Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Nie to ze sie czepiam ale stwierdzenie ze "kręcenie" kierownica jest indywidualna sprawa jest tak samo błędne jak nieumiejętność operowania wołaniem.

Jest tylko jeden sposob na "kręcenie " wolantem ktory spełnia odpowiednie kryteria tzn. chwyt i jak sa przekładane sa ręce i kazdy inny ktory odbiega od wzoru jest po prostu zły bez znaczenia na efekt i wynik.

Prawidlowe operowanie kierownica to podstawa kazdego kursu jezdy zanim jeszcze pozwolą wsiąść za kierownice wiec stwierdzenie ze jest to sprawa indywidualna to lekkie rozwiniecie sie z prawda :) 

Godzinę temu, x.x napisał:

 

Wyjaśnię. Człowiek od lat jeździ w rajdach i pomniejszych impreza zapewne z uwagi na to z czym każdy ma problem, czyli budżet. Podejrzewam że został zaproszony do tego testu z uwagi na to że po pierwsze zawodowo handluje używanymi hondami i ma z nimi ciągły kontakt, a po drugie że właśnie coś tam potrafi za kierownicą. To jak kto trzyma i kręci kierownicą jest zupełnie indywidualną sprawą, czymś co można porównać do podpisu. Gdyby ktoś, po sposobie trzymania i kręcenia kierownicą oceniał kierowcę rajdowego, czy wyścigowego nigdy by nie zainwestował w wiele znanych nazwisk...

 

 a tak w ogóle K.O. od lat jest użytkownikiem tego forum

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, turdziGT napisał:

o lekkie rozwiniecie sie z prawda :) 

Byłem takiego samego zadania. Nie chcę jakoś szczególnie rzucać nazwiskami ale sam sobie oceń pracę kierownicą Kuzaja na tle Kuliga czy Hołka. Z bieżącego podwórka zobacz sobie onboard Mico Marczyka, dla mnie chaos na kierownicy a wyniki super.Jak wspomniałem miałem takiego samo zdanie jak. Zawodnik z RSMP dość wymownie wyprowadzić mnie z błędu i po analizie wydaje mi się że miał racje. To jak kto trzyma i kręci kierownicą jest kwestią indywidualną i nie przekłada się na czasy.

 

 "kręcenie" , jest napisane poprawie tak co do formy jak i  semantycznej treści, nie wiem o co chodzi

Edytowane przez x.x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko uważam, że w publicznym programie powinno być wszystko na tip-top a nie że jak kiedyś w "Zakupie Kontrolowanym" bez pasów sobie jeździli ;) jak kto jeździ prywatnie lub zawodowo to nie komentuję bo nie dorastam do pięt kilku w/w panom.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, turdziGT napisał:

Jest tylko jeden sposob na "kręcenie " wolantem ktory spełnia odpowiednie kryteria tzn. chwyt i jak sa przekładane sa ręce i kazdy inny ktory odbiega od wzoru jest po prostu zły bez znaczenia na efekt i wynik

 

Yhym.... Powiedz to drifterom (obojętne któremu), Kubicy, czy kilku innym, że nie potrafią jeździć ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooo tutaj dyskusja jest dosyć sporna, ponieważ każdy profesjonalny kierowca uczył zgodnie z "sztuką" a z czasem nabiera się ogłady i własnego stylu jak we wszystkim. Innym jest wygodniej tak a innym jest wygodniej tak, ale fakt faktem jeśli ktoś coś wrzuca w sieć a szczególnie test jakiegoś auta gdzie pewnie duża grupa osób oglądnie ten film powinno się wykonywać wszystko zgodnie z sztuką by nie wprowadzać ludzi w niepoprawne nawyki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Crazy_Ivan napisał:

 

Yhym.... Powiedz to drifterom (obojętne któremu), Kubicy, czy kilku innym, że nie potrafią jeździć ;)

Prowadzic auto mozna nawet nogami i to skutecznie co nie znaczy ze sie to robi bo tak jest wygodnie.

Mowiac juz o kantretnych dyscyplinach trzeba to podzielic na pewne kategorie jak jazda autem cywilnym , wyscigi , rajdy i drifting czy nawet rajdy przeprawowe gdzie technika odpowiedniego operowania kierownica jest uzalezniona od danej dyscypliny  ale tez i specyfikacji i ustawienie technicznych elemntow samochodu.

Tak wiec jezeli mowa o prowadzeniu samochodu cywilnego jest tylko jeden prawidlowy sposob na trzymanie i obracnie kierownycy.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niemiecki AMS rowńiez chwali. Głownie za to, ze nie próbują byc ultra innowacyjni, a po prostu skupili sie na prawidłowym wykonaniu pewnych standardów: właściwa ergonomia, przewidywalne prowadzenie, super działająca skrzynia, żwawy silnik. Troche Jak filozofia BRZ ;) ciekawostka,media dwie wersje:

 

250KM za 29.700EUR

275KM "Performance" za 32.200 EUR (adaptacyjne zawieszenie, szpera, sportowy wydech z klapką, 19ki)

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/hyundai-i30-n-fahrbericht-12036652.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.09.2017 o 11:52, wujek19922 napisał:

szkoda że ten Type R nie ma AWD bo by kosił wszystko choć ponoć są jakieś plany na Type R'a w napędzie 

 

Ten TypeR może i kosiłby wszystko ale na dzisiaj to Skoda leje go jak chce ;)

 

 

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Skoda zamiecie tez STI obawiam sie a to juz na prawde wstyd.

Godzinę temu, elmo napisał:

Ciekawe jest stwierdzenie, że nie można i30N porównywać do Golfa GTi, bo Hultaj to coś więcej. Jako porównanie wskazują Megane RS, która przecież jest jednym z bardziej udanych HH.

Mysle ze to kluczowe stwierdzenie i na prawde fajnie zapowiadajace sie auto.Troche balem sie ze bedzie jak z Ceed GT ale to zdecydowanie cos wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze kluczowa bedzie tu cena i brak przynaleznosci do konkretnej marki. Kto ma kupic Golfa GTI i tak og kupi bez znaczenia czy ten N jest tanszy i lepszy czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym filmiku z Hyundaiem słychać strzały w tłumik przy zmianie biegów. Dokładnie tak samo brzmiały w Focusie RS, którym niedawno "byłem przewieziony". I na tym filmiku i podczas przejażdżki RSem, brzmiały mi niezwykle powtarzalnie, za każdym razem idealnie tak samo. Czy to dlatego, że zawsze w układ wydechowy jest sztucznie wtryskiwana ta sama ilość paliwa, czy może te dźwięki są realizowane przez głośniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, piotruś napisał:

Na tym filmiku z Hyundaiem słychać strzały w tłumik przy zmianie biegów. Dokładnie tak samo brzmiały w Focusie RS, którym niedawno "byłem przewieziony". I na tym filmiku i podczas przejażdżki RSem, brzmiały mi niezwykle powtarzalnie, za każdym razem idealnie tak samo. Czy to dlatego, że zawsze w układ wydechowy jest sztucznie wtryskiwana ta sama ilość paliwa, czy może te dźwięki są realizowane przez głośniki?

Automat międzygazu, a jak automat to i powtarzalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

 

Jedyna nadzieja w pancernym Sejczento ;)

uff, całe szczęście mamy Seja, tego Skoda nie przeskoczy:)

 

Jedyne jeśli cena faktycznie się potwierdzi to takiego Golfa R dostajemy z tego co gdzieś na forum ktoś pisał w cenie o niespełna 20 tyś większej, dostając napęd na 4 (kwestia ile wytrzyma ten napęd) to kupując samochód pod kątem również samochodu rodzinnego, np na wypady w góry itp, już bym się zastanawiał.

I nie nie wielbię VAGa, napęd pewnie zaraz padnie, coś się zacnie sypać itd. Jako samochód dla siebie na codzień, mając coś też na dalsze wyprawy, wolałbym Hyundaia niż Golfa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...