Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Say hello to... BMW M135i xDrive ;) 

 

 

 

 

 

61031971_10157598694237269_3725059671652827136_n.jpg

61123666_10157598694467269_6725591148250791936_n.jpg

61243119_10157598694392269_3217061050234961920_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Say Goodbye to R6 3.0

Welcome to 2.0 :toobad:

środek na plus, ale z zewnątrz, pozbycie się R6 i napęd przód dramat...

do mini wkładają to samo więc tylko buda będzie inna...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

xDrive i napęd na przód?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę taki I 30 N z tyłu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Ken napisał:

xDrive i napęd na przód?

 

w xdrive będzie tylko możliwy napęd na cztery, w każdej innej wersji tylko na przód

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, burton napisał:

Say Goodbye to R6 3.0

Welcome to 2.0 :toobad:

środek na plus, ale z zewnątrz, pozbycie się R6 i napęd przód dramat...

do mini wkładają to samo więc tylko buda będzie inna...

 

 

 

 W tej wersji masz Xdrive, czyli 4 łapy a R6 nie wpływało pozytywnie na prowadzenie, wiec wprowadzenie R4 do Hot Hatch'a to dobry ruch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie BMW się wyróżniało tym R6 na tle innych dwulitrówek...wg mnie pozytywnie, dźwięk, pojemność, potencjał, w serii to miało 4.2 do 100, teraz będzie 4.8

Teraz mamy cuprę, s3, erkę, a35, bmw 1, mini cooper, wszystko 2.0, 4x4 i moc praktycznie identyczna...jedyna różnica to buda....nuda....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, chojny napisał:

Say hello to... BMW M135i xDrive ;) 

 

 

61031971_10157598694237269_3725059671652827136_n.jpg

 

na tym zdjęciu wygląda jak jakiś mały SUV. Ogólnie jakoś tak pokracznie, z zewnątrz Merc A jak dla mnie ciekawszy.

Silnik też mam wrażenie że poszedł bardziej przed przednią oś, więc niekoniecznie zmniejszenie masy silnika poprawi właściwości jezdne

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, burton napisał:

właśnie BMW się wyróżniało tym R6 na tle innych dwulitrówek...wg mnie pozytywnie, dźwięk, pojemność, potencjał, w serii to miało 4.2 do 100,

 

Poprzednie w serii miało 4,6s, nowe z pakietem M performance będzie miało 4,7s, czyli lepiej niż STi. ;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle ze STI ma silnik z polowy lat 2000-ych, a tu ponoc absolutna nowosc... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, burton napisał:

właśnie BMW się wyróżniało tym R6 na tle innych dwulitrówek...wg mnie pozytywnie, dźwięk, pojemność, potencjał, w serii to miało 4.2 do 100, teraz będzie 4.8

Teraz mamy cuprę, s3, erkę, a35, bmw 1, mini cooper, wszystko 2.0, 4x4 i moc praktycznie identyczna...jedyna różnica to buda....nuda....

Takie czasy. Było wiadomo, że taka mainstreamowa kuracja czeka jedynkę. Design zawsze był nieco kontrowersyjny, ale przynajmniej miał charakter. W nowej widzę głównie inspirację tym:

 

B3335AD6-63DE-4574-BDB4-860CD79CD798.jpeg

 

I zdecydowanie bardziej mi się podoba X2

Edited by Zyzol

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, chojny napisał:

Poprzednie w serii miało 4,6s

to może rwd, są filmiki na youtube gdzie xdrive robią 4.2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wreszcie wyglada jakos normalnie to BMW, poprzednie mialy niedorozwoj wiec i tak jest progress.. ;)

Edited by ponton500

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Zyzol napisał:

W nowej widzę głównie inspirację tym:

 

Dobrze że nie tym ;) 

 

 

225px-BMW_5er_GT_(F07)_rear_20100508.jpg

 

 

40 minut temu, Zyzol napisał:

I zdecydowanie bardziej mi się podoba X2

 

Miałem okazje, bardzo ładne i przyjemne auto, w środku tez niczego sobie. 

 

 

39 minut temu, burton napisał:

to może rwd, są filmiki na youtube gdzie xdrive robią 4.2

 

Piszemy o danych producenta, każdym autem można kręcić lepiej albo gorzej niż podaje producent. 

 

Nie wygląda to na 4,2. 

 

 

 

I wersja po modach na 400 koni tez nie "robi" w 4,2. 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg danych producenta 4,4 z xdrive

 

4CE0EEF9-3A05-45E9-800E-998FFBC414A4.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, burton napisał:

 

 

No ładna ściema ;)

 

 

Tu masz tuna na 470 koni i taki sam wynik :mrgreen:

 

 

 

 

1 minutę temu, Zyzol napisał:

Wg danych producenta 4,4 z xdrive

 

 

Ale to jest 140 a my piszemy o 135, to samo się tyczy mitycznych 4,2 ;) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

135 zmieniło się na 140, a teraz wraca do 135. No taki bajzel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

135/140 to wsio ryba, w zależności z którego roku było auto, były wersje 326 km i potem 340.

faktycznie z czasami nie dojdzie ale te r6 na bank zrobiło by mega wiatrak z tego nowego 2.0;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Zyzol napisał:

135 zmieniło się na 140, a teraz wraca do 135. No taki bajzel :P

 

Fakt jest faktem, że to dwa różne modele jednak ;)

 

 

12 minut temu, burton napisał:

135/140 to wsio ryba, w zależności z którego roku było auto, były wersje 326 km i potem 340.

faktycznie z czasami nie dojdzie ale te r6 na bank zrobiło by mega wiatrak z tego nowego 2.0;)

 

 

Tak, pewnie tak, szczególnie porównując najmocniejszą wersje schodzącą razem z modelem z pewnie najsłabszą w rodzinie wersją silnika, wchodzącą  :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, chojny napisał:

 

Fakt jest faktem, że to dwa różne modele jednak ;)

 

 

Tak, pewnie tak, szczególnie porównując najmocniejszą wersje schodzącą razem z modelem z pewnie najsłabszą w rodzinie wersją silnika, wchodzącą  :mrgreen:

 

Problem jest taki, że to 2.0 306 będzie najmocniejszą wersją w serii 1 i 2 (poza M2) więc chyba jest to duży krok wstecz względem obecnej jeszcze wersji.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, burton napisał:

Problem jest taki, że to 2.0 306 będzie najmocniejszą wersją w serii 1 i 2 (poza M2) więc chyba jest to duży krok wstecz względem obecnej jeszcze wersji.... 

 

Jesteś pewny? Wprowadzają nowy motor ma 306 koni i nigdy nie będzie miał więcej? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może za 4 lata po lifcie będzie 310;)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, burton napisał:

Może za 4 lata po lifcie będzie 310;)

 

Nie, nie będzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...