Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

To jeden z najlepszych silników na rynku więc była by szkoda. Jezdzilem parę tygodni temu RS3 po torze i za każdym razem jak do niego wsiadam to robię WOW co za silnik i dźwięk.

 

Nawet porównując do 2.9 w RS4??

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Kukson napisał:

A czy RS3 jest już dostępne po tych poprawkach aby normy spełniał? i czy mocowo się coś zmieniło czy zostało jak było ?

Na razie jest dostępny i spełnia aktualna normę 6D, czy ile teraz tam jest. Moc ma te sama, ale pewnie niedługo znowu wycofaja go z produkcji...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, Kukson napisał:

 

 

Edited by Dottoree
.

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Kukson napisał:

A czy RS3 jest już dostępne po tych poprawkach aby normy spełniał? i czy mocowo się coś zmieniło czy zostało jak było ?

na pewno mocno ucierpialo brzmienie niestety , gdzies jest wideo od Paula z SOL . 

Nawet znalazlem: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, viggen napisał:

na pewno mocno ucierpialo brzmienie niestety , gdzies jest wideo od Paula z SOL . 

Nawet znalazlem: 

 

To prawda, kumpel właśnie 2 tyg. temu odebrał nowe RS3 i jest b. cichutko niestety, pomimo wydechu RS...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, turdziGT napisał:

To jeden z najlepszych silników na rynku więc była by szkoda. Jezdzilem parę tygodni temu RS3 po torze i za każdym razem jak do niego wsiadam to robię WOW co za silnik i dźwięk.

Jak jest z tym rs3 na torze? Faktycznie ciagle tak przodem leci w zakretach ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka dni temu leciałem za RS3 i praktycznie nie było jej słychać i się dziwiłem o co chodzi. Wcześniejsze dźwięk miały fenomenalny.

 

Godzinę temu, tomekmix napisał:

Nawet porównując do 2.9 w RS4??

ten silnik to chyba nowa konstrukcja więc nie wiadomo jak będzie się sprawował, 2.5 robią po 600 700 KM i to niby się spisuje. Też pod kątem dźwięku ten silnik zachęca do zabawy, 2.9 jest jednak bardziej stonowany, choć tu Turdzi niech się najlepiej wypowie użytkując ten silnik na co dzień.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego  on najlepiej porówna ale z tego co pamiętam gdzieś już pisał że wolałby 2.5 l niż swój . 600-700 km :blink: Grubo z 2,5

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, tomekmix napisał:

 

Nawet porównując do 2.9 w RS4??

No tak bo raz że między RS3 a RS4 nic nie ma jeżeli chodzi o osiągi, idą tak samo a dwa to dźwięk R5 - jest po prostu niesamowity

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, viggen napisał:

Jak jest z tym rs3 na torze? Faktycznie ciagle tak przodem leci w zakretach ? 

Nie jest bardzo neutralne i fajnie reaguje na zdjęcie nogi z gazu w zakręcie można je fajnie wrzucać. Jedyne co słabo wypadło to hamulce ( stalowe) bo je kompletnie ugotowałam ale skatowalem to auto strasznie pewnie dlatego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, radekk napisał:

Kilka dni temu leciałem za RS3 i praktycznie nie było jej słychać i się dziwiłem o co chodzi. Wcześniejsze dźwięk miały fenomenalny.

 

ten silnik to chyba nowa konstrukcja więc nie wiadomo jak będzie się sprawował, 2.5 robią po 600 700 KM i to niby się spisuje. Też pod kątem dźwięku ten silnik zachęca do zabawy, 2.9 jest jednak bardziej stonowany, choć tu Turdzi niech się najlepiej wypowie użytkując ten silnik na co dzień.

500 z 2,5 to jest dosłownie niczym program i dolot trzeba chyba tylko wymienić a 600 to na hybrydowym turbo ale reszta gestów bo za IC też seryjna.

Do RS4 ciężko porównać bo 4ka jes po prostu bardziej wyrafinowana i kierowana do innego klienta.RS3 to rasowe HH i prawdziwy bandzior aczkwiek sedan z jednym dzieckiem obleci spokojne jako auto rodzinne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.9 TFSI w RS4 też ma potencjał tam też niewiele rzeźby i 600 pęka 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

coś mi się kojarzy że samym programem 2.9 robią koło 530 KM. Zobaczymy jak z trwałością, 2.5 już trochę jest więc wiadomo że znosi ładnie modyfikacje nawet te bardziej ekstremalne.

 

27 minut temu, turdziGT napisał:

Do RS4 ciężko porównać bo 4ka jes po prostu bardziej wyrafinowana i kierowana do innego klienta

dokładnie, dla kogoś dla kogo motoryzacja to trochę więcej niż kupa blachy i narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B, 2,5 w większości wypadków będzie się wydawał ciekawszy, jednak do RS4 jak dla mnie bardziej pasuje 2.9 które jest jednak bardziej komfortową limuzyną do robienia też większych tras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie aczkolwiek RS3 nawet bez magnetic ride nawet na trasy jest całkiem OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wyprzedzało mnie nowe CLA, demówka z salonu, szli grubo na trasie. 

 

Jest dobrze, bardzo ładne auto z tyłu. W lusterku byłem pewny że dochodzi mnie A-klasa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem okazje wreszcie zobaczyć na żywo nową Suprę. Dopóki jechałem za to nawet to coś przypomina starszy model ale z boku już czar pryska.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.07.2019 o 17:21, turdziGT napisał:

2.9 TFSI w RS4 też ma potencjał tam też niewiele rzeźby i 600 pęka 

 

 

 

 


przy 310km/h przy zmianie pasa patrzy w lusterko wsteczne czy ktoś go nie wyprzedza... :P   dobre

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Yoshii napisał:

przy 310km/h przy zmianie pasa patrzy w lusterko wsteczne czy ktoś go nie wyprzedza... :P   dobre

 

A gdyby tak akurat @carfit jechał na Plejady to co? 

  • Haha 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hatch mi się nie podoba, bo stracił na agresywności, ale w przypadku CLA ten design się sprawdza się zdecydowanie lepiej. Dla mnie czerwony wygrywa :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jedziemy 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie całkiem ciekawa zabawka. W zimie pod lidlami można będzie robić fufore ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy komentarz Matta Prior - trochę jak EVO , czyli co są tu gdzie Mitsubishi było 20 lat temu ? :biglol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...