matros1 Posted August 13 Chris nie wygląda na zbyt zaangażowanego w jazdę bo nie miesza lewarkiem Share this post Link to post Share on other sites
matros1 Posted August 13 14 godzin temu, miki84 napisał: Jak to kiedyś powiedział znany dziennikarz motoryzacyjny manual jest dla ,,dużych chłopców" Duzi chłopcy, prawdziwi faceci itd itp jeżdżą czym chcą a nie tym co im TV czy gazeta powie 3 Share this post Link to post Share on other sites
mrusz Posted August 13 Fajnie, że sprowokowałem taką dyskusję choć jej treść nieco odbiegła od pytania... Widać jestem dużym facetem i prawdziwym chłopcem i wiem czym chcę jeździć ps. choćby było wolniejsze, gorsze i archaiczne Share this post Link to post Share on other sites
Tsunetomo Posted August 14 7 godzin temu, mrusz napisał: Fajnie, że sprowokowałem taką dyskusję choć jej treść nieco odbiegła od pytania... Widać jestem dużym facetem i prawdziwym chłopcem i wiem czym chcę jeździć ps. choćby było wolniejsze, gorsze i archaiczne Tez kiedyś myślałem, ze automaty są „dla tych co nie wiedza na czym polega prawdziwa jazda”. Do czasu, aż rozwaliłem w strzępy lewe kolano i czekała mnie rekonstrukcja więzadeł i długotrwała rehabilitacja. Żeby samodzielnie funkcjonować zapadła decyzja o zakupie auta z automatem. Bajka. Z unieruchomiona noga po 2 dniach sam jeździłem na rehab. I od tego czasu wygoda wzięła górę. Miałem nawet przez dwa lata mx-5 w automacie - i fakt, to było chyba jedyne auto gdzie ta skrzynia jakoś nie współgra z duchem auta. Manual z turbomiacie to była bajka. A w autach „szybkich”, jak Np Porsche czy C63AMG, którymi miałem okazje pojeździć po torze ze skrzynia automat... wiem ze jestem lamusem, ale nie wyobrażam sobie, żebym dał radę jeszcze biegi tam zmieniać. I tak było „angażująco” Fajnie natomiast jeśli producenta stać na danie wyboru - chcesz automat, masz, chcesz manual, masz - jak w M2. 2 Share this post Link to post Share on other sites
turdziGT Posted August 14 7 godzin temu, mrusz napisał: Fajnie, że sprowokowałem taką dyskusję choć jej treść nieco odbiegła od pytania... Widać jestem dużym facetem i prawdziwym chłopcem i wiem czym chcę jeździć ps. choćby było wolniejsze, gorsze i archaiczne Troche zle podsumowanie bo MT wcale nie jest gorsze , wolniejsze czy archaiczne , tak jak AT wcale nie odbiera zaangazowania i przyjemnisci zjazdy 1 3 Share this post Link to post Share on other sites
Zyzol Posted August 14 8 minut temu, turdziGT napisał: MT wcale nie jest gorsze , wolniejsze czy archaiczne Wolniejsze to raczej jest Share this post Link to post Share on other sites
turdziGT Posted August 14 26 minut temu, Zyzol napisał: Wolniejsze to raczej jest To prawda Share this post Link to post Share on other sites
ponton500 Posted August 14 (edited) No nie wiem, widze tu roznego rodzaju aluzje, ale i tak nie przekonaly mnie. M2 Competition w manualu jak cos. Chociaz jestem pewien, ze kiedys bedzie automat, z reszta wtedy juz i tak nie bedzie innego wyboru... Edited August 14 by ponton500 1 Share this post Link to post Share on other sites
miki84 Posted August 14 11 godzin temu, matros1 napisał: Duzi chłopcy, prawdziwi faceci itd itp jeżdżą czym chcą a nie tym co im TV czy gazeta powie Nie długo dojdzie do tego że nie będzie wyboru wśród "męskich" silników tylko jakieś 1.0 Eco not for emocion itp. Share this post Link to post Share on other sites
Zyzol Posted August 14 3 godziny temu, ponton500 napisał: No nie wiem, widze tu roznego rodzaju aluzje, ale i tak nie przekonaly mnie. Dyskusja przypomina te w wątkach o mocy Każdy wybierze to, co mu bardziej odpowiada (o ile w ogóle taki wybór ma) i nie ma sensu na siłę przekonywać, że to decyzja dobra lub zła Share this post Link to post Share on other sites
turdziGT Posted August 14 3 godziny temu, chojny napisał: Share this post Link to post Share on other sites
Xawery1939 Posted August 14 45 minut temu, Zyzol napisał: Dyskusja przypomina te w wątkach o mocy Każdy wybierze to, co mu bardziej odpowiada (o ile w ogóle taki wybór ma) i nie ma sensu na siłę przekonywać, że to decyzja dobra lub zła ??? .... właśnie do tego służy dyskusja...wymiana poglądów....ścierania się na argumenty....to sens forum. 4 godziny temu, ponton500 napisał: M2 Competition w manualu jak cos o zwykłym WRXie też kiedyś tak mówiono...... WRX STI 2020 ma w opcji posiadać automatyczną przekładnię Share this post Link to post Share on other sites
Lisek Posted August 14 3 godziny temu, Xawery1939 napisał: WRX STI 2020 ma w opcji posiadać automatyczną przekładnię A skad info ze taki samochod wogole powstanie? Share this post Link to post Share on other sites
Kukson Posted August 14 Pewnie chodzi o subaru viziv performance sti ale nawet jak powstanie to co to za automat miałby być? bo jak cvt to no comment. Share this post Link to post Share on other sites
turdziGT Posted August 14 (edited) A co macie do CVT ? Do skuterów doskonała To tak w temacie skrzyń AT ktore totalnie potrafi zepsuć fun z jazdy. Edited August 14 by turdziGT Share this post Link to post Share on other sites
Kukson Posted August 14 Do codziennej jazdy subarowskie cvt jest ok ale w aucie(STI) które ma służyć nie tylko do jazdy z punktu a do b to już byłaby kaszana. Share this post Link to post Share on other sites
turdziGT Posted August 14 Ja niestety kompletnie nie klikam z tym rozwiązaniem , w żadnym samochodzie. 1 Share this post Link to post Share on other sites
carfit Posted August 14 4 minuty temu, turdziGT napisał: Ja niestety kompletnie nie klikam z tym rozwiązaniem , w żadnym samochodzie. DLA jasności , STI tylko w 6MT , lub super skrzynia typu DSG/PDK . Skrzynia MT6 jest , gorzej z AUT. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Zyzol Posted August 14 10 godzin temu, Xawery1939 napisał: właśnie do tego służy dyskusja...wymiana poglądów To jeszcze zależy jak wymienia się poglądy... Share this post Link to post Share on other sites
marcinwrxsti Posted August 14 Gdyby mnie było stać to strzeliłbym sobie jakąś sekwencje z łopatkami do sti Tylko żeby to działało tak jak trzeba... boje się , ze niezależnie od „zainwestowanej” kwoty byłby problem z tym urządzeniem i z jego serwisem. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Tomek Tomko Posted August 15 Stage2 + KW V3. Reszta seria, łącznie z masą. Opona z homologacją drogową. Tyle, że za kółkiem kosmita - Paweł Widawski aka Buni. Focus RS mk3 Tor Poznań 1.46.81 Share this post Link to post Share on other sites
QbaqBA Posted August 15 Co do pierwotnego pytania to ja bym brał e92 m3 MT. Takich samochodów już nie będzie, a przy okazji to chyba najfajniejsza generacja m3. A ogólnie to najbardziej bym polecał 1M Coupe. Share this post Link to post Share on other sites
viggen Posted August 15 W dniu 10.08.2019 o 23:26, mrusz napisał: Pewnie powinienem pytać w innym wątku ale przy okazji porównania z poprzedniego postu zapytam tu: jeździł ktoś i m2/m2 comp i m3 e90/e92? Najlepiej z manualną skrzynią biegów... Powoli zastanawiam się nad zakupem. Suche dane znam. Przejechałem się m2, niestety z automatem. Auto jako "kolejne w rodzinie", bardziej do okazjonalnych wyjazdów i samej przyjemności z jazdy niż do codziennego poruszania w mieście, bez wyjazdów na tor/pojeżdżawki A jak Twoje ogólne wrazenia z m2 w at? Też się przymierzam, ale niestety żadna z łódzkich wypożyczalni nie ma auta w ofercie żeby pojeździć trochę przez zakupem. Share this post Link to post Share on other sites