matros1 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Ciekawe porównanie nowej Fiesty ST z Clio III https://www.pistonheads.com/features/ph-features/renaultsport-clio-200-cup-vs-ford-fiesta-st/39351 So where does this leave us? When it comes to the art of properly serious driving, the stuff you and I get our kicks from, the Fiesta can't match the Clio 200 Cup. The green car lacks the turbocharged punch of the ST, but its delicious, informative chassis feels perfectly matched to an engine that so smoothly gains momentum. It never feels out of its depth; instead it fires down a lane, ready and waiting for your next command like a puppy at its ball-wielding owner's heel. It's just a wonderful example of how clever damping and some smart geometry, along with an engine that feels so sweetly matched, can create such a beguiling driver's machine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Ta generacja Clio to zdecydowanie najlepszy Sport ale myślę że ST to bardziej uniwersalny samochód na co dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Moi zdaniem sam fakt że Fiesta ma turbo, czyni ją bardziej przyjazną jako daily. Clio żeby szybko jechało trzeba piłować na obrotach. Fajne na torze, ale w daily raczej męczące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) W tym clio zdecydowanie brakuje mocy... Za to latwo da sie wlozyc motorownie z megane 225... Wtedy jest juz calkiem fajny pakiecik, na tor. W codziemnym uzytkowaniu bedzie raczej meczace przez betonowy zawias Edytowane 27 Grudnia 2018 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Właśnie to miałem na mysli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 16 godzin temu, boorek napisał: W tym clio zdecydowanie brakuje mocy... Mam i nie potwierdzam. Moim zdaniem mocy dla tego auta jest akurat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) ja miałem 197 dosc dlugo... Ok, moze inaczej jesli mocy jest dosc to jest za ciezkie hamulce, układ kierowniczy i zawieszenie az sie prosi o wiecej mocy... Te 230-260 koni dopiero zaczyna dawac frajde, tyle ze gubi sie charakter N/A... w sumie mialem chyba ze 4 sporty najwiecej frajdy dawalo 182, ale to juz zdecydowanie nie auto na codzień, na torze było odrobine wolniejsze jak 197, ale fun factor (czyli to o co chodzi w Fiescie) byl ogromny Edytowane 27 Grudnia 2018 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) 197 faktycznie była nieco "ociężała". Tutaj mowa o 200, która ma inną skrzynię i trochę inaczej wystrojony silnik. Jest spora różnica między nimi, jeżeli chodzi o doznania z jazdy. Edytowane 28 Grudnia 2018 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 wczoraj macałem nowego prooced'a (i kilka innych autek) wygląda super, jakość wykonania bardzo wysoka, pierwsze wrażenie - szczenę zbierałem z podłogi fotki wrzuciłem tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 5 godzin temu, kubanow napisał: wczoraj macałem nowego prooced'a (i kilka innych autek) wygląda super, jakość wykonania bardzo wysoka, pierwsze wrażenie - szczenę zbierałem z podłogi fotki wrzuciłem tutaj robilem kiedys jazde probna ceed GT , no nie porwal mnie delikatnie mowiac , za kierownica mozna bylo usnac i trzeszczal srodek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 27 minut temu, viggen napisał: robilem kiedys jazde probna ceed GT , no nie porwal mnie delikatnie mowiac , za kierownica mozna bylo usnac i trzeszczal srodek. Nowy Ceed jakosciowo to DUZY krok do przodu, warto strawdzic samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Tymczasem https://www.carscoops.com/2018/12/toyota-corolla-gr-take-hot-hatch-establishment/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 1 godzinę temu, turdziGT napisał: Tymczasem https://www.carscoops.com/2018/12/toyota-corolla-gr-take-hot-hatch-establishment/ zakładając że nowa corolla 180KM ma kosztować od 110 do 130kpln + dodatki to takie gti dobrze wyposażone pewnie wyjdzie w okolicach 150-160kpln powariowali z tymi cenami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Ostatnio zainteresowałem się Polo Gti. Wszystko super tylko jak zamówi się auto dziś to odbiór jest na.... na lipiec A i do połowy stycznia będzie wiadomo czy dostępny będzie u nas manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 VAG to w ogóle jakoś daje ciała z terminami mam możliwość kupna ibizy 150KM, którą klient zamówił 12 stycznia tego roku, wyprodukowali ją dopiero 18 grudnia, po drodze klient się rozmyślił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 na Ferrari, Bentleye itp ile się czeka? starają się równać z najlepszymi Na Skodę RS też zamawiając dzisiaj przewidywany termin odbioru na czerwiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 A nie lepiej STI ? Od sąsiadów ? Małe, fajne, lekkie, ale czy naprawdę lepsze ? Ja się tylko pytam. W gorszych warunkach drogowych ? STI też potrafi się ślizgać. Slajdy O.K. Wychodzi na to, z praktyki, że potrafię się poślizgać nissanami, peugeotami, 125, 124 i nawet zastawką. Czy to nie jest trochę kwestia ceny ? Bez obrazy. Jeździłem wieloma samochodami, ale na stare moje lata, tylko spięte na stałe czteronapędówki. To, że hatch efektowniej wchodzi w poślizg, to niekoniecznie jest zaleta. Potrafię zrobić ładnego slajda przednionapędowym, tylnonapędowym to żadna łacha, ale czterołapem, to trzeba spróbować ! On wtedy sam jedzie. Przepraszam, że wtrącam się nie w swój temat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Dziwna sprawa z tymi terminami, jest tak duży popyt czy po prostu producenci olewają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Maja podobno problemy z tymi nowymi testami WLTP i dlatego sa opoznienia. Manual bedzie dostepny, moze na popularnych portalach pojawia sie sztuki z (z dsg) odpowiednim wyposazeniem i bedzie mozna w ten sposob cos zanabyc. Tez jestem zainteresowany Polo. 11 godzin temu, kubanow napisał: zakładając że nowa corolla 180KM ma kosztować od 110 do 130kpln + dodatki to takie gti dobrze wyposażone pewnie wyjdzie w okolicach 150-160kpln powariowali z tymi cenami Samochody rosna wymiarami, maja co raz wiecej wyposazenia, stad te ceny. Spokojnie, moze dojdziemy do cwierc banki za gownianego kompakta. Ba, w zasadzie to chyba juz doszlismy... ) Edytowane 29 Grudnia 2018 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 W Skodzie kilka lat temu jak znajomy zamawiał RSa to też czekał ileś miesięcy. W 2013/14 jak myślałem o dupowozie i rozważałem Octavię RS albo mocniejszego Superba to też powiedzieli że 4 miesiące oczekiwania. Do tego chyba dość luźno podchodzą do kwestii dotrzymywania terminów, bo już z kilku źródeł słyszałem że dostawali samochody kilka tyg później. 2 godziny temu, Paweł_P napisał: Dziwna sprawa z tymi terminami, jest tak duży popyt czy po prostu producenci olewają? 30 minut temu, ponton500 napisał: Maja podobno problemy z tymi nowymi testami WLTP i dlatego sa opoznienia. Nie wiem czy to testy, bo w BMW zamawiając w październiku odbiór był możliwy jeszcze w tym roku. W Porsche na nowego Macana to samo. W Audi samochód zamówiony w grudniu ponoć odbiór styczeń/luty, a tu niedawno jeszcze przed WLTP na A4 czekało się z 4 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Tak gdzies wyczytalem.. W kazdym badz razie, zamowienie teraz, odbior czerwiec/lipiec. 7-10dni produkcja, miesiac transport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 WLTP namieszało sporo, część silników po dzień dzisiejszy nie pojawiło się w cennikach inne zostały zmodyfikowane, ograniczone parametry. Jednak u niektórych to niewiele zmieniło w kwestii oczekiwania na samochód, a co do wspominanej Skody to ma do miejsce od kilku lat, więc to raczej ilość zamówień/podejście do klienta/danego rynku zbytu, w Skodzie sądzę że może to być że w pierwszej kolejności ida korporacje co zamawiają dziesiątki/setki samochodów i między to wciskane są samochody indywidualne czy firmowe gdzie zamawia się pojedyncze sztuki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Troche dramat tyle czekac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 4 godziny temu, radekk napisał: WLTP namieszało sporo, część silników po dzień dzisiejszy nie pojawiło się w cennikach inne zostały zmodyfikowane, ograniczone parametry. Jednak u niektórych to niewiele zmieniło w kwestii oczekiwania na samochód, a co do wspominanej Skody to ma do miejsce od kilku lat, więc to raczej ilość zamówień/podejście do klienta/danego rynku zbytu, w Skodzie sądzę że może to być że w pierwszej kolejności ida korporacje co zamawiają dziesiątki/setki samochodów i między to wciskane są samochody indywidualne czy firmowe gdzie zamawia się pojedyncze sztuki. Dla mnie to jest niesłychane ze zwłaszcza Audi tak dostało przez WLTP.Albo to było celowe zignorowanie albo sporo głów powinno poleciec.Z palet silnikow niektórych modeli zniknęło 80% silnikow.Juz nie mowię o jakiś RSach czy S ale zwykłych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się