Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

Hmmmm... ciekawe jak to będzie jeździć i jaką kulturę pracy będzie miał taki silnik, ale takie 200 KM to moe być fajna sprawa do segmentu B i C oraz crossoverów/SUVów a nie jakieś 130-140 KM diesle...

Edited by Paweł_P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździłem ostatnio z 3 cylindrowym silnikiem w Mini i (o zgrozo) w BMW 1.

Oba naprawdę fajne auta, ale szczególnie w tym BMW z długą maską człowiek spodziewa się brzmienia 6 garów, a tu brzmienie Daewoo Matiza :-(

Zabiera połowę frajdy z jazdy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 3 cylindrowy silnik 847ccm tyle, że pomiędzy 2 kołami i nie narzekam wiec jak będzie dobrze zrobiony to i w aucie nie będzie tak źle.


Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Bosman napisał:

Jeździłem ostatnio z 3 cylindrowym silnikiem w Mini i (o zgrozo) w BMW 1.

Oba naprawdę fajne auta, ale szczególnie w tym BMW z długą maską człowiek spodziewa się brzmienia 6 garów, a tu brzmienie Daewoo Matiza :-(

Zabiera połowę frajdy z jazdy

 

Ja dostałem ostatnio Focusa 1.0 T R3 jak miałem Fieste żony na serwisie.

125 KM i byłem zaskoczony jak to jedzie.Dzwiek silnika trochę jak Giulia QV .Idzie się przyzwyczaić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Dzis is widzalem na żywca I30 N i na żywo wyglada swietnie !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota nie daj sie prosic .

Toyota-Auris-GRMN.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Tomek Tomko napisał:

 

 

Fajny ten tor maja, na tym samym Foke RS3 testowali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze sie myle ale dziwnym trafem ma jakies przeczucie takie same jak mial Carfit do RSa ze zmascili ten samochod i to juz nie bedzie to samo co stara fiesta ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lżejsza buda, a przede wszystkim lżejszy silnik (3 cylindry), więcej konia i niuta, mechaniczna szpera (jednak jako opcja), flat shift w serii, Launch Control. Na papierze to zdecydowanie lepsze auto. A jak będzie w realu to zobaczymy.

 

Wszystkim na pewno nie podejdzie. Jedni będą płakać, że ucięli jeden cylinder, drudzy się cieszyć, że mają mniej masy na przodzie. Życie.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanicznie wyglada to lepiej ale auto jest wieksze i zdecydowanie lepeij wykonczone i wyciszone w srodku co za pewne bedzie troche izolowac od wraznien w przeciwienstwie do blaszanej paczki ktora jest poprzednia Fiesta. NIe omieszkam przetestowac oczywisie ale mam jakies takie wewnetrzne przeczucie ze to zmascili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.03.2018 o 13:59, turdziGT napisał:

Toyota nie daj sie prosic .

Toyota-Auris-GRMN.jpg

Troche wizualnie irytujace sa te wszystkie czerwone, zolte i inne wstaweczki i paseczki ostatnio stosowane w hh. Tani sposob na wyroznienie wersji moim zdaniem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.03.2018 o 13:59, turdziGT napisał:

Toyota nie daj sie prosic .

Toyota-Auris-GRMN.jpg

"Uśmiech"+ podmalowane "usta", "oczy" i "policzki" - trochę jak zza wschodniej granicy... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Tomek Tomko napisał:

Lżejsza buda, a przede wszystkim lżejszy silnik (3 cylindry), więcej konia i niuta, mechaniczna szpera (jednak jako opcja), flat shift w serii, Launch Control. Na papierze to zdecydowanie lepsze auto. A jak będzie w realu to zobaczymy.

 

Wszystkim na pewno nie podejdzie. Jedni będą płakać, że ucięli jeden cylinder, drudzy się cieszyć, że mają mniej masy na przodzie. Życie.

 

Będzie tak jak FRS III , zaczną go piłować i będzie habemus papam :( . Ford niestety z Focusem , i Fiesta , poszedł w dno , i sie mu to czkawką odbije na wiele lat , VW zrobił nowe Polo GTI , może niezbyt piękne , podobnie jak fiesta , ale jednak 4 cyl. i mega cena . Nowa Fiest 3 cyl. stawiam 100/1 ze będzie tłem ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

A najlepsze jest to, że Yaris ma silnik 1.8 i jest mocny jak nigdy. 14 lat temu jeździłem T Sportem i naprawdę dawał radę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, llkuba napisał:

A najlepsze jest to, że Yaris ma silnik 1.8 i jest mocny jak nigdy. 14 lat temu jeździłem T Sportem i naprawdę dawał radę. 

Yaris , jest ok , ale cene wysadzili w kosmos , za 140 k za malego HH , to przegiecie .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mówię wam tylko sti.Wszystkie marki fajne ,wiele z nich ma modele z naprawdę świetnymi osiągami i fajnie czyta się taki  wątek w którym nowinki technologiczne doprowadzają do zawrotu głowy ale uczucie bezpośredniego kontaktu z samochodem da tylko sti.Te wszystkie w.w zabawki po roku dwóch już się znudzą a z subaru minie 5 lat i  dalej chcesz.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, carfit napisał:

 

Będzie tak jak FRS III , zaczną go piłować i będzie habemus papam :( . Ford niestety z Focusem , i Fiesta , poszedł w dno , i sie mu to czkawką odbije na wiele lat , VW zrobił nowe Polo GTI , może niezbyt piękne , podobnie jak fiesta , ale jednak 4 cyl. i mega cena . Nowa Fiest 3 cyl. stawiam 100/1 ze będzie tłem ......

A bedzie jeszcze gorzej bo widzalem gdzies szpiegowskie zdjecia nowego Focusa i nie wyglada to za dobrze :( Ta nowa fiesta tez dla mnie straciła charakter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ciekawe jaki bedzie ten 1.5 w kilku samochodach go juz chyba montuja?  mysle ze zapasu jeszcze troche w nim bedzie,  bo podobno nowy focus st ma miec podobna pojemnosc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 3 cyl, w tym jeden odłączany, wystarczyło wsadzić to co już było, 4 cyl. silnik z st200, dodać 20 koni i było by super, sprawdzona, dobra jednostka, skończy się to wszystko jak z foką rs..... nie widzę tu potencjału na rozwój...

a polo? 2.0 4 cyl. silnik z gti, sprawdzony motor, tu jest potencjał spokojnie na 300 km, do tego dsg i manual, fiesta tylko w manualu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, boorek napisał:

no ciekawe jaki bedzie ten 1.5 w kilku samochodach go juz chyba montuja?  mysle ze zapasu jeszcze troche w nim bedzie,  bo podobno nowy focus st ma miec podobna pojemnosc. 

 

1.5 4 cylindrowy zastąpił 1.6 i jest aktualnie wsadzany do wielu modeli Forda.

 

1.5 3 cylindrowy ma premierę w Fieście i będzie w nowym Focusie jak i innych modelach, oczywiście w różnych wariantach mocowych.

 

Z paru źródeł słyszałem, że nowy Focus ST będzie miał silnik 2.3. Ale to nic pewnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, carfit napisał:

Yaris , jest ok , ale cene wysadzili w kosmos , za 140 k za malego HH , to przegiecie .

 

To czysty rozbój w biały dzień i cały czas nazywa się Yaris nawet jak wychodzi ver.

limitowana w ilości 600 sztuk. Mało tego jak spadnie deszcz to przód podskakuje jak źle ułożone pranie w pralce.

 

Jechałem kiedyś Coltem CZT czyli 1.5 Turbo 150 koni i wadze około 1050 kg i przy tej masie silnik potrafi być naprawdę elastyczny i daje dużo frajdy z jazdy. Pytanie czy po drastycznym zmniejszeniu pojemności leci też waga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  frajdę może dać nowy swift sport, niby koni niedużo bo 140 ale masa tylko 965 kg....

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 drzwiowa Fiesta ST na 17tkach z kubłami Recaro, bez kierowcy i z pustym bakiem będzie ważyć nie więcej niż 1050kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Tomek Tomko napisał:

3 drzwiowa Fiesta ST na 17tkach z kubłami Recaro, bez kierowcy i z pustym bakiem będzie ważyć nie więcej niż 1050kg.

MY2018?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...