Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Przez to że tyle lat Toyota uprawiała swoją dziwną (moim zdaniem) kampanię reklamową nowej Supry, oczekiwania były spore. Jak dla mnie jest lekkie rozczarowanie. Zamiast uprawiać przez tyle lat te dziwne podchody, powinni byli pokazać samochód już 2-3 lata temu. Teraz wydaje się być nieco odgrzewanym kotletem.

Podobnie z opowieściami, że inżynierowie BMW i Toyoty spotkali się dwa razy na krzyż i to tylko na początku projektu. I tak jakoś przypadkiem wyszło, że "połowa" wnętrza to BMW. 

 

Lista silników też nie powala. Podstawowa wersja jest słabsza od GT86. 

 

 

 

 

tmhtcoubce3n1zexlzju.jpg

x0rzbmlgccpniriiepi9.jpg

o7y1axohv1yk0inouz4n.jpg

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ayu napisał:

Maksymalnie spasiona KiaGT w automacie 123k PLN. Bez negocjacji. Na miejskie auto super.

 

tylko trzeba pamietac, ze ta skrzynia ma "suche" sprzegla i juz w zwyklych wersjach roznie bywa z jej trwaloscia / kultura pracy (pojawiaja sie wibracje ukl. napedowego i wibracje), choc moment obr. tego 1.6 T-GDI nie jest jakis szczegolnie duzy... podobno juz jest ogloszona akcja serwisowa i wymieniaja sprzegla na te z innych materialow + nowy soft

 

jezeli w GT jakos nie wzmocnili / adaptowali tej skrzyni, to moze byc (nie)ciekawie (bo w GT bedzie dostawala po pupie o wiele czesciej niz w "cywilnych" autach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2019 o 23:58, Than_Junior napisał:

Skoro serio pytasz, to "szpera" raczej niepotrzebna w elektryku ;) Chyba ze chcesz wozic w bagazniku jako balast??

 

Pod warunkiem, że jest po jednym silniku na koło. Tesla, Jaguar, Audi czy Mercedes mają po jednym silnku na oś. Połączony jest z prostą przekładnią z mechanizmem różnicowym. Jak ktoś wspomniał do Tesli można kupiś szperę od Quaife. 

4 minuty temu, kamilgt napisał:

Faktycznie słaba ta supra, 3.0, 6 cylindrów, 340koni, rwd i 4.1s 0-60mph. 

 

Wchodząc do tego tematu już nie wiem co Was zadowoli :blink::wacko:

 

To nie kwestia tego co nas zadowoli. Toyota zmierzyła się z własną legendą i moim zdaniem wyszło to tak sobie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, matros1 napisał:

 

Pod warunkiem, że jest po jednym silniku na koło. Tesla, Jaguar, Audi czy Mercedes mają po jednym silnku na oś.

 

ano tyz prowdo! 

 

pojedyncze silniki na kazde kolo pozwalaja jednak na ciekawe zabawy ;)
 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, matros1 napisał:

(...) To nie kwestia tego co nas zadowoli. Toyota zmierzyła się z własną legendą i moim zdaniem wyszło to tak sobie. 

 

nikt jeszcze nie odbyl normalnych testow autem produkcyjnym, a (nie)potencjalni nabywcy juz narzekaja - czyli klasyka gatunku ;):P

byc moze to auto jezdzi genialnie - skreca, hamuje i przyspiesza? i nie chodzi tu tylko o przyspieszenia spod swiatel...

 

mi sie wyglad z fotek tez srednio podoba, wydaje sie byc "przekombinowany", ale dajmy sznse temu autu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, rosaskc napisał:

Ja wiem, że w HH liczy się przede wszystkim, jak one jeżdżą, ale ta nowa Supra... Czy ona wam się podoba? :huh:

 

Nie.

 

Jest beznadziejna. 

 

Jako miłośnik BMW mogę tylko napisać, że to coś to profanacja Supry niestety. 

 

 

3 godziny temu, matros1 napisał:

I tak jakoś przypadkiem wyszło, że "połowa" wnętrza to BMW. 

 

Połowa? Raczej 80%. 

 

 

50310011_10156877201013419_3115100699881373696_n.jpg

 

 

 

 

 

 

3 godziny temu, matros1 napisał:

Przez to że tyle lat Toyota uprawiała swoją dziwną (moim zdaniem) kampanię reklamową nowej Supry, oczekiwania były spore. Jak dla mnie jest lekkie rozczarowanie. Zamiast uprawiać przez tyle lat te dziwne podchody, powinni byli pokazać samochód już 2-3 lata temu.

 

 

Lekkie to bardzo delikatne określenie. Auto wyszło jakby zrobili je na kolanie w jakiś poniedziałkowy poranek. 

  • Super! 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, matros1 napisał:

To nie kwestia tego co nas zadowoli. Toyota zmierzyła się z własną legendą i moim zdaniem wyszło to tak sobie. 

Raczej marketingowo wykorzystała legendę i odpowiednio nakręciła hype.

 

Co do dizajnu - nie wiem, czego spodziewaliście się po firmie, która nie pamięta kiedy zrobiła naprawdę ładne auto. Pociachali kataną GT86 i wyszło, co wyszło;) I tak zdecydowanie lepiej, niż w przypadku takich kwiatków.

 

39A53589-C3B8-45B9-B200-70A3AB673CA7.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, matros1 napisał:

Tylko że prototyp który jest na tej fotce wyglądał fajnie. 

A to co pokazali to wizualnie przycieżkawa interpretacja tego protypu.

 

przynajmniej sie starali zachowac elementy "wywodzace sie" z poprzedniej generacji...

GT-86 / BRZ tez niewiele ma wspolnego z pokazywani prototypami, o WRX STI nie wspominajac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, matros1 napisał:

I żadne z tej trójki (czwórki?) mi się nie podoba w wersji produkcyjnej :P

Do tego GT86 nie musiał się mierzyć z legendą poprzednika. Miał być "tani" samochód sportowy. 

 

no no... GT86 byl przedstawiany jako kontynuacja / nowe wcielenie AE86 oraz GT2000 - a to chyba jeszcze wieksze legendy motoryzacjne niz Supra ;)

to tylko BRZet nie musial sie z niczym mierzyc sie, bo wywodzil sie... a no wlasnie, wywodzi sie z prozni :OO:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ponton500 napisał:

Samochod sportowy, 8sekund do 100. )

 

i znowu sie zaczyna... :)

samochod sportowy / usportowiony to nie tylko przyspieszenie do setki czy Vmax

 

p.s. Toyota od zawsze miala rozne wersje aut sportowych - tak np. popularna niegdys Celica, mimo iz jako 2-drzowkia wiekszosci osob kojarzyla sie z autami "sportowymi", miala kilka wersji mocowych - ST(i) z 1.6, GT(i) z 2.0 oraz GT-4 z 2.0T i AWD

 

Toyota, tak mi sie wydaje, chce sprzedawac auta w duzych ilosciach i to na roznych rynkach (i btw, calkiem niezle idzie im ten biznes :P ), wiec to BARDZO normalne, ze chca miec ten sam model z roznymi silnikami i rozna moca (i w roznej cenie)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...