Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

Co to za bojówka nowej A klasy AMG? :DPoczekajmy na bezpośrednie porównania, ale jeśli jest lepsza niż przedliftowa to nie będzie konkurencji

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to już lift A Klasy jest? :D

Zapowiada się fajne i drogie auto którym będzie można śmigać na co dzień, a w weekend pobawić się tylko trochę opon będzie trzeba zakupić ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale zrobili lipę z tym wydechem :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydech poprzedniego A45 bije nowego. Ten Drift Mode wydaje się po filmikach, że łatwiej wprowadza w poślizg w porównaniu do Foki RS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznam szczerze że bok w bok różnica stylistyczna jest spora.Przprzednika nigdy fanem nie byłem za to ten :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wyrósł król HH AWD z pewnością , tylko ten wydech i tablet ........ Trzeba kupić jakiegoś Acrapovica , chyba że zrobią z czasem opcję wydech AMG jak było w poprzedniku , ale chyba Unia tego zakazała . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, carfit napisał:

Trzeba kupić jakiegoś Acrapovica , chyba że zrobią z czasem opcję wydech AMG jak było w poprzedniku , ale chyba Unia tego zakazała . 

Albo może Siemianowice ogarną jakiś custom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Tommi1 napisał:

Albo może Siemianowice ogarną jakiś custom ;)

Dla nich , to będzie raj !!! na te unijne przepisy :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak BTW dzis widzalem sie ze znajomym i pojedziem RS3 ze stage 1 bo chciał sie pochwalić.Tak delikatnie niczym dosłownie 510 kuna i 650 Nm.Ja pitole co tam sie dzieje.Szok nawet jak sie wsiądzie z RS4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybkie jest ale jak już wspominane było w tym temacie brzmi słabo. Pewnie szybko pojawią się wydechy do tego auta aby brzmiał jak trzeba.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie nawet w Cayman GT4 jest z tym problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unia Europejska chce cichych aut – i producenci pokornie pochylili głowy, godząc się na zmiany.

Bastian Bogenschutz, szef planowania produktu w Mercedesie podkreślił w wywiadzie dla Motoring, że ze względu na te zmiany Mercedesy będą dużo cichsze – i miał na myśli AMG. Już teraz aby uruchomić auto z Affalterbach w głośnym trybie trzeba się nieco napracować, przytrzymując przy odpalaniu samochodu łopatkę skrzyni biegów. Niebawem jednak pojazdy te będą domyślnie dużo cichsze i to na całym świecie. Nie opłaca się projektować i tworzyć dwóch lub trzech wersji układu wydechowego na różne rynki – prosta kalkulacja w Excelu zabija ten pomysł.

Pierwszymi cichymi autami AMG są modele z nowej rodziny AMG 45. Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, Zyzol napisał:

Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”.

 

fajkowe wydechy, dźwięk z głośników  - niestety niedługo nie będzie prawdziwych samochodów, a jak zaostrzą przepisy to i firmy tuningowe nie pomoga bo nie przejda badań.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Zyzol napisał:

Unia Europejska chce cichych aut – i producenci pokornie pochylili głowy, godząc się na zmiany.

Bastian Bogenschutz, szef planowania produktu w Mercedesie podkreślił w wywiadzie dla Motoring, że ze względu na te zmiany Mercedesy będą dużo cichsze – i miał na myśli AMG. Już teraz aby uruchomić auto z Affalterbach w głośnym trybie trzeba się nieco napracować, przytrzymując przy odpalaniu samochodu łopatkę skrzyni biegów. Niebawem jednak pojazdy te będą domyślnie dużo cichsze i to na całym świecie. Nie opłaca się projektować i tworzyć dwóch lub trzech wersji układu wydechowego na różne rynki – prosta kalkulacja w Excelu zabija ten pomysł.

Pierwszymi cichymi autami AMG są modele z nowej rodziny AMG 45. Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”.

W poprzedniej Fiescie ST były doprowadzone rury od dolotu zeby wzmocnić dźwięk i przyznam szczerze ze fajne to było ale tylko na przepustnicy w pełni otwartej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany to by się przydały ale w Unii Europejskiej.

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Kukson napisał:

Zmiany to by się przydały ale w Unii Europejskiej.

 

I to nie tylko w aspekcie motoryzacyjnym

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie powinienem pytać w innym wątku ale przy okazji porównania z poprzedniego postu zapytam tu: jeździł ktoś i m2/m2 comp i m3 e90/e92?  Najlepiej z manualną skrzynią biegów...

Powoli zastanawiam się nad zakupem. Suche dane znam. Przejechałem się m2, niestety z automatem.

Auto jako "kolejne w rodzinie", bardziej do okazjonalnych wyjazdów i samej przyjemności z jazdy niż do codziennego poruszania w mieście, bez wyjazdów na tor/pojeżdżawki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu "niestety z automatem"? według mnie M2 to właśnie bardzo fajne auto do zabawy na torze i tam daje przyjemność z jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem "nestety automatem" bo biorę pod uwagę tylko manual a nie miałem okazji pojeździć autem z taką skrzynią.

Nie mam umiejętności to jazdy na torze M2/M3, ktora byłaby dla mnie przyjemnością a nie stresem

Do nauki kupiłem E36 ale przez ponad 2 lata jeszcze na tor nie dojechałem (wcześniej byłem 2 x SJS innymi autami)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrusz z ciekawości zapytam - jeżeli nie chcesz jeździć na torze, to dlaczego manual? Kwestia finansowa, czy preferencje?

Mam wrażenie, że o skrzyniach manualnych w eMkach dowiesz się więcej na amerykańskim forum ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...