Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

42 minuty temu, radekk napisał:

też nie wiem jak u Ciebie, ale w Polsce M340 jest ponad 40 tys tańsze niż C43

U mnie tez różnica spora 820K nok a milon za C43

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, radekk napisał:

ale że do 100? jak patrze teraz na dane autocentrum to tam akurat odwrotnie podane C43 4.0, 340 4,4 ( mówię o sedanach) więc jak masz gdzieś info odwrotne to pytanie jak w rzeczywistości to wypada


Dane dla kombiaków

 

496AA2A1-8484-4727-B283-8CB938C8DFEE.jpeg

 

3EB9E4F2-D39F-48C2-AE16-1116127F7103.jpeg

Edited by Zyzol

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, turdziGT napisał:

Na stronie AMG podają 4,7

faktycznie, na autocentrum teraz jak patrze podali dane C63S, czyli niby M340 na papierze jedzie lepiej niż C43, do 100 o te ok 0,3 sek

Edited by radekk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupę auta za te pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No osiagi tej M340i mega jak na moc i $$$. Zegary mi sie tylko nie podobają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W konfiguracji która by mi odpowiadała wychodzi 370-380 tys. za kombi. Wydaje mi się to akceptowalna cena za to co oferuje to auto. Nie zmienia to jednak faktu, że cena jest wysoka. 

Mimo to jest to jakaś alternatywa dla RS4, które za 100k więcej oferuje w zasadzie tylko nieco lepsze osiągi. 

Gdybym kiedyś stanął przed takim wyborem, to miałbym ciężki orzech do zgryzienia. 

Edited by matros1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, radekk napisał:

faktycznie, na autocentrum teraz jak patrze podali dane C63S, czyli niby M340 na papierze jedzie lepiej niż C43, do 100 o te ok 0,3 sek

Bo C43 nie ma LC, bo jak mówią panowie z Mercedesa wtedy urywajac 0,5 sek. byłby za bardzo zbliżony osiągami do C63. Ruszając z hamulca spokojnie robi się czasy 4,4-4,5, a przecież to nie jest prawdziwe LC z 4 tys. obrotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, matros1 napisał:

W konfiguracji która by mi odpowiadała wychodzi 370-380 tys. za kombi. Wydaje mi się to akceptowalna cena za to co oferuje to auto. Nie zmienia to jednak faktu, że cena jest wysoka. 

Mimo to jest to jakaś alternatywa dla RS4, które za 100k więcej oferuje w zasadzie tylko nieco lepsze osiągi. 

Gdybym kiedyś stanął przed takim wyborem, to miałbym ciężki orzech do zgryzienia. 

 

Alternatywa jest ale pamiętaj ze M340 jest jednak tylko wariantem zwykłej seri 3 a takie samochody jak M3 czy RS4 to osobne modele a przez to sa bardziej wyjątkowe.Dla jednego ma to znaczenie dla drugiego wcale.

Ale tak jak pieszej ja tez uwazam ze kupę auta za 370-380 dostajesz.

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, matros1 napisał:

W konfiguracji która by mi odpowiadała wychodzi 370-380 tys. za kombi. Wydaje mi się to akceptowalna cena za to co oferuje to auto. Nie zmienia to jednak faktu, że cena jest wysoka.

do tego od tej ceny można urwać jednak sporo więcej niż można dostać przykładowo w takim Subaru.

Mi jedynie nie pasuje to co @turdziGT pisze, jakoś nie mogę się przekonać do tych zegarów, w szczególności jak porównam je do tych z Audi czy Mercedesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierzesz HUD-a i nie patrzysz na zegary :P A ostatecznie to i tak pewnie kwestia przyzwyczajenia :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie cierpię HUDów, w czym bym tego nie używał zawsze mnie to denerwowało, a przede wszystkim męczyło, poza tym w wielu przypadkach z okularami z polaryzacją nie widać, chyba że się jedzie z przekrzywioną głową:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie? Dla mnie świetna opcja, szczególnie do kontroli prędkości. Nie jeździłem w okularach, ale o ile pamiętam jest opcja ustawienia kąta wyświetlania, aby dało się korzystać w polaryzacyjnych

Edited by Zyzol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto co lubi ja też nie mam HUD z tych powodów co @radekk pisze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zdążą mnie zatrzymać do kontroli:P a na serio to mając w samochodzie aktywny tempomat bardzo często używam i on wówczas służy do kontroli prędkości.

A z tym kątem to jest coś takiego? bo ja kojarzę że można ustawiać w pionie i poziomie, ewentualnie kąt odchylenia, ale to na polaryzację nie ma wpływu. We wspomnianym BMW na hasło okulary z polaryzacją już kilkukrotnie słyszałem to nie to faktycznie nie pójdzie. Ale mówię nawet w porach roku kiedy nie używam okularów i próbowałem się przekonać do HUDa bardzo mnie rozkojarzał i zauważyłem że używając spoglądam bliżej na drogę niż jeżdżąc bez. Więc w wielu przypadkach za przynajmniej 5 tys jak nie więcej podziękuję skoro do końca nie jetem zadowolony, wolę wydać na jakieś inne bardziej przydatne mi wyposażenie. To tak samo jak za nic w życiu bym nie dopłacić do ogrzewanej kierownicy z racji że nie kumam sensu tego rozwiązania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, radekk napisał:

to tak samo jak za nic w życiu bym nie dopłacić do ogrzewanej kierownicy z racji że nie kumam sensu tego rozwiązania.

Jak parkujesz w garażu lub masz Webasto, ewentualnie mieszkasz w miejscu gdzie nie ma mrozów to jest faktycznie bez sensu dopłacać.

Natomiast gdy parkujesz pod chmurką, mróz ścina i przed rozpoczęciem podróży skrobiesz przez 10 min. szyby to nawet w rękawiczkach palce kostnieją. Wtedy grzana kierownica jest najlepszym dodatkiem. :thumbup:

 

A jeśli chodzi o HUD to kolejny bajer, który mnie ucieszy gdy dostanę go w cenie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie mam grzanek kierownicy bo parkuje w garażu ale Fiesta zony ma i to jedna z najlepszych opcji dla samochodu parkujacego na zewnątrz w zimie.Obok grzanek szyby warte wydanych pieniędzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grzana szyba jak najbardziej. Webasto w niczym nie mam, ale za to bez namysłu bym dopłacił, ale ze względu żeby musząc np robić krótkie dystanse, choć trochę mieć silnik rozgrzany i ze względu na dziecko, żeby można wsadzić je do samochodu i bez obaw posadzić bez kurtki. Sam praktycznie zawsze zimą wsiadam do zimnego auta w krótkim rękawku. Ja to już szybciej dopłaciłbym do chłodzenia kierownicy żeby zawsze była zimna:biglol: ale fakt ja dziwny jestem:P
Właśnie to byłby dla mnie największy ból w jakiś grubszych furach ze często nie można dołożyć webasto wydając na samochód pół bańki czy więcej. Stad też dla mnie ciekawszy na co dzień jest taki A35 niż A45 bo w tym pierwszym występuje webasto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jest na przykład w RS4

Fabrycznie nie ma webasto a rzezac w takim aucie tego nie będę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, turdziGT napisał:

No tak jest na przykład w RS4

Fabrycznie nie ma webasto a rzezac w takim aucie tego nie będę.

Ciężko w to uwierzyć, że do takiego auta nie ma tej opcji. Dziwne, że ASO we własnym zakresie nie dokłada u siebie.

 

W 2013 gdy zamawiałem Outbacka to dopłaciłem chyba 8600 do Webasto na pilota i nigdy nie żałowałem tego dodatku choć stanowiło prawie połowę kasy wydanej na extrasy. W zimowe poranki (auto stało pod chmurką) przy śniadanku uruchomiałem z okna ustawiony 40 minutowy program i gdy byłem gotowy Subaru czekało już ciepłe z rozgrzanym silnikiem chętnym do ostrej jazdy. Skrobania szyb nie było więc nie tęskniłem za grzaną kierownicą, którą miałem wcześniej a komfort zapięcia dziecka w foteliku nie opatulonego na cebulkę wynagradzał inwestycję. :)

Od kilku lat mam garaż i w nowym Forku już o Webasto nie myślałem ale w mroźne dni trochę tęskno z uwagi na brak ciepłego silnika akurat z rana gdy najbardziej się śpieszę a muszę delikatniej się z nim obchodzić. 

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja po wypiciu porannej kawy i ubraniu sie ide opalic auto ktore chodzi sobie z 10 min kiedy dzieci sie jeszcze szykuja do szkoly i efekt jest bardzo podobny do webasto:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest częsta praktyka wielu producentów, w Mercedesie C63 też nie ma możliwości, w C43 już można i każdym niższym, w klasie A też to samo, w E chyba już występuje. Audi miało to samo, RS4 nie można, w poprzedniej RS6 też jak kojarzę nie było takiej możliwości, dopiero w obecnej widziałem że jest, BMW na pewno ma to samo ani w obecnej M5 też nie można, a już w M550 i/d nie ma problemu.

Dokładać za nic bym nie podjął się w tych samochodach, zważywszy że pewnie jak coś by się sypnęło zwaliliby na ogrzewanie. Więc dla mnie te "niższe" modele mają ogromną przewagę w codziennym użytkowaniu w szczególności jak samochód zamierza w dużym stopniu użytkować wyjazdowo zimą

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Lisek napisał:

Ja po wypiciu porannej kawy i ubraniu sie ide opalic auto ktore chodzi sobie z 10 min kiedy dzieci sie jeszcze szykuja do szkoly i efekt jest bardzo podobny do webasto:) 

jak jesteś na jakimś wyjeździe i masz samochód na ulicy czy jakimś parkingu raczej już tak nie zrobisz, tak to możesz na własnej posesji. Już pomijam to że za takie coś można dostać mandat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, radekk napisał:

to jest częsta praktyka wielu producentów, w Mercedesie C63 też nie ma możliwości, w C43 już można i każdym niższym, w klasie A też to samo, w E chyba już występuje. Audi miało to samo, RS4 nie można, w poprzedniej RS6 też jak kojarzę nie było takiej możliwości, dopiero w obecnej widziałem że jest, BMW na pewno ma to samo ani w obecnej M5 też nie można, a już w M550 i/d nie ma problemu.

Dokładać za nic bym nie podjął się w tych samochodach, zważywszy że pewnie jak coś by się sypnęło zwaliliby na ogrzewanie. Więc dla mnie te "niższe" modele mają ogromną przewagę w codziennym użytkowaniu w szczególności jak samochód zamierza w dużym stopniu użytkować wyjazdowo zimą

 

Dokladnie ani w RS4 ani RS6 nie było.Brak miejsca .To jedna z tych opcji której mi bardzo brakuje i dzieki temu moj sąsiad Skodowicz zawsze w zimie ma z tego ubaw :) A tak BTW pękła dyszka w temacie ktory najbardziej lubię :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, radekk napisał:

nie zdążą mnie zatrzymać do kontroli:P a na serio to mając w samochodzie aktywny tempomat bardzo często używam i on wówczas służy do kontroli prędkości.

A z tym kątem to jest coś takiego? bo ja kojarzę że można ustawiać w pionie i poziomie, ewentualnie kąt odchylenia, ale to na polaryzację nie ma wpływu.. To tak samo jak za nic w życiu bym nie dopłacić do ogrzewanej kierownicy z racji że nie kumam sensu tego rozwiązania

W BMW jest też regulacja obrotu. Na pytanie po co to to, usłyszałem, że to właśnie do okularów polaryzacyjnych.

 

Podgrzewaną kierownicę dostałem w Subaru, chociaż nie chciałem. Baardzo przyjemna sprawa jeżeli auto stoi na zimnie. Ponieważ parkuję w garażu to jednak rzadko przydatny bajer. Też bym nie dopłacał, mimo że to z reguły okolice tysiaczka ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...