Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

Troszkę temat przycichnął.To tak pół żartem.

Po co przepłacać.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drifting Suzuki Swift Sport Proves You Don't Need RWD to Have Fun

 

https://www.autoevolution.com/news/drifting-suzuki-swift-sport-proves-you-don-t-need-rwd-to-have-fun-128150.html

 

 

 

 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=232518767452694&id=147061652047603

 

 

 

 

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakłada się nakładki na koła i można nawet Matizem tak polatać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie nakładki ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

easydrift_stand_contact1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.08.2018 o 14:38, Boryster napisał:

Troszkę temat przycichnął.To tak pół żartem.

Po co przepłacać.

 

 

 

Chyba nikogo nie dziwi, ze CTR to zawsze byly porzadne wozy...i dobrze zrobione leja tylki. Szkoda, ze obecny i poprzedni gen ma ten fakap ze skrzynia...Do Jazza powinno wrzucic 1.5T wtedy bylby to swietny woz na miasto. :D

Edited by ponton500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o testy łosia i nie tylko to ustawienia słupków tak na wyczucie sie robi dla róznych aut i dlatego nie ma co porównywać.

A nie wzięli pod uwagę  np. rozstawu osi ,zwisów przód i tył, a to ma znaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmik z wyścigiem na „ ćwiartkę” ze wszystkimi nowymi HH

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meganka bez rewelacji. Może w Trophy się poprawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Kukson napisał:

Meganka bez rewelacji. Może w Trophy się poprawi.

Bez rewelacji? Najgorzej wypadla, nawet swierzak w produkcji HH (hyundai) wypadl duzo lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Korton napisał:

Bez rewelacji? Najgorzej wypadla, nawet swierzak w produkcji HH (hyundai) wypadl duzo lepiej.

Nadrabia lakierem. Mówię poważnie. 

M4rs żółty sirius wyglada na zywo fenomenalnie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze, ten Hyundai coraz bardziej mnie przekonuje... Na wiosnę będę chyba czegos szukał i rozegra sie to raczej pomiedzy Hyundaiem i nowa Fiesta... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

a dla mnie nadal Type Ryszard jest mistrzem :) po mimo swojej niezbyt urodziwej stylistyki to i tak bym go kupił. Jeździłem wcześniejszym modelem, który bardzo przypadł mi do gustu. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, też niedawno fociłem. Kolorek mega

 

 

IMG_0407.jpg

IMG_0408.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ja ja widzalem dzisiaj nawet kawę i ciastko jadłem przednia.Tez do mnie gada :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tymczasem Skoda wprowadza wersję WRC, żeby nawiązać do sukcesów rajdowej R5

6c7833a5de5212d14ce43a6568c07cb0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za to auto , dałbym sie pokroić !

Lancia Delta Futurista – projekt wierny dziedzictwu Lancii pod względem wzornictwa, w przypadku reszty wszystko praktycznie zmienione. Większość elementów karoserii wykonana z włókna węglowego. Waga samochodu to 1250 kilogramów. Silnik o mocy 330 KM. Przebudowany układ napędowy. Jak ktoś ma 300 000 euro, to niech się śpieszy, bo powstanie tylko 20 egzemplarzy.

 

40910890_10155526032016960_4834139868089024512_o.jpg

41039141_10155526031926960_2744948989404119040_o.jpg

40683806_10155526031891960_2159225710630141952_o.jpg

40797676_10155526031911960_106484879356592128_o.jpg

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, carfit napisał:

Za to auto , dałbym sie pokroić !

Lancia Delta Futurista – projekt wierny dziedzictwu Lancii pod względem wzornictwa, w przypadku reszty wszystko praktycznie zmienione. Większość elementów karoserii wykonana z włókna węglowego. Waga samochodu to 1250 kilogramów. Silnik o mocy 330 KM. Przebudowany układ napędowy. Jak ktoś ma 300 000 euro, to niech się śpieszy, bo powstanie tylko 20 egzemplarzy.

 

40910890_10155526032016960_4834139868089024512_o.jpg

41039141_10155526031926960_2744948989404119040_o.jpg

40683806_10155526031891960_2159225710630141952_o.jpg

40797676_10155526031911960_106484879356592128_o.jpg

Dziwnie wygląda, tył ok, ale przód i z boku....

Oryginał znacznie lepiej wygląda (z podobnych rzutów zdjęcia robione):

269976.jpg

lancia_delta_evo_01-5541cade989da.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Korton napisał:

Dziwnie wygląda, tył ok, ale przód i z boku....

Oryginał znacznie lepiej wygląda (z podobnych rzutów zdjęcia robione):

269976.jpg

lancia_delta_evo_01-5541cade989da.jpg

Absolutnie sie zgadzam.Mam taka u mnie na dzielnicy 4 domy dalej i po prostu wyglada mega.Delta EVO to delta EVO i tego sie z wyglądu nie powinno dotykać.

Dla mnie zatracili proporcje przez brak drzwi i karykaturalne poszerzenia.

Wyglada jak by chcieli powtórzyć sukces Singera ale Singer zrobił to dobrze bo wyciągnął z auta i sylwetki to co najlepsze co moim zdaniem tu nie wyszło no ale to kwestia gustów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dla mnie petarda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Dziwnie wygląda, tył ok, ale przód i z boku....

 

Zgadzam się. Trochę jak Poldek w wersji agro-tunning ;)

 

Ale i tak auto ciekawe - tylko ta cena :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba na tym zdjęciu lepiej die prezentuje

 

7CA14AD6-2B9B-4A03-B103-1E3734AE1F1B.jpeg.11ba71c2bb8150d412e2c34048d3f732.jpeg

 

Choć i tak oryginału nie przebije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie.

Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro.

 

Podoba mi się, ale nie za 300000.

 

Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę:

b8e60dc329e90813e76fbefeb9115859.jpeg

480b037ed314fac92760cbf063edbe90.jpg

A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...