Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

12 godzin temu, turdziGT napisał:

@chojny o poziomie danej dyscypliny czy serialu świadczy tez miedzy innymi frekwencja.Bywaly lata ze na starcie rund RSMP i to nawet nie tych zaliczanych do mistrzost Europy centralnej , na starcie stawało po 80 załóg.W kazdej klasie od A8 do N1 było po klilka czy kilkanaście samochodów , były puchary ktore wychowały pare pokoleń młodych rajdowców bo mozna było wyłapać tych lepszych gdyz poziom wejścia do tego sportu był "stosunkowo niski" 

A teraz ? Jak staje 30 czy 40 to jest na prawde niezła obsada a zeby wogle wystartować musisz mieć na prawde spory budżet wiec jak masz wyłapywać talenty skoro głównym kryterium jest posiadanie $$$ a nie talentu ktory pomoże ci sie przebić.Mozesz sie zgodzić lub nie ale sa to tez czynniki świadczące o poziomie i atrakcyjności rozgrywek. 

 

 

Wracajac do właściwego tematu co prawda nie HH ale czy mi sie wydaje czy to mega atrakcyjna cena jak za takie auto ? 

 

 

IMG_6381.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

Nigdy wcześniej ogólna sytuacja w motorpsorcie w Polsce nie była tak dobra jak obecnie. Tak w profi jak i w amatorce. 

 

Jezeli tego nie widzisz to jesteś naprawdę ślepy.

 

A w swoim wywodzie polatales kilka różnych okresów i jak pisałem wcześniej, z perspektywy czasu obraz wydaje się ładny ale niestety nieprawdziwy ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mojej ocenie najlepsze czasy, to Hołowczyc, Kulig, Kuzaj, Sztuka, Kuchar w WRC i całkiem dobra obsada w N-ce z Fryczem na czele. 

Było co oglądać na naszym podwórku. Teraz, jak ktoś dobry, to od razu wysyłamy w świat, czy inną Europę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak Bryan jezdzil czy Kajto to tez było bardzo dobrze bo podnosili bardzo poziom a przez ilośc zawodników była walka nie tylko w klasach ale także o niższe miejsca niz tylko P3. Kiedys P5 trzeba było wyjeździć solidnym tempem i walka z paroma innymi zawodnikami w tej chwili wystarczy dojechać.

1 godzinę temu, chojny napisał:

 

 

Nigdy wcześniej ogólna sytuacja w motorpsorcie w Polsce nie była tak dobra jak obecnie. Tak w profi jak i w amatorce. 

 

Jezeli tego nie widzisz to jesteś naprawdę ślepy.

 

A w swoim wywodzie polatales kilka różnych okresów i jak pisałem wcześniej, z perspektywy czasu obraz wydaje się ładny ale niestety nieprawdziwy ;) 

 

Amatorsko jest mega i nigdy nie było lepiej ale żeby przejść z jednej strony na druga jest w tej chwili o wiele trudniej.Sa jakies przyczyny tego ze niekiedy jest tylko 30 załóg na listach startowych niektórych eliminacj.

Albo inaczej wytłumacz nam dlaczego jedzi tak mało osób dlaczego nie ma oprawy medialnej a mimo wszystko uważsasz ze poziom jest świetny.Tylko nie używaj proszę argumentów ze ty wiesz bo jeździsz/jeździłeś a my nic nie wiemy no bo skąd mamy wiedzieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, beemowiec napisał:

Ten nowy mustang jak dla mnie przekombinowany.Do tego kolor ze zdjecia w zaden sposob nie pomaga mu na zyskaniu atrakcyjnosci.

Kolor historyczny i pasuje do tego auta ;) Na żywo wygląda dobrze

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Zyzol napisał:

Kolor historyczny i pasuje do tego auta ;) Na żywo wygląda dobrze

Dla mnie swietnie wyglada i widac ze na prawde dobrze jeździ.

Za 216K to naprawdę kawał auta i przygody.Trzeba przyznać ze Steve Sutcliffe apetycznie przedstawił ten samochod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ponton500 napisał:

Kolor fajny ale w moj gust ten woz nie trafia. Mial okazje ktos tym jezdzic, jak sie prowadzi?

Byłem na jeździe testowej „zwyklakiem” z A10. Niestety „jazda testowa” to u Forda 15 min. przy sporym ruchu miejskim i siedzącym obok kagańcem, który boi się, że go zabijesz;) Na pewno jest głośno, na pewno czuć, że to kolumbryna, ale skręca;)

Niezależnie od wrażeń , V8 i 450KM za te pieniądze to mega okazja, ale nie dla tego, który chce mieć auto rodzinne (jak próbował je przedstawiać jeden z jutuberów ;))

Edited by Zyzol

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Zyzol napisał:

Na pewno jest głośno, na pewno czuć, że to kolumbryna, ale skręca;)

Jeździłem trochę wersjami 5.0. Manualem i automatem. W ruchu "cywilnym" jeszcze jako tako, ale jeździłem też 2x na torze. I tam już przy skręcaniu czuć, że te 1,8 tony niestety swoje robi. 

Edited by pegi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż tyle waży ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, turdziGT napisał:

Aż tyle waży ?

Pewnie surowizna trochę mniej, ale dopasiony nawet chyba coś ponad to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, turdziGT napisał:

Jak Bryan jezdzil czy Kajto to tez było bardzo dobrze bo podnosili bardzo poziom a przez ilośc zawodników była walka nie tylko w klasach ale także o niższe miejsca niz tylko P3. Kiedys P5 trzeba było wyjeździć solidnym tempem i walka z paroma innymi zawodnikami w tej chwili wystarczy dojechać.

Amatorsko jest mega i nigdy nie było lepiej ale żeby przejść z jednej strony na druga jest w tej chwili o wiele trudniej.Sa jakies przyczyny tego ze niekiedy jest tylko 30 załóg na listach startowych niektórych eliminacj.

Albo inaczej wytłumacz nam dlaczego jedzi tak mało osób dlaczego nie ma oprawy medialnej a mimo wszystko uważsasz ze poziom jest świetny.Tylko nie używaj proszę argumentów ze ty wiesz bo jeździsz/jeździłeś a my nic nie wiemy no bo skąd mamy wiedzieć.

 

Nigdy wcześniej nie było dostępnych tyle materiałów filmowych, relacji, transmisji live, onboardow, podsumowań, zdjęć, wyników live, splitow. Nigdy. 

 

30 załóg? Chyba piszesz o czasach, do których się odnosisz bo taka frekwencja właśnie była np. podczas ostatniego rajdu Bublewicza. Sprawdź sobie listę startowa. Listy startowe innych rajdów z dawnych lat również. Jak pisałem, pamięć działa wybiórczo i to bardzo. 

 

Obecnie jedziesz na Dolnośląski a tam w sumie jedzie po 70-80 samochodów. W jednych rajdach mniej w innych więcej tak miało to miejsce kiedyś, teraz ma i będzie miało. 

 

I tyle z mojej strony bo czego nie napiszesz to albo argument wybiórczy albo nieprawda albo subiektywne odczucia. 

 

Zwyczajnie szkoda prądu na dyskusje z Tobą. 

 

 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, pegi napisał:

Jeździłem trochę wersjami 5.0. Manualem i automatem. W ruchu "cywilnym" jeszcze jako tako, ale jeździłem też 2x na torze. I tam już przy skręcaniu czuć, że te 1,8 tony niestety swoje robi. 

Generalnie nie jest to auto torowe, ale polift z 18 podobno dużo lepiej jeździ niż przedlift

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mustand GT 5.0 full wypas z fotelami Recaro i zawieszeniem MagneRide kosztuje coś koło 230.000 zł, czyli mieści się w cenie doposarzonego Passata i skody superb.

Jak dla mnie to okazja i najtańsze v8 na rynku... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, viggen napisał:

Generalnie nie jest to auto torowe

To prawda. Bo generalnie to jest po prostu gadżet ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, chojny napisał:

 

Nigdy wcześniej nie było dostępnych tyle materiałów filmowych, relacji, transmisji live, onboardow, podsumowań, zdjęć, wyników live, splitow. Nigdy. 

 

30 załóg? Chyba piszesz o czasach, 

 

Obecnie jedziesz na Dolnośląski a tam w sumie jedzie po 70-80 samochodów. W jednych rajdach mniej w innych więcej tak miało to miejsce kiedyś, teraz ma i będzie miało. 

 

I tyle z mojej strony bo czego nie napiszesz to albo argument wybiórczy albo nieprawda albo subiektywne odczucia. 

 

Zwyczajnie szkoda prądu na dyskusje z Tobą. 

 

 

A to ciekawe bo na liście zgłoszeń Dolnośląskiego 2018 do RSMP widnieje 36 załóg ale masz rację szkoda pradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, pegi napisał:

Jeździłem trochę wersjami 5.0. Manualem i automatem. W ruchu "cywilnym" jeszcze jako tako, ale jeździłem też 2x na torze. I tam już przy skręcaniu czuć, że te 1,8 tony niestety swoje robi. 

 

8 minut temu, pegi napisał:

to jest po prostu gadżet ;)

 

Tak się składa, że jeżdżę Mustangiem GT MY17 (przedlift) od dwóch lat :). I jestem mega zadowolony z wozu.

Mało pali (lpg ;)), po zastosowaniu power pack'a #3 nareszcie ma odpowiednią dynamikę, do tego zajebisty dźwięk v8, wzorcowa pozycja za kierownicą, wygodny fotel, względnie duży praktyczny bagażnik (można przewieść na raz nawet 2x EJ255 do szlifu ;)), i równie zajebisty jak dźwięk silnika system audio.

Co do hebli - zrobiłem wynik 32m 100-0km/h, co do skrętów - przeciążenie max 0,99g. Tak twierdzi Mustang...jak dla mnie - skręca, ale nie lubi wolnych zakrętów - to normalne przy tych gabarytach. To nie Justy.

Waga - mój waży 1680kg. Z 1/3 baku z benzyną i 1/2 zbiornika z lpg.

Jest to najlepszy samochód na lato jaki miałem (przy okazji całkiem niezły jesienią i wiosną na suchej i lekko wilgotnej nawierzchni). Przy założeniu, że jeżdżę nie więcej niż w 3 osoby.

Poza tym, kompletnie nie nadaje się na zimę. Przynajmniej po Subaru ;)...

Dla mnie jest to coś znacznie więcej niż gadżet. To zajebisty samochód. Kupiłem go zamiast STI bo był.... tańszy i miał więcej mocy :mrgreen:.

 

PS. To kompletnie nie jest hot hatch :biglol:.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, house_1 napisał:

I jestem mega zadowolony z wozu.

No i fajnie. Bo o to chodzi. Ja STI na Mustanga bym nie zamienił na pewno. A jak mam mieć ciężkie, ale zajebiście brzmiące V8, to kupiłem takie, żeby przy okazji było duże, praktyczne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, turdziGT napisał:

A to ciekawe bo na liście zgłoszeń Dolnośląskiego 2018 do RSMP widnieje 36 załóg ale masz rację szkoda pradu.

 

Znowu się mylisz.

 

Do Dolnośląskiego 2018 zgłosiło się 41 załóg w RSMP i 28 HRSMP.

 

69 załóg.

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/grzyb-z-jedynka-na-rajd-dolnoslaski,84724

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, turdziGT napisał:

 

Jak na dloni widac sponsoring Forda... wystarczy przejrzec artykul ponizej - Fiesta ST-Line drozsza, slabsza / wolniejsza, gorzej wyposazona, ale i tak wygrywa z SSS :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiesta wozik fajny, gdyby nie ten silnik. Sorry ale 3cylindry za 100kola. Aha, i jeszcze ten gownodzwiek silnika z glosnikow. Dzieki, ale nie. )

 

Poza tym gosc sie myli, Best Car w tej kategorii 2018 to jest Polo GTi. :P

Edited by ponton500

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, chojny napisał:

 

Znowu się mylisz.

 

Do Dolnośląskiego 2018 zgłosiło się 41 załóg w RSMP i 28 HRSMP.

 

69 załóg.

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/grzyb-z-jedynka-na-rajd-dolnoslaski,84724

 

 

 

Zaraz zaraz ale umówmy się że bez obrazy dla nikogo ale HRSMP ciężko zaliczać jako kuznie talentów czy  poważne mistorzostwa.

To po prostu bardziej zabawa, hobby I fajna inicjatywa niż bardzo poważne ściganie mimo że tam też jest jakaś tam walka.

Edited by turdziGT
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może byście poszli do innego tematu sobie dyskutować ? bo zaśmiecacie tutaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, turdziGT napisał:
Godzinę temu, chojny napisał:

 

Zaraz zaraz ale umówmy się że bez obrazy dla nikogo ale HRSMP ciężko zaliczać jako kuznie talentów czy  poważne mistorzostwa.

To po prostu bardziej zabawa, hobby I fajna inicjatywa niż bardzo poważne ściganie mimo że tam też jest jakaś tam walka.

 

Co ty możesz wiedzieć. Jesteś tylko teoretykiem. O takich rzeczach to się powinni wypowiadać profesjonaliści i najlepiej face to face ;)

 

My się możemy co najwyżej pobawić na lotnisku naszymi salonowymi hot hatchami. 

Edited by matros1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, matros1 napisał:

 

Co ty możesz wiedzieć. Jesteś tylko teoretykiem. O takich rzeczach to się powinni wypowiadać profesjonaliści i najlepiej face to face ;)

 

My się możemy co najwyżej pobawić na lotnisku naszymi salonowymi hot hatchami. 

Ty to jeszcze od czasu do czasu usiądziesz za kierownica rajdówki wiec moze masz prawo powiedzieć dwa słowa no ale ja gdzie ostatni KJS jechałem 18 lat temu juz raczej sie niekwalifikuje :)

45 minut temu, Kukson napisał:

Może byście poszli do innego tematu sobie dyskutować ? bo zaśmiecacie tutaj.

Kukson pisałem wczesniej ze to dyskusja na inny topić no ale mody sa chyba dalej na feriach świątecznych.Z mojej strony juz EOT nie mam odpowiednich kwalifikacji wiec sie nie odzywam.

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

 

Jak na dloni widac sponsoring Forda... wystarczy przejrzec artykul ponizej - Fiesta ST-Line drozsza, slabsza / wolniejsza, gorzej wyposazona, ale i tak wygrywa z SSS :biglol:

Widzalem ale nie chciałem wklejać bo nie chciałem ci psuć weekendu ;)

Widac wniosek jest taki. AS zły bo to szmaciarstwo TG tez widac tez.Wniostek taki ze w takim razie Suzuki powinno wiecej płacić dziennikarzom niz Ford ;):biglol:

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turdzi, od lat nie jezdze ani Fordami*, ani Suzukami, wiec tak naprawde nic mi do tego, ale taka ewidentna stronniczosc dziennikarska zawsze "kluje mi w oczy"... i po takich numerach nie chce mi sie wiecej ich serio odbierac, i nie wazne, jak bardzo renomowani sa

 

 

*btw, moje pierwsze wlasne auto - Ford Escort Ghia MY'84 bodajze, a do tego dosc czesto pozyczalem od siostry jej Samuraja;)

Edited by eddie_gt4
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...