Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

Tyle, że te Meganki mocy niestety nie trzymają.

Co prawda nie wiem jak Trophy, ale "zwykłe" RSy mają te 265-270 zamiast 280.

Wiem, nic wielkiego ale jednak :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Jako przywołany do tablicy nieco się wypowiem     7 lat jeździłem Imprezą GT, teraz od 1,5 roku jeżdżę Focusem RS MK3. Gdy rozglądaliśmy się za czymś fajnym, z napędem na cztery koła, RS ma

Posted Images

2 godziny temu, yak napisał:

Tyle, że te Meganki mocy niestety nie trzymają.

Co prawda nie wiem jak Trophy, ale "zwykłe" RSy mają te 265-270 zamiast 280.

Wiem, nic wielkiego ale jednak :)

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, rydzada napisał:

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

 

chyba chodziło o wersję carbon, która miał mieć 370 km, a wypluła ok 340

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, rydzada napisał:

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

Ciekawy temat, niestety nie znam odpowiedzi i nawet nie chcę się podjąć próby odpowiedzi :)

Jeszcze ciekawsze jest to, że dotyczyło to akurat VAGów, które są znane ze sporych bonusów względem serii.

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, rydzada napisał:

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

To jest bardzo ciekawa kwestia. Swego czasu kupując Vaga można było mieć pewność, że na hamowni wypluje deklarowaną, a czasami lekko wyższą wartość (te 2-5KM więcej). Jak jest teraz to nie wiem

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Elvisiak napisał:

To jest bardzo ciekawa kwestia. Swego czasu kupując Vaga można było mieć pewność, że na hamowni wypluje deklarowaną, a czasami lekko wyższą wartość (te 2-5KM więcej). Jak jest teraz to nie wiem 

 

teraz też tak jest, praktycznie zawsze jest bonus, tę wersję cupry to ogarniał Pachura z Poznania razem z ABT (box).

I zamiast 370 km wychodziło 340, a w serii zamiast 300 np. 315;)

nie wspomnę, że carbon poza boxem, hamulcami, gwarancją producenta i dodatkami carbonowymi kosztowała chyba ok 40 tys więcej...

no ale za limitowane wersje trzeba płacić:lol:

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 wiadomo, że za wielką woda cuda się na hamowniach dzieją, ale to by potwierdzało słowa dziennikarzy twierdzących, ze auto wydaje się dużo szybsze niż katalogowe 330km 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, yak napisał:

Ciekawy temat, niestety nie znam odpowiedzi i nawet nie chcę się podjąć próby odpowiedzi :)

Jeszcze ciekawsze jest to, że dotyczyło to akurat VAGów, które są znane ze sporych bonusów względem serii.

Może się ten czas skończył ;) sporo silników tez już wykastrowali.

Link to post
Share on other sites

Mercedes-AMG.

 

Inżynierowie zakończyli prace nad najmocniejszym produkowanym seryjnie czterocylindrowym silnikiem na świecie. 421 KM i 500Nm z dwóch litrów pojemności! Dotychczasowy rekordzista miał o 41 KM mniejszą moc i o 25 Nm niższy moment obrotowy.

 

Pamieta ktoś rozwiniecie skrótu FQ400??

 

 

Link to post
Share on other sites

Tylko tym się nie dało jeździć na codzień podczas gdy A45 to będzie w pełni cywilizowany i funkcjonalne auto.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 14.06.2019 o 15:37, viggen napisał:

 wiadomo, że za wielką woda cuda się na hamowniach dzieją, ale to by potwierdzało słowa dziennikarzy twierdzących, ze auto wydaje się dużo szybsze niż katalogowe 330km 

 

 

A teraz tak. Wszyscy plskali że supra słaba to teraz macie odpowiedź dlaczego

 

 

No ....i wszystkie GTRy i inne NSXy pozamiatane. Dziekuje.

 

Edited by turdziGT
  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, turdziGT napisał:

No ....i wszystkie GTRy i inne NSXy pozamiatane. Dziekuje.

 

Aktualnie jest dość skomplikowana sytuacja w wyścigach długodystansowych. Od dłuższego czasu jest zapowiadana nowa klasa mająca zastąpić LMP1, bazująca na tzw Hypercars. Tyle ze ztcw wciąż nie ma ustalonych konkretów wiec producenci kombinują (Aston Valkyrie, Mclaren Senna GTR, Ferrari...) i zapewne to w związku z tym Toyota tez właśnie to wyknula. Oby się szybko wyklarowało...

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Z drugiejstrony to dobrze dla nas ze znow musza budowac homologation specials

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Than_Junior napisał:

 

Aktualnie jest dość skomplikowana sytuacja w wyścigach długodystansowych. Od dłuższego czasu jest zapowiadana nowa klasa mająca zastąpić LMP1, bazująca na tzw Hypercars. Tyle ze ztcw wciąż nie ma ustalonych konkretów wiec producenci kombinują (Aston Valkyrie, Mclaren Senna GTR, Ferrari...) i zapewne to w związku z tym Toyota tez właśnie to wyknula. Oby się szybko wyklarowało...

https://www.evo.co.uk/news/21388/fia-confirms-details-of-new-wec-hypercar-class

Pewne detale są już znane i wygląda to ciekawie, ale jak zwykle okaże się w praktyce

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 10.06.2019 o 15:44, burton napisał:

 

nie widać.... a wiesz może czyj automat tam wkładają.? ZF?

i dość drogi, aż 10 tys dopłaty...

Rozmawiałem dziś z dealerem na temat focusa st.

1. Pierwsze auta do polskich salonow zajadą o okolicach konca sierpnia.

2. Nie ma na razie opcji automatu.

3. Cos sie opóźnia.

4. Podobno to ma byc 7-mio biegowy hydrokinetyk forda czyli aktualna popularna w focusach 8-mka ale z wycietym jednym przełożeniem:blink:.

5. W sumie to nic za bardzo nie wiadomo.

 

 

 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

"Upala" ktoś na codzień GolfaR kombi?

Interesuje mnie życie z takim autem jako głównym w rodzinie w dłuższej perspektywie omiotającej wszystkie potrzeby transportowe rodziny. Jakieś słabe techniczne punkty tej platformy, typowe uciążliwości?

 

Golf 7,5 schodzi ze sceny co skutkuje interesującymi cenami za nowe auto 310KM kombi 4x4. Obiektywnie to sporo za Golfinę ale znaleźć coś w porównywalnej konfiguracji i cenie oprócz Cupry jest praktycznie niemożliwe.

 

Link to post
Share on other sites

No to chyba mamy odpowiedź albo jej nie mamy nadal ;)

 

 

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...