Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

Byłem w weekend n Classic Car Show gdzie ford wystawił dużą gamę modelek i performance i przyznam szczere że Carfit ma rację.Przy reszcie RSsow obecny Focus RS wygląda bardzo biednie zwłaszcza poprzednim.

 

To co nie też uderzyło to jak obecne auta urosły. Delta Integrale czy Sport Quattro to chyba auta mniejsze od forda fiesty w tej chwili ale nadal na żywca wyglądają WOW 

20180415_110703.jpg

20180415_105607.jpg

20180415_105512.jpg

20180415_104720.jpg

20180415_105500.jpg

20180415_110723.jpg

20180415_104238.jpg

20180415_104805.jpg

20180415_110643.jpg

20180415_111700.jpg

20180415_111736.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, turdziGT napisał:

ford wystawił dużą gamę modelek

Zdjęcia poprosimy tutaj: :D

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to czerwone audi wyglada pokracznie w porownaniu z Lancia... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda ale z Integrale EVO to nie wiele moze sie równać moze co najwyżej 22B lub EVO 6.5 TME 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Lancie Integrale EVO II dałbym sie pokroić :D;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis bys sie pokroil a pomyslec, ze jeszcze 12 lat temu mozna bylo kupic evo 2 i to w wersji martini w cenie dacii logan ;)

28E72752-A234-45B3-A54F-5EF840EFFE30.jpeg

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle ze za jakaś Speciale editon  w tej chwili to używane RS6 możesz byc mało ale wow jak to auto na żywo wyglada w kolekcjonerskim stanie.Tez dał bym sie pokroić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za auto na ostatniej fotce? Sierra Cosworth?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EX farbyczne RS200. Jedne z niewielu w tym stanie.Niestety wiekszosc po wycofaniu grupy B poszala do Rallycrossu i zostaly zakatowane.

 

Z innej beczki jezli M`ka to w tej chwili tylko ta......

 

 

https://www.carscoops.com/2018/04/bmw-m2-competition-goes-official-405-hp/

 

 

Ciekawe jak bedzie z cena ale zapowiada sie MEGA bo wiele osob twierdzi ze M2 to najlepsze M obecnie mimo troche zwyklego silnika z jednym turbo.

 

BMW-M2-Competition-22.jpg

BMW-M2-Competition-24.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, turdziGT napisał:

M2 to najlepsze M obecnie mimo troche zwyklego silnika z jednym turbo.

 

dla mnie to jedyne BMW, które mógłbym mieć w garażu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez obok E30 M3 ;) 

Niestety cena jak na razie w UK okolice 50K raczej sporo ale auto mega !

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.04.2018 o 14:50, fulcrum napisał:

Renault nie produkuje już ciężarówek...

od kiedy? Rozumiem, że nie robią wg wielu najlepszej (bo najwygodniejszej) ciężarówki czyli Magnuma ale coś tam jeszcze robią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będąc przy M2 to jest tu mały przedsmak tego co można oczekiwać po CS.

BTW jedna z fajniejszych review Chrisa szkoda że nie ma ich więcej 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he u mnie M2 competition juz wycenione.Bedzie kosztować tyle ile bazowe M3.Sporo jak na takie auto ależ drugiej strony auto sporo lepsze do jazdy niz M3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, STIFF napisał:

od kiedy? Rozumiem, że nie robią wg wielu najlepszej (bo najwygodniejszej) ciężarówki czyli Magnuma ale coś tam jeszcze robią.

część Renault która zajmuje się ciężarówkami została kupiona przez Volvo, które z kolei też nie ma wiele wspólnego z Volvo od aut osobowych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swift sport 79.900....

tyle pewnie co fiesta st i polo w manualu...

tylko, że suzuki 140 kucy, a tamci 200.

Dodając zerowe rabaty na suzuki to wyraźnie przegięli z tą ceną...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka waga tego Swifta ?

Ok stary ważył ok 40 kg.Mowia ze nowy 80kg lżejszy to znaczy ze ponizej 1000kg.

Konkurencja wazy pod 1200kg wiec tez 140 km na ta wagę wcale nie tak mało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turdzi....Ty czasami pracujesz ?? Chyba ze dostajesz kase za pisanie na The Forum...he he...

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, turdziGT napisał:

Jaka waga tego Swifta ?

Ok stary ważył ok 40 kg.Mowia ze nowy 80kg lżejszy to znaczy ze ponizej 1000kg.

Konkurencja wazy pod 1200kg wiec tez 140 km na ta wagę wcale nie tak mało.

Nie wiem czy to prawda, ale pare stron wcześniej ktoś napisał:

"3 drzwiowa Fiesta ST na 17tkach z kubłami Recaro, bez kierowcy i z pustym bakiem będzie ważyć nie więcej niż 1050kg."

 

A co do ceny za nową ST na poziomie 80.000zł też nie wiem czy realne skoro ST-line 1.0 140 KM kosztuje 72.000zł

ST ze szperą, adaptacyjnym zawieszeniem felgami, kubłami i innymi pierdołami byałby tylko 8tys.droższa?

Pewnie bedzie w cenie Polówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

St w Niemczech 22 tys euro...

P.s

tylko ile wyciągniecie ze swifta 1.4?

a jaki potencjał ma 2.0 polo gti? To dwa różne światy...

p.s

3 cylindry w manualu w cenie 2.0 dsg? No comments....

Edited by burton

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Ken napisał:

Turdzi....Ty czasami pracujesz ?? Chyba ze dostajesz kase za pisanie na The Forum...he he...

Ja no co ty przeciez ja sie tu prawie juz nie udzielam.Mam 3 wątki w których czasem cos skrobnę czy to w drodze do pracy czy wieczore jak sie juz obronie ze wszystkiego i tyle :)

1 godzinę temu, baki napisał:

Nie wiem czy to prawda, ale pare stron wcześniej ktoś napisał:

"3 drzwiowa Fiesta ST na 17tkach z kubłami Recaro, bez kierowcy i z pustym bakiem będzie ważyć nie więcej niż 1050kg."

 

A co do ceny za nową ST na poziomie 80.000zł też nie wiem czy realne skoro ST-line 1.0 140 KM kosztuje 72.000zł

ST ze szperą, adaptacyjnym zawieszeniem felgami, kubłami i innymi pierdołami byałby tylko 8tys.droższa?

Pewnie bedzie w cenie Polówki.

Nie wierze moja wazy prawie 1200 kg a nowa jest duzo większa.To za małe auto zeby tyle urwać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...