QbaqBA 425 Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Taka luźna sugestia - może obejrzyj najpierw film na temat którego się wypowiadasz? 1 Link to post Share on other sites
Tommo 277 Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Hehe już mam, tłumaczy dlaczego taki czas po wyścigu Mimo wszystko zaskakujące jak dla mnie... Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Coś jest nie tak. TTRS zrobiło by tu pogrom w zeszłym roku w każdej dyscyplinie. To auto schodzilo w praktyce poniżej 4sek do setki. Inna sprawą jest że bez sensu testowanie jest rolki w trybie konfort bo w praktyce nikt tak nie jeździ. To tak jak by by w niektórych modelach startować z ECO. Link to post Share on other sites
Czarne_Koronkowe 802 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 8 godzin temu, turdziGT napisał: Inna sprawą jest że bez sensu testowanie jest rolki w trybie konfort bo w praktyce nikt tak nie jeździ. Zawsze przed wyprzedzaniem wbijasz tryb „super race”? 1 1 Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Nie ale tak jak pisalem juz kiedys w trybie komfort jest oromna rozrzutnosc kalibracji bo dla kazdego porducenta komfort moze oznaczac cos innego.U jednych roznica mapowania silnika i skrzyni dw stosunku do sport bedzie mala a u unnych bardzo duza. To jest test samochodow sportowych i powinno sie je testowac w ich najszybszych ustawienach a nie najslabszych. Dodadkowo w zyciu codziennym te samochody sa uzytkowane rzez wlascicieli a nie kogos kto wsiadzie do niego na chwile i zapewiem was ze wiekszosci gdzie gdzie oprocz ustawien jak sport , komfort itp jest mozliwosc konfoguracji indywidualnej i zapewne tak te zamochody jedza. Dla przykladu w Audi mozna na przyklad miec mapowanie silnika i skrzyni na sport a wiec na najlepsze osiagi ale sama skrzynie uzytkowac zostawic w trybie D a nie S. Powstaje wtedy zajefajna kombinacja do jady na co dzien bo ma sie pelne osiagi ale skrzynie ktora trzyma biegi trzyma biegi dluzej i nie jest tak meczaca jak S na dluzsza mete.Jednym ruchem mozna ja wrzucic na S jak potrzeba. To taki przyklad nieskonczonych mozliwosci personalizacji. A to ze cos dziwnego zrobili z tym TTRS to inna sprawa. To auto jest / bylo nie wiele wolniesze niz slabe wersje R8. Link to post Share on other sites
Zyzol 965 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 W każdym trybie może być duża rozrzutność, bo silniki są różne, skrzynie są różne, auta są różne, a teraz doszło jeszcze „manipulowanie emisyjne”. Z tego co pamiętam, tryb komfortowy w RS3 był mocno zmulony, ale nie widzę w tym nic złego, bo nie zawsze jest potrzeba rakietowych startów. Po co jechać autostradą, czy stać w korku w szybszych trybach? Link to post Share on other sites
Kukson 1779 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 (edited) Po prostu powinni sprawdzać w trybach komfortowych jak i sportowych wtedy nie byłoby płaczu, że auto jest zamulone w trybie do jazdy codziennej, a w sportowym to całkiem inne auto. W tym wyścigu na kanale carwow widać, że Porsche jak i Supra jest w trybie sport wiec Audi raczej jechało w Dynamic. Edited August 19, 2019 by Kukson Link to post Share on other sites
radekk 2274 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 4 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał: Zawsze przed wyprzedzaniem wbijasz tryb „super race”? W Subaru często przed wyprzedzaniem przełączam na S#, w Audi można tez ustawić zmianę jednym przyciskiem na kierownicy wiec też ułatwione. Dla mnie to odruch na zasadzie jak w manualu musiałem zredukować tak tu przełączam na S# Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Mnie chodzi o proby z rolki. Kalibracja skrzyni w Audi jest taka ze przy kickdownie w komfort zrzuca o jeden bieg i auto ma jechac Nm a nie pelna moca gdzie Dymaic zrzuca do biegu zapeniajacego najlepsze przyspieszenie a przeceiz o to chyba chyba chodzi z spoertowych samochodach. Jak ktos jezdzi na codznien ma mniejsze znaczenie. Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 2 minuty temu, radekk napisał: W Subaru często przed wyprzedzaniem przełączam na S#, w Audi można tez ustawić zmianę jednym przyciskiem na kierownicy wiec też ułatwione. Dla mnie to odruch na zasadzie jak w manualu musiałem zredukować tak tu przełączam na S# Ja jezdze dokladnie tak.Silnik i skrzynia w Dynamic zawsze zale sam lewarek skrzyni na D a nie S bo tak sie przyjemniej jezdzi.PÅOtrzeba mi pelnej mocy jednym ruchem reki zmieniam na S i ogien. Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Mazda MX5 na 2019.Zaczyna to być całkiem szybkie auto. Link to post Share on other sites
subleo 2553 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 7 godzin temu, turdziGT napisał: . Kalibracja skrzyni w Audi jest taka ze przy kickdownie w komfort zrzuca o jeden bieg i auto ma jechac Nm a nie pelna moca gdzie Dymaic zrzuca do biegu zapeniajacego najlepsze przyspieszenie a przeceiz o to chyba chyba chodzi z spoertowych samochodach Nie tu tkwi problem. Problemem jest ogromny lag skrzyni w trybie "Comfort". Tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć, ale tak jest. @carfit też na to zwracał uwagę, gdy jeździł bodajże Q8-ką. Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 3 godziny temu, subleo napisał: Nie tu tkwi problem. Problemem jest ogromny lag skrzyni w trybie "Comfort". Tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć, ale tak jest. @carfit też na to zwracał uwagę, gdy jeździł bodajże Q8-ką. Ok aż z ciekawosci muszę sprawdzić bo przyznam szczerze w Comfort wogle nie jędze.Mam konfig jak wyżej i tam działa bardzo ok a przynajmniej bez laga ale pewnie dlatego ze mapa silnika i skrzyki jest na Sport natomiast praca samej skrzyni jest w trybie D.Reakcja na gaz jes natychmiastowa różnica taka ze dłużej trzyma bieg zamiast albo redukować lub od razu zmieniać wiec mozna bardzie Nm jezdzic. Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1398 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 3 godziny temu, turdziGT napisał: Mazda MX5 na 2019.Zaczyna to być całkiem szybkie auto. To zawsze było szybkie auto. W zakrętach, nie koniecznie spod świateł. Faktem jest jednak, że zadziwiająco długo trzymał się blisko tego Golfa R. Chyba muszę się przejechać... było NC, było NB, może czas na ND Link to post Share on other sites
subleo 2553 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 (edited) 34 minuty temu, turdziGT napisał: Ok aż z ciekawosci muszę sprawdzić bo przyznam szczerze w Comfort wogle nie jędze. A jaką normę Euro spełnia Twoja RS4? Ta kwestia rozpoczęła się od momentu wprowadzenia Euro 6d-temp. Edited August 19, 2019 by subleo Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Euro 6L Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 50 minut temu, Tsunetomo napisał: To zawsze było szybkie auto. W zakrętach, nie koniecznie spod świateł. Faktem jest jednak, że zadziwiająco długo trzymał się blisko tego Golfa R. Chyba muszę się przejechać... było NC, było NB, może czas na ND To samo sobie pomyślałem ze chce sie tym przejechać.Raz ze osiagi znacznie lepsze niz 160 KM to jeszcze wyżej sie kręci do 7,5 tys Fajne toto 1 Link to post Share on other sites
ponton500 19 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 (edited) https://bbrgti.com/ Tutaj mozna dokupic pare gratow. Np: https://bbrgti.com/collections/mazda-mx-5-nd/products/bbr-mx-5-nd-super-200 Edited August 20, 2019 by ponton500 Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Ciezko się nie zgodzić 1 3 Link to post Share on other sites
matros1 1591 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Delta HF Integrale Evo 2 to jedno z tych aut które chciałbym mieć. Niestety ceny są jak dla mnie przesadzone za zadbane egzemplarze. Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Ja też. 20 lat temu miałem przyjemność prowadzić EVO I i do dzisiaj pamiętam ten dzień jak by to było wczoraj z każdym detalem łącznie z dźwiękiem wszystkich plastików w środku Co do cen to jest to gwarantowana lokata kapitału jeżeli kupi się właściwy egzemplarz. Link to post Share on other sites
carfit 2395 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 12 godzin temu, matros1 napisał: Delta HF Integrale Evo 2 to jedno z tych aut które chciałbym mieć. Niestety ceny są jak dla mnie przesadzone za zadbane egzemplarze. Tu jest w przystępnej cenie https://www.mobile.de/pl/Samochod/Lancia-LANCIA-Delta-2.0i.e.-TURBO-16V-HF/vhc:car,pgn:3,pgs:10,ms1:14700_4_,ful:petrol,pwn:147/pg:vipcar/280587828.html 2 Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 44 minuty temu, carfit napisał: Tu jest w przystępnej cenie https://www.mobile.de/pl/Samochod/Lancia-LANCIA-Delta-2.0i.e.-TURBO-16V-HF/vhc:car,pgn:3,pgs:10,ms1:14700_4_,ful:petrol,pwn:147/pg:vipcar/280587828.html Wymień RS6 na takie. Mina żony bezcenna 1 1 Link to post Share on other sites
ponton500 19 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Warty jest tyle ile ktos bedzie w stanie zaplacic. Widzimisie kogos tam to sobie mozna miedzy ksiazki wsadzic. Link to post Share on other sites
turdziGT 1362 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 To prawda ale to sa juz auta na aukcje a nie portale ogłoszeniowe.Delta to teraz chodliwy towar tak jak pre 993 porsche 911.Jeszcze 3 -5 lat temu mogłeś kupic w przyzwoitych pieniądzach dzis to astronomiczne sumy. 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now