Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

:D

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre a raczej żałosne ale prawda jest taka ze akurat AWD tak z miejsca to ciezko postawić bokiem na suchym asfalcie tak o.Nawet takie monstrum jak RS6 ma z tym problemy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten test jest przecież żałosny ..... weź subaru np. WRX-a i zrób to samo na przyczepnym asflacie i nagraj filmik , możesz sie zdziwić :). I bardzo ważne , nie używaj ręcznego i strzelania ze sprzegła do podcięcia :) , w STI seryjnym też nie będzie rózowo, chyba że masz dccd i rozepniesz dyfer , ale tez fajerwerków nie będzie

Edited by carfit
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Kukson napisał:

:D

 

 

O rany, głupszego testu to jeszcze nie widziałem!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bartek1986 napisał:

 

No no, w B-B w salonie stała i oglądałem kiedyś ;)  nie chce mi się wierzyć że tylko 4 sztuki, no i niby skąd właściciel miałby to wiedzieć ;) to tak jak z Teslami, niby jakiś tam fanklub bardzo optymistycznie naliczył że może nawet 300-400 sztuk w Polsce w 2017 jeździ a ktoś z Tesli wspomniał o ok. 1000 sztuk jeżdżących po Polsce.

Edited by Paweł_P

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tak jak w ogłoszeniach 22B czy innych Type R, itp, że niby jedyna, piąta, dziesiąta, a skąd ma to ktoś wiedzieć

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2/3/2018 o 20:01, chojny napisał:

 

 

Czy im się na głowę sufit nie spadł? :facepalm:

 

Ale to szkaradne, choć zwykłe I3 fajnie jeździ ;)

 

Polecam zwrócić uwagę na kierowcę ;)

 

 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A RS3 i A45 nie chce driftować :P:biglol:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, WRC fan napisał:

Polecam zwrócić uwagę na kierowcę ;)

Opony rowerowe i silnik elektryczny najwyraźniej nadają się dobrze do driftu :D....a jak wskazuje Aaltonen, pełny moment 250Nm dostajesz z samego dołu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest skandal bo A45 i RS3 nie kręcą bączków na suchym asfalcie bo driftem tego nazwać nie można, a pewnie Skoda da radę :P a tak na poważnie to chyba żadne seryjne 4x4 nie zakręci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, WRC fan napisał:

Polecam zwrócić uwagę na kierowcę ;)

 

I3 był pierwszym, w pełni elektrycznym samochodem jakie w życiu miałem przyjemność prowadzić i jest super a nawet super+.

 

Ale HH musi też wyglądać a I3 nie jest hot z żadnej strony... jest jak pudełko po butach z doklejonymi kołeczkami. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Kukson napisał:

(...) a tak na poważnie to chyba żadne seryjne 4x4 nie zakręci.

 

a kiedys to bylo tak...

 

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Użytkownicy I3 tłumaczą, że został stworzony dla.....„ratowania Ziemi”,

8 minut temu, eddie_gt4 napisał:

a kiedys to bylo tak...

dobra..dobra...prawda jest taka, że ta skoda w tle wcześniej nagumowała asfalt :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a propos Skody, szykuje się ciekawy HH na rynku. I skończy się co jest najlepsze

 

https://moto.onet.pl/aktualnosci/powstanie-tylko-1300-egzemplarzy-skoda-fabia-edition-r5/8epw1x0

 

tylko ilość ograniczona więc musimy się śpieszyć

 

 

1 godzinę temu, chojny napisał:

I3 był pierwszym, w pełni elektrycznym samochodem jakie w życiu miałem przyjemność prowadzić

współczuję dzieciństwa, za moich czasów elektryki dość często były w użyciu

rebound.jpeg

 

:P

Edited by radekk

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, radekk napisał:

szykuje się ciekawy HH na rynku

125 kucy aspiruje do ligi HH? ;)

Edited by Czarne_Koronkowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem, że osiągami zbliżą się do Polo GTI albo przynajmniej jakieś 150+.

Edited by Kukson

Share this post


Link to post
Share on other sites

To są zupełnie inne kuce, Skodowe125 to więcej niż nawet 400 w RS3. To tak jakbyś porównywał kuce Falabella z końmi rasy Shire, chyba widzicie różnicę:biglol:

To będzie prawdziwy demon:P

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, carfit napisał:

Ten test jest przecież żałosny ..... weź subaru np. WRX-a i zrób to samo na przyczepnym asflacie i nagraj filmik , możesz sie zdziwić :). I bardzo ważne , nie używaj ręcznego i strzelania ze sprzegła do podcięcia :) , w STI seryjnym też nie będzie rózowo, chyba że masz dccd i rozepniesz dyfer , ale tez fajerwerków nie będzie

Dokładnie !

 

 

I tak jak Carfit pisze to nie kwestia napędów tylko tego ze to automaty i auta zwyczajnie nie ma jak podciąć strzałem ze sprzedał.Jezeli zrobi sie ta próbę wSTI bez strzału to efek bedzie identyczny co doskonale demonstruje ten filmik :) 

Edited by turdziGT
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, radekk napisał:

współczuję dzieciństwa, za moich czasów elektryki dość często były w użyciu

 

Za moich czasów się biegało z patykiem po lesie krzycząc... a nie, teraz tego nie można już krzyczeć. :P

 

W dniu 4.02.2018 o 22:13, carfit napisał:

Ten test jest przecież żałosny ..... weź subaru np. WRX-a i zrób to samo na przyczepnym asflacie i nagraj filmik , możesz sie zdziwić :). I bardzo ważne , nie używaj ręcznego i strzelania ze sprzegła do podcięcia :) , w STI seryjnym też nie będzie rózowo, chyba że masz dccd i rozepniesz dyfer , ale tez fajerwerków nie będzie

 

To jak piec ciasto bez mąki, jajek i piekarnika, samymi chęciami nic z tego nie będzie. 

 

Szuranie bokiem to zwyczajne zerwanie przyczepności, do której musimy doprowadzić aby zainicjować proces. To jakby zapiąć pierwszy bieg i się dziwić że auto nie osiąga na nim deklarowanej przez producenta dla danego samochodu prędkości maksymalnej.  

 

Takie testy są faktycznie dla... no nie wiem dla kogo. 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena megane rs we Francji - 36.700 euro manual i 39.400 automat

dopłata do żółtego lub pomarańczowego - 1600 eur,, inne 850 eur

koła 19 - 1000 euro

alcantara - 1500 eur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli w PL pewnie 150-170 k będzie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czyli w PL pewnie 150-170 k będzie

Sporo jak za ośkę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Paweł_P napisał:

Czyli w PL pewnie 150-170 k będzie :(

 

Raczej mało prawdopodobne aby był aż tak drogi.


GT we Francji kosztuje 32800 euro, a w Polsce zaczyna się od 106000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...