Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

@chojny nie chodzi mi o Kajo mnie chodzi o twoje nastawienie do kogokolwiek kto odwarzy sie powiedzieć złe słowo o polskim środowisku rajdowym a wtedy od razu wyjeżdzasz z armatami.Jest wolność słowa i nie trzeba byc aktywnym zawodnikiem zeby mieć odmienne zdanie.

 

Odnosnie Kajto to uwazam go za świetnego kierowcę i napewno wielki talent jezeli chodzi o polskie i europejskie podwórko ale on zrobił juz to co miał zrobic a z racji wieku jego kariera dobiega końca przynajmniej w światowym kontekście a na horyzoncie nie widac niestety godnego następcy ale to chyba dyskusja na inny topic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, tamer9 napisał:

Jeśli miałoby tak być, to faktycznie szkoda, bo nowe A1 z wyglądu robi robotę. Natomiast jak ktoś szuka wozidełka do miasta, to A1 35TFSI też da radę

Może i masz rację ale za auto które kosztuję z duperelami blisko 200k i wielkości trabanta oczekiwał bym troche więcej niż 150KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, matros1 napisał:

 

Ktoś wie czy w następnym RS3 też będzie ta 5 cylindrówka?

Zapewne tak.To auto jest warte kupna choć by dla samego silnika.Poswiecil bym z chęcią 50 KM zeby mieć go u siebie w RS4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, tomekmix napisał:

Może i masz rację ale za auto które kosztuję z duperelami blisko 200k i wielkości trabanta oczekiwał bym troche więcej niż 150KM

Ma byc A1 o mocy 200KM z 2.0 TFSI ale na takie małe auto z AWD po prostu nie ma rynku dlatego rezygnują z S1. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, turdziGT napisał:

@chojny nie chodzi mi o Kajo mnie chodzi o twoje nastawienie do kogokolwiek kto odwarzy sie powiedzieć złe słowo o polskim środowisku rajdowym a wtedy od razu wyjeżdzasz z armatami.Jest wolność słowa i nie trzeba byc aktywnym zawodnikiem zeby mieć odmienne zdanie.

 

Ktoś bronić musi, skoro inni nic nie robią aby sytuację prawić a wręcz ją pogarszają, krytykując przy każdej nadarzającej się okazji a że akurat Ty zrzędzisz koncertowo na dowolnie wybrany temat, z wyjątkiem wielbienia AUDI, to na Ciebie widocznie często trafiałem. 

 

I nie armaty a argumenty ;) 

 

 

13 minut temu, turdziGT napisał:

a na horyzoncie nie widac niestety godnego następcy ale to chyba dyskusja na inny topic.

 

Widać jak najbardziej ale jak zwykle ślepy jesteś nie patrząc szerzej a jedynie na tyle ile jest Ci potrzebne do poparcia swoich tez  ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Zyzol napisał:

 Nie wiem, kto wpadł na pomysł nowych oznaczeń silnikowych w Audi, ale to jakiś absurd :blink:

30 TFSI - 116KM 

Czemu absurd? Ja uważam, że teraz są bardziej jasne i po oznaczeniu od razu wiemy jaką auto ma moc. Wcześniej mogło być np. 2.0tdi i ten sam silnik ma 120KM-240KM. Tendencja oznaczeń podobna do Merca i BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, turdziGT napisał:

Odnosnie Kajto to uwazam go za świetnego kierowcę i napewno wielki talent jezeli chodzi o polskie i europejskie podwórko ale on zrobił juz to co miał zrobic a z racji wieku jego kariera dobiega końca przynajmniej w światowym kontekście a na horyzoncie nie widac niestety godnego następcy ale to chyba dyskusja na inny topic.

 

I tu wraca wspomniany wcześniej Miko Marczyk, który moim skromnym zdaniem jest właśnie godnym następcą Kajty. Co zresztą było widać chociażby na Barbórce, gdzie Miko w R5 przegrał całość o 4 sekundy z Kajto w WRC, a reszta była duuużo dalej.

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się narażę miłośnikom RSMP, ale wg mnie wielkość KK i MM, jest nieco zakłócona przez niski poziom reszty stawki. Kajetan jest dobry, ale już więcej raczej nie pokaże na arenie międzynarodowej. Miko...zobaczymy w przyszłości. Z pozyskaniem budżetu raczej nie ma problemu, niech się rozgrzeje w Pl. w przyszłym roku, a potem niech weryfikuje swoje umiejętności w większych formatach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, baki napisał:

Czemu absurd? Ja uważam, że teraz są bardziej jasne i po oznaczeniu od razu wiemy jaką auto ma moc. Wcześniej mogło być np. 2.0tdi i ten sam silnik ma 120KM-240KM. Tendencja oznaczeń podobna do Merca i BMW.

Jasne, wiem czemu ma to służyć. Jeżeli tak chcą odróżniać, to tym wypadku bardziej pasowałoby  5, 10, 15

Dla mnie nazewnictwo Mercedesa i BMW ma w sobie jednak więcej logiki

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, matros1 napisał:

Przecież Barbórka to taki wypasiony KJS zrobiony pod kibiców. Kajto przyjechał zabawić kibiców bez ciśnienia. To Miko szedł wszystko i wydawało mu się, że się z Kajtem ściga ;)

Dodajmy, że Biśkniewicz był na podium, to też kandydat do WRC? ;)

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, skwaro napisał:

 

I tu wraca wspomniany wcześniej Miko Marczyk, który moim skromnym zdaniem jest właśnie godnym następcą Kajty. Co zresztą było widać chociażby na Barbórce, gdzie Miko w R5 przegrał całość o 4 sekundy z Kajto w WRC, a reszta była duuużo dalej.

 

9 minut temu, matros1 napisał:

Przecież Barbórka to taki wypasiony KJS zrobiony pod kibiców. Kajto przyjechał zabawić kibiców bez ciśnienia. To Miko szedł wszystko i wydawało mu się, że się z Kajtem ściga ;)

A macie wiedzę, że to R5 było? A nie jakieś R5+, R5++ czy jeszcze więcej plusów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analiza faktów pokazuje, że Kajto rano schabowego nie zjadł. Tylko dlatego Miko mógł wygrać odcinek.

 

Ale że Kajto ma dystans i duże poczucie humoru to na mecie powiedział, że jechał wszystko ale mimo to Miko był szybszy. 

Edytowane przez matros1
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

 

Ktoś bronić musi, skoro inni nic nie robią aby sytuację prawić a wręcz ją pogarszają, krytykując przy każdej nadarzającej się okazji a że akurat Ty zrzędzisz koncertowo na dowolnie wybrany temat, z wyjątkiem wielbienia AUDI, to na Ciebie widocznie często trafiałem. 

 

I nie armaty a argumenty ;) 

 

 

 

Widać jak najbardziej ale jak zwykle ślepy jesteś nie patrząc szerzej a jedynie na tyle ile jest Ci potrzebne do poparcia swoich tez  ;) 

 

 

Jezeli na cos zrzędze to jest to przede wszystkim Subaru o czym chyba wszyscy wiedza ze nie jestem fanem produktów ostatniego dziesięciolecia ale przyznaje RSMP zajmuje równie wysokie miejsce na mojej liście koncertowe jak widac maja wiele wspolnego :) 

Odnosnie poprawy to ja bardzo chętnie bym cos zrobił ale to niestety działacze PZM    musza otworzyć troche oczy i dostosować przepisy zeby zrobic z tego serial dla szerszej grupy zawodników niz tylko dobrze sytuowani amatorzy.

35 minut temu, skwaro napisał:

 

I tu wraca wspomniany wcześniej Miko Marczyk, który moim skromnym zdaniem jest właśnie godnym następcą Kajty. Co zresztą było widać chociażby na Barbórce, gdzie Miko w R5 przegrał całość o 4 sekundy z Kajto w WRC, a reszta była duuużo dalej.

Masz racje MM jak najbardziej rokuje i aspiruje do godnego następcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Adi napisał:

Trochę się narażę miłośnikom RSMP, ale wg mnie wielkość KK i MM, jest nieco zakłócona przez niski poziom reszty stawki. Kajetan jest dobry, ale już więcej raczej nie pokaże na arenie międzynarodowej. Miko...zobaczymy w przyszłości. Z pozyskaniem budżetu raczej nie ma problemu, niech się rozgrzeje w Pl. w przyszłym roku, a potem niech weryfikuje swoje umiejętności w większych formatach. 

Trafiłeś w sedno dlatego mowię z pewnymi wyjątkami.Reszta jest na mizernym poziomie bo sobie jeździ zeby jezdzic a nie z tego zyc.

A zeby sie uczyć to trzeba w świat a nie kręcić sie we własnym sosie jeżdżąc te same odcinki na pamięć.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Adi napisał:

Dodajmy, że Biśkniewicz był na podium, to też kandydat do WRC? ;)

 

Tja, Kajto, Miko na pikosekundy straty... długo... długo... dłuuuugooo....  bardzo długo nic i dalej Byśkiniewicz z całą resztą :P

 

16 minut temu, turdziGT napisał:

Trafiłeś w sedno dlatego mowię z pewnymi wyjątkami.Reszta jest na mizernym poziomie bo sobie jeździ zeby jezdzic a nie z tego zyc.

A zeby sie uczyć to trzeba w świat a nie kręcić sie we własnym sosie jeżdżąc te same odcinki na pamięć.

 

Ty byś im wszystkim ale pokazał    :biglol:

 

 

38 minut temu, Adi napisał:

Trochę się narażę miłośnikom RSMP, ale wg mnie wielkość KK i MM, jest nieco zakłócona przez niski poziom reszty stawki. Kajetan jest dobry, ale już więcej raczej nie pokaże na arenie międzynarodowej

 

Tak, 3 razy z rzędu mistrz Europy... słaba stawka....

 

Miko wygrywa tytuł Mistrza Polski N w pierwszym roku startów.... słaba stawka... 

 

Kubica Mistrz świata WRC2... słaba stawka...

 

Kubica wygrywa odcinki w WRC... słaba stawka... 

 

 

Pokarzcie się mistrzowie bo was za cholerkę nie widać :thumbup:

 

 

 

20 minut temu, turdziGT napisał:

Jezeli na cos zrzędze to jest to przede wszystkim Subaru o czym chyba wszyscy wiedza ze nie jestem fanem produktów ostatniego dziesięciolecia

 

Szkoda że AUDI nie ma jakiegoś fajnego forum, którego fanem byś mógł się stać.  :mrgreen:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, pegi napisał:

 

A macie wiedzę, że to R5 było? A nie jakieś R5+, R5++ czy jeszcze więcej plusów? 

Bez kozery dam nawet pińcet plus :-) Albo i tysionc :-)

46 minut temu, Adi napisał:

Miko...zobaczymy w przyszłości. Z pozyskaniem budżetu raczej nie ma problemu, niech się rozgrzeje w Pl. w przyszłym roku, a potem niech weryfikuje swoje umiejętności w większych formatach. 

No tak, bo rozgrzewka w 2017 w postaci Mistrza Polski w Open N jako najmłodszy w historii była jeszcze słaba, wyjęcie 2 miejsca w generalce RSMP w 2018 (przegrana 1 punktem z Grzybem) to też słabo :D

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, chojny napisał:

 

Tja, Kajto, Miko na pikosekundy straty... długo... długo... dłuuuugooo....  bardzo długo nic i dalej Byśkiniewicz z całą resztą :P

 

 

Ty byś im wszystkim ale pokazał    :biglol:

 

 

 

Tak, 3 razy z rzędu mistrz Europy... słaba stawka....

 

Miko wygrywa tytuł Mistrza Polski N w pierwszym roku startów.... słaba stawka... 

 

Kubica Mistrz świata WRC2... słaba stawka...

 

Kubica wygrywa odcinki w WRC... słaba stawka... 

 

 

Pokarzcie się mistrzowie bo was za cholerkę nie widać :thumbup:

 

 

 

 

Szkoda że AUDI nie ma jakiegoś fajnego forum, którego fanem byś mógł się stać.  :mrgreen:

@chojny strasznie jakiś nabuzowany jesteś w tym nowym roku.Zrob sobie moze jakies noworoczne postanowienie zeby nie brać tak wszystkiego na poważnie i do siebie.To nie jest walka na życie i smierć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, turdziGT napisał:

@chojny strasznie jakiś nabuzowany jesteś w tym nowym roku.Zrob sobie moze jakies noworoczne postanowienie zeby nie brać tak wszystkiego na poważnie i do siebie.To nie jest walka na życie i smierć :)

 

Co fakt to fakt, rok abstynencji to za dużo.... chyba sobie muszę pojeździć coś. :evil2:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, chojny napisał:

 

Co fakt to fakt, rok abstynencji to za dużo.... chyba sobie muszę pojeździć coś. :evil2:

O widzisz od razu cos konstruktywnego z tego wyszło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...