydaje mi sie, ze kojarze na racingforum gruby temat o tym wozie ale nie moge znalezc. Jak znajde to podrzuce. Byc moze jest zmixowany z watkiem o Megane RS:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77152 i musialbys przejrzec.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem nad CTR , ale ostatecznie hond miałem już wiele . Natomiast fokusa nigdy . Fakt mk2 strasznie mi się podoba już wizualnie . Generalnie nie lubię aut , które maja problemy mechaniczne , dlatego zapytałem o potencjalne usterki w aucie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2019 o 10:10, mrusz napisał:

Mój był praktycznie seryjny i miałem go dość krótko (niecały rok).

Bardzo subiektywnie:

- plusy: wygląd (zwłaszcza zielony :wub:) i dźwięk, przyjemny duży moment

- jedyny denerwujący minus: to było auto, w którym zrozumiałem termin "trzeszczące plastiki" 

Auto było bardzo zadbane, z polskiego salonu, kupione od jednego z pierwszych w Polsce właścicieli RSa mk3 ale po prostu jakoś się  nie pokochaliśmy - zastanawiałem się wręcz czy nie zostawić sobie teoretycznie dużo gorszego CTRa VIII gen. (UFO), którego miałem 3 lata - w końcu sprzedałem oba w kilka dni...

Osobiście lepiej jeździ mi się CTRem IX gen. (FK2) - nie sprawdzałem ale pewnie są obecnie w podobnej cenie do Foki  (tylko dźwięk nie ten....)

Wiem ze miałeś rs w zielonym kolorze , to prawda ze fabryczny lakier miał 240 mikronów ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, turdziGT napisał:

Dobrze chodzi ta Beema 

 

 

 

Czemu Audi pod butem dymi tylko z jednej stony?

Jak Skoda kilka lat temu w Octavii RS TDI mimo ze w zderzaku miała obrysy wydechów po obu stronach?

Ech, pytanie retoryczne. :mellow:

 

04.01.2020_19.30.23_REC.png

Edytowane przez dirkdiggler
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...