Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Może to raczej warm sedan niż hot hatch, ale uprzejmie donoszę, że potestowałem sobie Alfę Giulię Veloce.

Baaaaaardzo ładne i przyjemne auto, które może osiągami na papierze nie przebija niemieckiej konkurencji, natomiast daje niesamowitą frajdę z jazdy w porównaniu do np BMW 330 czy choćby mojego LGT i do tego poczucie, że jedzie się bardzo fajnym a nie trochę nudnawym samochodem.

Wspaniały wygląd, wspaniałe klimatyczne wnętrze, genialnie zaprogramowana skrzynia ZF (reaguje natychmiast i kopie w plecy) z boskimi wielkimi aluminiowymi łopatkami, doskonałe fotele, fantastyczny układ kierowniczy. Napęd 4x4 na tyle ile udało mi się sprawdzić na mokrym działa co najmniej tak samo dobrze jak w LGT.

Gdyby miał się czepiać, to trochę dźwięk nijaki, ale to w końcu tylko R4, no i trochę ciasnawo z tyłu (dzieciaki przyzwyczajone do przepastnego LGT).

Z braku Levorga 2.0, chyba po 11 latach wierności zdradzę Subaru i dam szansę Alfie...

 

 

 

  • Super! 2
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że nowe RS wykazuje właściwe tendencje.Kiefy trzeba jedzie jak po szynach ale da się też trochę pofantazjowac ja się ma ochotę......

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bosman napisał:

Z braku Levorga 2.0, chyba po 11 latach wierności zdradzę Subaru i dam szansę Alfie...

i nie będziesz zawiedziony!

moja szacowna Małżonka pomyka co prawda dieslem, ale i on w Giulii robi robotę. Zgadzam się z wszystkim co napisałeś - świetne auto, z którego się nie chce wysiadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, turdziGT napisał:

Wygląda na to że nowe RS wykazuje właściwe tendencje.Kiefy trzeba jedzie jak po szynach ale da się też trochę pofantazjowac ja się ma ochotę......

na tym filmikukilkukrotnie wydaje się jakby go przodem wypychało, I to dość mocno.  No i może dlatego że moje ostatnie auot z turbo to było e9 po nie-ASO, ale wydaje się jakby to uto nie bardzo chciało przyśpieszać, jakby momentu brakowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Bosman napisał:

Może to raczej warm sedan niż hot hatch, ale uprzejmie donoszę, że potestowałem sobie Alfę Giulię Veloce.

Baaaaaardzo ładne i przyjemne auto, które może osiągami na papierze nie przebija niemieckiej konkurencji, natomiast daje niesamowitą frajdę z jazdy w porównaniu do np BMW 330 czy choćby mojego LGT i do tego poczucie, że jedzie się bardzo fajnym a nie trochę nudnawym samochodem.

Wspaniały wygląd, wspaniałe klimatyczne wnętrze, genialnie zaprogramowana skrzynia ZF (reaguje natychmiast i kopie w plecy) z boskimi wielkimi aluminiowymi łopatkami, doskonałe fotele, fantastyczny układ kierowniczy. Napęd 4x4 na tyle ile udało mi się sprawdzić na mokrym działa co najmniej tak samo dobrze jak w LGT.

Gdyby miał się czepiać, to trochę dźwięk nijaki, ale to w końcu tylko R4, no i trochę ciasnawo z tyłu (dzieciaki przyzwyczajone do przepastnego LGT).

Z braku Levorga 2.0, chyba po 11 latach wierności zdradzę Subaru i dam szansę Alfie...

Z takimi opiniami zapraszam tutaj ;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że nowe RS wykazuje właściwe tendencje.Kiefy trzeba jedzie jak po szynach ale da się też trochę pofantazjowac ja się ma ochotę......    

 

 

 

 

 Póki co to o tym samochodzie ciągle nic nie wiadomo. To co jest dostępne w necie to tak naprawdę można o kant dupy rozbić.

Nie ma odpowiedzi na najważniejsze pytanie, czy ten model jest lepszy/szybszy od poprzednika (bo już mało kto się łudzi że jest lepszy od Civica Type R).

Renault pokazuje jakieś nic nie wnoszące piękne ujęcia z toru albo reklamy gdzie samochodem jeździ narciarz, kolarz czy inny surfer. Ewentualnie PRowy bełkot.

Póki co jestem rozczarowany. Do tego stopnia, że ciężko mi uzasadnić wymianę mojej meganki na nowszy model. Trzeba czekać na wersję Trophy.

 

A co do dyskusji co jest „bardziejsze” ośka czy AWD to możemy się tutaj przerzucać regulaminami F1, WEC, Dakar czy WRC, które i tak nic do dyskusji merytorycznego nie wnoszą. Skończy się na wbijaniu szpili jeden drugiemu i łapaniu za słówka.

Jak dla mnie wniosek jest jeden. Dobremu kierowcy ośka nie będzie przeszkadzała, kiepskiemu AWD nie pomoże

 

 

 

 

 

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2018 o 06:53, elmo napisał:

 

Cóż, dziś dostałem info z ASO Ford, że w Polsce jest akcja serwisowa na UPG w RS-ie. Kto by pomyślał :mrgreen:....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam o RSie wiem więcej niż zwykły śmiertelnik i idę o zakład, że po tej akcji serwisowej padnie wiele silników. Już tłumaczę...

 

...foka RS 3 generacji miała po cichu udoskonalone turbo, bo w pierwszej wersji (niestety nie wiem do jakiej daty była ona wsadzana) niefortunnie zaprojektowano przewód odpływu oleju. Wystarczy go mocniej, przypadkowo poruszyć podczas serwisu w okolicach turbo, aby się częściowo zatkał. W wyniku tego olej nie wraca do silnika i zostaje zatarty silnik.

 

Akcja serwisowa polegać będzie na wymianie uszczelki lub także głowicy. Czynności te jak najbardziej wpisują się w niebezpieczeństwo poruszenia rurki od turbo, co, daję sobie łapę uciąć, wielokrotnie będzie miało miejsce. Zacznie się festiwal pod tytułem „zatarte silniki po akcji serwisowej”.

 

A tutaj taki mały dowodzik z serwisówki Forda (tej odnośnie akcji serwisowej RS). Żółty trójkącik uczula serwisantów przed łatwym uszkodzeniem rurki od turbo. Już widzę jak będą na to uważać ((((:

 

 

821A9E38-3B0F-4BF3-9C1E-EB8CB4D211B1.jpeg

  • Super! 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Tomek Tomko napisał:

niefortunnie zaprojektowano przewód odpływu oleju. Wystarczy go mocniej, przypadkowo poruszyć podczas serwisu w okolicach turbo, aby się częściowo zatkał. W wyniku tego olej nie wraca do silnika i zostaje zatarty silnik.

 

Chyba może doprowadzić do zatarcia sprężarki, a nie silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2018 o 17:32, AK80 napisał:

Kto mi  przetłumaczy lub ewentualnie powie czy była mowa że  pozostanie manual ,normalny ręczny i silnik spalinowy

Nie marudź ;)...tylko zamawiaj Limited Edition....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

ideą, że skrzynkę na kartofle da się zelektryfikować..... BMW aktywnie włączyło się w „elektryczną” rewolucję rynku HH.

 

 

Jakby ten silnik był jeszcze z 50 koni mocniejszy to nawet ciekawa opcja. Zamontować tylko szersze koła i będzie to jechało całkiem nieźle. Kształt skrzynki jest bardzo wygodny w mieście a HH to nie tylko jazda po torze ale przede wszystkim codzienna eksploatacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...