Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Kilkanaście lat temu Subaru zapełnialo niszę na rynku. Napędy 4x4 były spotykane w autach stricte terenowych a rzadko w autach szosowych. Wtedy w zasadzie jedyną konkurencją było Audi ze swoim quattro. Dodają do tego silnik bokser, mocne turbobenzyny czy nawet szyby bezramkowe, kurnik ... to Subaru było naprawę unikatowe na rynku. To było Subarowe DNA.

 

A teraz aut z 4x4 jest bez liku, Subaru z pewnych rozwiązań zrezygnowało ... i niestety znika w tłumie oraz szarości masowej produkcji, globalizacji, gdzie wszystko wygląda prawie tak samo. Otstanio przeczytałem, że Toyota Supra będzie miała silnik z BMW ... a dodatkowo będzie montowana w fabryce BMW w Grazu. No koniec świata :(

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiadomo do kogo trafila jedna sztuka. :D

 

 

39 minut temu, subleo napisał:

Kilkanaście lat temu Subaru zapełnialo niszę na rynku. Napędy 4x4 były spotykane w autach stricte terenowych a rzadko w autach szosowych. Wtedy w zasadzie jedyną konkurencją było Audi ze swoim quattro. Dodają do tego silnik bokser, mocne turbobenzyny czy nawet szyby bezramkowe, kurnik ... to Subaru było naprawę unikatowe na rynku. To było Subarowe DNA.

 

A teraz aut z 4x4 jest bez liku, Subaru z pewnych rozwiązań zrezygnowało ... i niestety znika w tłumie oraz szarości masowej produkcji, globalizacji, gdzie wszystko wygląda prawie tak samo. Otstanio przeczytałem, że Toyota Supra będzie miała silnik z BMW ... a dodatkowo będzie montowana w fabryce BMW w Grazu. No koniec świata :(

 

Dokladnie, Subaru nie ma juz nic do zaoferowania, nie zamiecajcie tego watku. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, subleo napisał:

Kilkanaście lat temu Subaru zapełnialo niszę na rynku. Napędy 4x4 były spotykane w autach stricte terenowych a rzadko w autach szosowych. Wtedy w zasadzie jedyną konkurencją było Audi ze swoim quattro. Dodają do tego silnik bokser, mocne turbobenzyny czy nawet szyby bezramkowe, kurnik ... to Subaru było naprawę unikatowe na rynku. To było Subarowe DNA.

 

A teraz aut z 4x4 jest bez liku, Subaru z pewnych rozwiązań zrezygnowało ... i niestety znika w tłumie oraz szarości masowej produkcji, globalizacji, gdzie wszystko wygląda prawie tak samo. Otstanio przeczytałem, że Toyota Supra będzie miała silnik z BMW ... a dodatkowo będzie montowana w fabryce BMW w Grazu. No koniec świata :(

Nie tylko silnik cała płytę podłogowa bo to tak na prawde jest Z4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, subleo napisał:

Otstanio przeczytałem, że Toyota Supra będzie miała silnik z BMW ... a dodatkowo będzie montowana w fabryce BMW w Grazu. No koniec świata :(

Raczej znak obecnych czasów, a nie koniec świata ;) Podzielili się kosztami, podzielą się zyskami, ot globalizacja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widac, Toyota w ostatnich latach lubi takie projekty grupowe ;):P

najpierw wspolny projekt z Subaru, teraz z BMW... imho najwazniejsze, ze cos tam robia w dziedzinie aut sportowych / usportowionych

 

a jak znowu zaczna produkowac 2-drzwiowe auta z napedem na 4 lapy i doladowanym silnikiem, to bede mega happy :yahoo:

 

https://carbuzz.com/news/toyota-wants-to-bring-the-celica-or-mr2-back-from-the-dead

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, chojny napisał:

Tyle że kiedyś Supra to było auto klasy GT a teraz to... małe coupe. 

 

Tak po prawdzie to zbudowali nową Celine ale im się nazwy pokićkały. 

 

Nic nie stoi na miejscu - niektore auta rosna w rozmiarach i masie (wiekszosc), a niektore ida w inna strone... grunt, ze koncepcja zachowana i ze bedzie opcja z R-6! W dzisiejszych czasach to rzadkosc

 

P.S. jakby Subaru cos podobnego wypuscilo, to bylyby same zachwyty ;):lol:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe A45 będzie miało całkiem przyjemną moc do zabawy: https://uk.motor1.com/news/299429/mercedes-amg-a45s-horsepower-leak/

 

Cytat

We get to learn the regular A45 hot hatch will offer 387 PS (285 kW), so 382 bhp or already an extra six ponies more than the outgoing A45. Step up to the hotter S version and Mercedes will reward you with a massive 421 PS (310 kW) or 416 bhp, which is mighty impressive from only a four-cylinder engine.

 

image.thumb.png.7bcae1f93cb2e5792e3b0eb4d4bd7755.png

 

I pomyśleć że jeszcze kilka lat temu bez tuningu i kombinowania na przeglądach było to nie do pomyślenia. Dzisiaj dostaniemy samochód z gwarancją i spełniający wszystkie normy.

 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Jak widac, Toyota w ostatnich latach lubi takie projekty grupowe ;):P

najpierw wspolny projekt z Subaru, teraz z BMW... imho najwazniejsze, ze cos tam robia w dziedzinie aut sportowych / usportowionych

Ale chociaż dzięki temu coś się pojawia, więc niech robią i z Dacią. Jak zrobią coś fajnego mogę i ta Dacią jeździć;)

 

 

Edytowane przez radekk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Lisek napisał:

A w STI ledwo 300KM w silniku z 2005 roku opakowane co rok w innego coraz bardziej to odgrzewanego kotleta.... 

 

nie wiem czemu się dziwisz

subaru już ładnych parę lat temu zmieniło kierunek/strategię i przeszli na całkiem innego klienta docelowego

to że w ofercie mieli takie STI, a chętni dalej na ten model się napalali to polecieli parę lat na renomie, zgarniając przy tym kupę kasy

przy minimalnych nakładach na rozwój modelu

biznesowo jeśli mieli taki plan to całkiem dobrze go zrealizowali

Edytowane przez kubanow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Lisek napisał:

A w STI ledwo 300KM w silniku z 2005 roku opakowane co rok w innego coraz bardziej to odgrzewanego kotleta....

Po co zmieniać tak bardzo udany, mocny i bezawaryjny silnik :):):)

  • Super! 2
  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, kubanow napisał:

nie wiem czemu się dziwisz

subaru już ładnych parę lat temu zmieniło kierunek/strategię i przeszli na całkiem innego klienta docelowego

Jest jeszcze jakiś wątek, w którym nie padło to stwierdzenie? :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matros1 napisał:

Nowe A45 będzie miało całkiem przyjemną moc do zabawy: https://uk.motor1.com/news/299429/mercedes-amg-a45s-horsepower-leak/

 

 

image.thumb.png.7bcae1f93cb2e5792e3b0eb4d4bd7755.png

 

I pomyśleć że jeszcze kilka lat temu bez tuningu i kombinowania na przeglądach było to nie do pomyślenia. Dzisiaj dostaniemy samochód z gwarancją i spełniający wszystkie normy.

 

I co najwazniejsze w pełni użyteczny jako daily.Niestety bedzie to mieć tez swoją cenę.Strzelam z 350K za Eske

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, turdziGT napisał:

I co najwazniejsze w pełni użyteczny jako daily.Niestety bedzie to mieć tez swoją cenę.Strzelam z 350K za Eske

 

Nic sie nie zmienia od wiekow - rasowe rumaki nigdy nie byly tanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanio nie będzie ale ...

1. W leasingu ratę da się jakoś przełknąć

2. To kolejny po Focusie RS hatchback z "drift mode", a to dobrze wróży. Konkurencja myślę że będzie szła podobną drogą. Nowy focus pewnie znowu będzie miał taką funkcję. Golf R i inni myślę że też. Czyli dostaną to tańsze (choć nie tanie) modele.

 

Podoba mi się to, że zaczynają robić auta, którymi można się poślizgać dla zabawy a nie tylko mistrzów prostej. 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, matros1 napisał:

Podoba mi się to, że zaczynają robić auta, którymi można się poślizgać dla zabawy a nie tylko mistrzów prostej. 

Kiedyś samochody nie wymagały specjalnej funkcji, wsiadałeś i mogłeś to robić, teraz potrzebny specjalny samochód z specjalnym trybem, który w dodatku pewnie nie starczy na dłuższą zabawę. I ponoć ewoluujemy, tyle że jakoś wstecznie:P

  • Super! 2
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca się zgodzę. O ile Evo czy STi faktycznie mogły się ślizgać, to niestety dzieli je technologiczna przepaść w zestawieniu z takim A45 czy Focusem RS. Nowe napędy dają możliwości o których wcześniej można było tylko gdybać. Dzisiaj dobry kierowca wsiada w seryjnego A45 i wygrywa SuperOES czy inne Bednary z wydmuszkami przygotowanymi do motrosportu. Potem wraca z radyjkiem i klimą tym samochodem do domu a następnego dnia wiezie nim dzieciaki do szkoły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, radekk napisał:

samochody

Nie samochody,  tylko subaru i evo ;):) 

P.S. Dziś próbowałem na śniegu pobawić E-PACE , trakcję wyłączyłem , i jak szybko ukradłem żonie auto , tak szybko jej oddałem :D. Zabawy prawie nie ma , ryje przodem jak trzeba , w porównaniu do subaru manuala , to dwa światy na korzyść subaru . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, matros1 napisał:

Nie do końca się zgodzę. O ile Evo czy STi faktycznie mogły się ślizgać, to niestety dzieli je technologiczna przepaść w zestawieniu z takim A45 czy Focusem RS. Nowe napędy dają możliwości o których wcześniej można było tylko gdybać. Dzisiaj dobry kierowca wsiada w seryjnego A45 i wygrywa SuperOES czy inne Bednary z wydmuszkami przygotowanymi do motrosportu. Potem wraca z radyjkiem i klimą tym samochodem do domu a następnego dnia wiezie nim dzieciaki do szkoły. 

 

 

Kierowca nie dobry a wybitny.

 

Ciekawe ile razy jeszcze przeczytamy ze to było całkowicie seryjne auto ;) 

 

I ciekawe dlaczego się nie wspomina ze notorycznie kończyło przejazdy jako ośka bo napędy się rozłączały :p

 

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, chojny napisał:

Ciekawe ile razy jeszcze przeczytamy ze to było całkowicie seryjne auto ;) 

 

I ciekawe dlaczego się nie wspomina ze notorycznie kończyło przejazdy jako ośka bo napędy się rozłączały :p

@chojny co by nie mówić , A45 AMG  jest po prostu petarda jako daily , Miko pojechal do Kielc gdzie tor mniej wymaga ( słaba przyczepność , mniej km oes ) i co ? i znowu zlał :) Tor Łódź i znowu zlał , można wymieniać , ale mi mówił A45 petarda + odpowiednie opony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, carfit napisał:

@chojny co by nie mówić , A45 AMG  jest po prostu petarda jako daily , Miko pojechal do Kielc gdzie tor mniej wymaga ( słaba przyczepność , mniej km oes ) i co ? i znowu zlał :) Tor Łódź i znowu zlał , można wymieniać , ale mi mówił A45 petarda + odpowiednie opony 

 

Oczywiscie ze to obecnie najlepszy Hatch na rynku ale przeświadczenie i tezy ze kazdy kto w niego wsiądzie z marszu będzie zwycięzcą są baaardzo naciągane ;)

 

Tu robotę zrobił kierowca, który potrafi z auta wycisnąć 101%. ;)

 

Merc powinien zapłacić Miko za ten fejm gruby hajs ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...