Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

Z "klasyczną" deltą jest tylko spory problem z sypiącymi się napędami.
A ta nowa ciekawa, choć faktycznie trochę trąci socrealizmem z wyglądu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, matros1 napisał:

Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie.

Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro.

 

Podoba mi się, ale nie za 300000.

 

Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę:

b8e60dc329e90813e76fbefeb9115859.jpeg

480b037ed314fac92760cbf063edbe90.jpg

A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła.

Matros jezdziłeś nową Megane RS?

Jeśli tak to jakie wrażenia? Jak to skręca, przyśpiesza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jeździłem, czekam na Trophy. Nie chcę sobie
wyrabiać opinii na bazie podstawowej wersji, która jest nieco bardziej cywilizowana niż 3. Opinie wśród znajomych są z grubsza takie, że jest fajnie ale brakuje jej trochę pazura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trophy będzie dostępne tylko z manualem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, matros1 napisał:

Nie jeździłem, czekam na Trophy. Nie chcę sobie
wyrabiać opinii na bazie podstawowej wersji, która jest nieco bardziej cywilizowana niż 3. Opinie wśród znajomych są z grubsza takie, że jest fajnie ale brakuje jej trochę pazura.

Po Twoim stażu za kółkiem Renówki to dobra decyzja.

Właśnie mało jest jeszcze porównań czytaj "czasówek" na torze z konkurencja. Gówniane  1/4 mili  to żadne porównanie..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trophy będzie dostępne tylko z manualem?


Ma być z manualem i EDC. Nie do końca jest tylko jasne czy EDC dostanie szperę.

Właśnie mało jest jeszcze porównań czytaj "czasówek" na torze z konkurencja. Gówniane  1/4 mili  to żadne porównanie..... 


Niestety to prawda. Renault nie ujawnia żadnych czasów. A porównań zrobionych przez dziennikarzy na torze, jest jak na lekarstwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, matros1 napisał:

Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie.

Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro.

 

Podoba mi się, ale nie za 300000.

 

Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę:

b8e60dc329e90813e76fbefeb9115859.jpeg

480b037ed314fac92760cbf063edbe90.jpg

A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła.

Kwestia gustu.Mnie poprzednia nigdy sie nie podobała zwłaszcza z tylu a obecna jes cymes.No ale ja juz tak mam ze wazny jest dla mnie wyglad a nie jak jeździ wiec dlatego jezdze pewnie RS4 a nie M3 :) 

Tymczasem fabryka cos mi tam testuje na Ringu.Zdjecie z dzisiaj za kierownica kierowca testowy Audi Sport.

 

IMG_6173.thumb.JPG.7a59393aea7b9b603fdbfe0e40e77348.JPG

 

 

Pakiet Performance czy moze jakies poprawki softu ze względu na nowa normę ?

 

 

 

And the winner is......

 

 

:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda ze nie mieli dostępu, albo nie chcieli zestawić meganki z i30 z pakietem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda na stoperze w łapce, ale jakiś pogląd jest....

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Kts napisał:

Co prawda na stoperze w łapce, ale jakiś pogląd jest....

 

 

 

 

Chyba rzeczywiście wersja Trophy będzie mogła się osiągami równać, ciekawe czy też odczuciami ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: jak Tiff postarzal... ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, eddie_gt4 napisał:

OT: jak Tiff postarzal... ^_^

Bardzo sympatyczny gość i ogarnia fajnie fajerkę...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.09.2018 o 01:46, boorek napisał:

Na wiosnę będę chyba czegos szukał i rozegra sie to raczej pomiedzy Hyundaiem i nowa Fiesta... 

Na Hyundaia to się trzeba najpierw doczekać. Kumpel miał termin odbioru na maj, co chwilę przesuwali mu termin, aż w końcu stanęło na przełomie października i listopada (sic!), więc się wkurzył i wziął Cuprę 4drive z placu, a Hyundaia olał (i nie był jedyny z tego co mu mówili w salonie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy focus na żywo wygląda o niebo lepiej niż na fotkach

 

d1b1161a7097d95bb4fca116f1b2a63b.jpg&key=541aedee2a5c027b41eddbbd9c01d0d5a2a9c9f4d99757b287e6a655b22d219c

 

327eaa3ca701f8d6c4af115e261460e8.jpg&key=067d958d779310c8bda1ab551fa6a777d2dd71596a961d7943f4c926fb66a934

 

f565183a0f3de51958af2888b93c1094.jpg&key=2cbe8aa9295ccbbb83c365b248ab8d48cf6dcd5d1c4058315a23cb9ce6e6a52b

 

Tutaj wersja ST Line. Jak im starczy odwagi, żeby nowego RS’a zrobić z pazurem, to wyjdzie fajny HH.

 

Mam wrażenie, że sporo nowych samochodów wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po proszę to u mnie na lotnisku :) 

 

Widzalem nowego Focusa STline na żywo nawet w nim siedziałem i wyglada swietnie.Obok Mazdy 3 to jedno z najładniejszych aut w klasie.Na prawde klasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po proszę to u mnie na lotnisku  
 


Ostatnio często bywam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Troszkę temat przycichnął.To tak pół żartem.

Po co przepłacać.

 

 

 

Czy ktoś mógłby wyjaśnić tak spektakularny wynik Hondy Jazz w tym teście? Jest lepsza nie tylko od Type R ale także wszystkich innych hot-hatchy (również tych mniejszych) a także samochodów sportowych (fiat 124 spider, toyota gt86, merc amg gt a nawet porsche 911)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno wielkosc samochodu w tym tescie ma niebagatelne znaczenie.

Kolejna sprawa bedzie tez zapewne kalibracja ESP i systemow stabilizacji.Niektore po prostu za bardzo tlamsza auto i jego predkosc lub tak jak w przypadku Macane robia jakies dziwne rzeczy.

A na sam koniec dochodzi najwazniejsza sprawa jaka charakterystyke zawieszenia dobral producent do danego samochodu.Samochody ktore sa ustawione bardzo neutralnie beda tu wypadaly doskonale bo nie reaguja tak na zmiany kierunku i obciazenia jak prawdopodobnie przykladowa Honda ale sa w zalozeniu nudne w prowadzeniu.Z kolei auta ktore daja wieej funu z jazdy i sa latwiejsze do wprowadzenia w nadsterownosc wypadna du gorzej jak na przyklad nowa Ibiza.Polecam ogladnac co tam sie dzieje , ale jak wiemy jest to auto fdajace najwiecej frajdy w klasie tak wiec jak to w zyciu wszystko jest kompromisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.09.2018 o 19:23, matros1 napisał:

Jak im starczy odwagi, żeby nowego RS’a zrobić z pazurem, to wyjdzie fajny HH.

RS nie wcześniej niż za 3 lata i dopiero w poliftowej budzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

st jest juz gotowy. prezentacja pod koniec roku

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.09.2018 o 10:46, turdziGT napisał:

Na pewno wielkosc samochodu w tym tescie ma niebagatelne znaczenie.

Kolejna sprawa bedzie tez zapewne kalibracja ESP i systemow stabilizacji.Niektore po prostu za bardzo tlamsza auto i jego predkosc lub tak jak w przypadku Macane robia jakies dziwne rzeczy.

A na sam koniec dochodzi najwazniejsza sprawa jaka charakterystyke zawieszenia dobral producent do danego samochodu.Samochody ktore sa ustawione bardzo neutralnie beda tu wypadaly doskonale bo nie reaguja tak na zmiany kierunku i obciazenia jak prawdopodobnie przykladowa Honda ale sa w zalozeniu nudne w prowadzeniu.Z kolei auta ktore daja wieej funu z jazdy i sa latwiejsze do wprowadzenia w nadsterownosc wypadna du gorzej jak na przyklad nowa Ibiza.Polecam ogladnac co tam sie dzieje , ale jak wiemy jest to auto fdajace najwiecej frajdy w klasie tak wiec jak to w zyciu wszystko jest kompromisem.

Dodałbym, że może być tak skalibrowane ESP i inne systemy, że zaraz po pierwszym manewrze omijającym pachołki, ESP mocno przyhamowuje samochód i ma on już dużą mniejszą predkość przy następnych omijaniach pachołków względem takich samochodów jak TyperR, porsche i inne sportowe bryki. Pasowało by porównać prędkości na całym odcinku testu łosia, bo może się okazać, że jazz szybciej wjeżdża w próbę łosia, ale w połowie próby ma już niższą prędkość niż pozostałe samochody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest nowa Kia proceed

f210d5179f14e929547dfa1a22998f2c.jpeg

2f24d4202297c64e9700f0a39341d8f8.jpeg

bacfe00e8dac2cbea07dd06efdff4060.jpeg

Co tu dużo mówić, nie na to czekałem. Koncept był super a tu wyszło poprawne auto i tyle.

d51b121ca05dad248155451d519290ca.jpeg

a901e536e068fd53345f9447225a0974.jpeg

6e9d7c8f86111dc4ad11240aa409caf3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he no troche sie rozminęli :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chyba nikt o zdrowych zmyslach i nieoczekiwal, ze Proceed bedzie 1:1 jak ten concept, hm? ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...