burton Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Pojawił się też w konfiguratorze golf tcr 290 km dsg za 155 tys. polo obniżyli tylko 5,5 tys, mało trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Co to jest TCR? (edit: o tym nie wiedzialem...) Co do Polo GTi, ostatnio jak rozmawialem ze sprzedawca to dadza jeszcze jakis rabat. Moim zdaniem nie jest zle za to co dostajesz w zamian. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Mocniejsza wersja Golfa GTI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesus Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 https://en.m.wikipedia.org/wiki/TCR_International_Series takie wyścigi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 21 minut temu, Kukson napisał: Mocniejsza wersja Golfa GTI. Mocniejsza wersja Golfa to GTI Performance i Performance CS czyli Club Sport.Dziwne ze tak cicho sie zrobiło o nim a to przeciez adekwatny rywal CTRa i MRS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Zobaczył bym porównanie golfa tcr z hondą type r, moc podobna, duża szansa na szybszą zmianę biegów w golfie;) Polo ok ale w żadnym innym modelu nie dostaniemy dsg za 5.5 tys... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Bylem zainteresowany Polowka wiec pewnie w najblizszym czasie zapadnie ostateczna decyzja, jak sie uda to w tym tyg bede mial mozliwosc ogladniecia na zywo. Podobno fajnie brzmi. Tylko czekac sie nie chce i to mnie zniecheca. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 22 godziny temu, ponton500 napisał: Ale czy jezdzimy wygladem, bo chyba nie o to chodzilo w kontekscie co sie nadaje na DD a co nie. I zgadzam sie z Toba, design Hondy jest dyskusyjny, ktos powiedzial, ze design nie jest porywajacy. A jakikolwiek model Hondy byl porywajacy z wygladu? ) Woz jest na prawde kompletny, niezle jedzie. Ale oczywiscie sa lepsze daily. Biorac pod uwage, ze bedziesz mielil przez pol roku w miejscu przez ubogie warunki pogodowe. Zdecydowana większość jeździ też wyglądem - naturalna sprawa. Nieporywający dizajn, to ma Golf lub Polo. W przypadku CTR jedynym adekwatnym określeniem jest karykaturalny Może podobać się fanom Transformersów, albo nastolatkom wychowanym na Szybkich i Wściekłych, ale jeżeli kupuje to, jako DD, 40-letni facet, to przekaz jest oczywisty: Ludzie, mam kryzys wieku średniego i nie stać mnie na Porsche!!! Jeżeli kilka dziesiątych sekundy ma dla kogoś większe znaczenie, to też trzeba zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 25 minut temu, Zyzol napisał: Zdecydowana większość jeździ też wyglądem - naturalna sprawa. Nieporywający dizajn, to ma Golf lub Polo. W przypadku CTR jedynym adekwatnym określeniem jest karykaturalny Może podobać się fanom Transformersów, albo nastolatkom wychowanym na Szybkich i Wściekłych, ale jeżeli kupuje to, jako DD, 40-letni facet, to przekaz jest oczywisty: Ludzie, mam kryzys wieku średniego i nie stać mnie na Porsche!!! Jeżeli kilka dziesiątych sekundy ma dla kogoś większe znaczenie, to też trzeba zrozumieć Ja go nazywam tez karakanem. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Nie zapędzajcie się tak bo o STI można powiedzieć dokładnie to samo co o CTR :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 13 minut temu, skwaro napisał: Nie zapędzajcie się tak bo o STI można powiedzieć dokładnie to samo co o CTR :-) Ale z grubsza przypomina przeciętny samochód, a seryjnego ctra postawisz obok takich I w sumie nikt się nie spostrzeże że stoi coś innego 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Ja rozumiem przywiązanie do marki itd. ale jak nowy CTR wychodził to wszyscy mówili że zerżnęli z STI :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 nie przypominam sobie żebym tak mówił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Wierzcie mi, dobrze, ze nikt z posiadaczy 10tki tego nie czyta. Sa bardzo wrazliwi. Edytowane 9 Stycznia 2019 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Moim zdaniem CTR X jest najładniejszym syfikiem w historii, bo wszystkie poprzednie są brzydkie i nijakie, ale ja to truskawki cukrem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Megane Trophy wycenione "Biorąc pod uwagę fakt, że Trophy posiada znacznie bogatszą paletę rozwiązań podnoszących osiągi i poprawiających prowadzenie względem wersji RS, to różnica w cenie na poziomie 18 tys. zł nie wydaje się duża. R.S. TCe 280 FAP 124 900,00 zł R.S. TCe 280 EDC FAP 131 900,00 zł R.S. TROPHY TCe 300 FAP 142 900,00 zł R.S. TROPHY TCe 300 EDC FAP 149 900,00 zł" http://dailydriver.pl/nowosci/premiery/renault-megane-rs-trophy-polska-cena-i-roznice-wobec-wersji-rs/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Kilka opcji i wyjdzie 170 tys, drogo...biorąc pod uwagę np utratę wartości renault.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmix Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 1 minutę temu, burton napisał: Kilka opcji i wyjdzie 170 tys, drogo...biorąc pod uwagę np utratę wartości renault.... Myślisz że RS trophy spadnie sporo na wartości? Mi się wydaję że raczej nie ale to tylko przypuszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Moze spasc mniej ale jak Honda to ceny trzymac nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Jeżeli udało się poprawić babole ze zwykłego RS to może być ciekawa opcja bo cena jest całkiem ok, a w serii ma raczej to co potrzeba. Z tego artykułu wnioskuje, że Trophy w EDC teraz ma standardowo szpere ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 19 minut temu, tomekmix napisał: Myślisz że RS trophy spadnie sporo na wartości? Mi się wydaję że raczej nie ale to tylko przypuszczenia Już Focus RS 3 miał tacić na wartości nie wiadomo ile i być tańszy od MK2. Tymczasem wcale nie ma dużo ich na sprzedaż, a ceny trzymają się ponad 100tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Godzinę temu, Kukson napisał: w serii ma raczej to co potrzeba. sam lakier specjalny to 6 tys... fotele też przydały by się lepsze, uzbiera się... nie widać za bardzo tych meganek na mieście.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmix Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 1 godzinę temu, burton napisał: sam lakier specjalny to 6 tys... fotele też przydały by się lepsze, uzbiera się... nie widać za bardzo tych meganek na mieście.... Miałem okazje widzieć na parkingu Meganke w swoim jasnym kolorze i bardzo mi się podoba, prezentuje się rewelacyjnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Ale kolor to nie jest jakiś priorytet, a fotele ciekawe ile będą kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 To nie jest istotne ile dany woz kosztuje na Otomoto skoro nikt go nie kupuje. Sprzedac a sprzedawac to roznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się