Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

28 minut temu, lukp napisał:

Nowy golf R ma 7 biegowa skrzynie DSG, Seat 6.

Ja mam u siebie DCC, czuc roznice miedzy comfort, a normal.

Spalani zalezy od nogi :) , najnizsze 7.3 spokojna trasa, ekspresowówka , autostrada ok 9-10, w miescie zalezy od korkow 10-14.

Rabaty wieksze w VW niz w Seacie.

Ja mam 18 i wiekszych bym nie zakładał, ale to moje zdanie.

 

 

 

A jaka różnica w cenie miedzy Golf a Seat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Jak sie sprawuje 4x4 na śliskim?

w zeszłym roku zimy nie było, więc nie było okazji sprawdzić. Od kiedy sprzedałem STi, nie byłem na torze więc jak sprawuje się w ekstremalnych sytuacjach to ciężko powiedzieć... no drodze czy sucho czy ulewa jest pewnie i ok.

 

4 godziny temu, Gazik napisał:

Mógłbys napisać jak zawiecha? Nie jest zbyt twardo na zwykłych drogach niekoniecznie pierwszej kolejności odśnieżania?

na comfort jest komfort :) na sport nadal jest bardziej miękki od STi.

 

4 godziny temu, Gazik napisał:

I jak realnie spalanie?

średnią od początku mam 10.8. Jak mi się mocno śpieszy to ~ 13 wychodzi. W większości przypadków 11 starcza. Z Żoną za kółkiem wychodzi nawet 9... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Trzeba będzie sie przymierzyć i ..... nie przejeżdżać obok dużych witryn sklepowych


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, MarcinK napisał:

w zeszłym roku zimy nie było, więc nie było okazji sprawdzić. Od kiedy sprzedałem STi, nie byłem na torze więc jak sprawuje się w ekstremalnych sytuacjach to ciężko powiedzieć... no drodze czy sucho czy ulewa jest pewnie i ok.

 

na comfort jest komfort :) na sport nadal jest bardziej miękki od STi.

 

średnią od początku mam 10.8. Jak mi się mocno śpieszy to ~ 13 wychodzi. W większości przypadków 11 starcza. Z Żoną za kółkiem wychodzi nawet 9... :)

Powiedz coś więcej i napędzie. Rzeczywiście jest uczucie ze się zalicza po chwili? Na TF jest kilku biadolujacych o tragiczności haldexa. Ale jakoś nie potwierdzają tego użytkownicy ;) miałeś jakieś nieprzewidziane sytuacje? Na Autocenteum narzekają ze DSG czasami nie wie co ma ze soba zrobić. Podobno w trybie sport dosyć często szarpie. Tak jest rzeczywiście?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Rzeczywiście jest uczucie ze się zalicza po chwili?

podczas cywilnej jazdy nigdy tego nie zauważyłem.

 

5 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

miałeś jakieś nieprzewidziane sytuacje?

na szczęście jeszcze nie ;)

 

5 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Na Autocenteum narzekają ze DSG czasami nie wie co ma ze soba zrobić.

w normalnym trybie można jedynie narzekać, że szybko przerzuca na wyższe biegi i późno je redukuje, więc nawet ciasne zakręty auto proponuje pokonywać na 6 biegu ;) ale są manetki, więc w każdej chwili można zrzucić niżej wg uznania.

Za to w trybie sport jest ok - obroty nigdy nie spadają poniżej 3000, podczas hamowania fajnie redukuje biegi, suma sumarum można zapomnieć w tym trybie o manetkach, bo komputer świetnie dobiera przełożenia.

 

Mnie na 'sport' nic nie szarpie... oprócz Żony :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co Cię najbardziej negatywnie zaskoczyło? Jakbyś miał narzekać i marudzić to ja co? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na chwile obecną wszystko z autem jest ok, żadnych niespodzianek, awarii itp. nie było.

 

Pomarudzić mogę na to, że mogłoby być ze 400 koni, elektryczne fotele z pamięcią, większy bagażnik i 3 isofixy z tyłu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, MarcinK napisał:

mogłoby być ze 400 kon

To akurat do zrobienia :) Jest już kilka takich w PL

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, MDsuperstar napisał:

To akurat do zrobienia :) Jest już kilka takich w PL

Wiem... i to stosunkowo nie dużym kosztem... w porównaniu do Subaru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, MarcinK napisał:

Na chwile obecną wszystko z autem jest ok, żadnych niespodzianek, awarii itp. nie było.

 

Pomarudzić mogę na to, że mogłoby być ze 400 koni, elektryczne fotele z pamięcią, większy bagażnik .... :)

A ja zastanawiam sie co będę tam wozić - po 8 latach w Legacy sedan - pakowanie mam opanowane do perfekcji...:P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z doświadczenia wiem, że ile by miejsca nie było to zawsze i tak jest go za mało ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fakt - dlatego wprowadziłem u siebie zasadę którą kiedyś usłyszałem w sklepie przy wyborze pierwszego plecaka wyprawowego - weż mniejszy bo duży zawsze załadujesz na fulla i zdechniesz na podejściu:D. Z dzieciakami, wózkami, zabawkami  zawsze sie udało zapakować. Box tylko zimą na narty.  A na Subariadzie Light jeszcze wlazły stoliki i krzesełka turystyczne gaz do gotowania gary i żarcie na tydzień :biglol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tymczasem 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 21.09.2017 o 11:30, MarcinK napisał:

Pomarudzić mogę na to, że mogłoby być ze 400 koni

W wątku skoda lepsza od subaru jest wrzucony wykres superba z 473KM, ale to już trochę więcej rzeźby :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a dzisiaj czarny GT-R Nismo znalazł nowego (nie byle jakiego) właściciela :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, markos007 napisał:

a dzisiaj czarny GT-R Nismo znalazł nowego (nie byle jakiego) właściciela

No tak hot-hatch jak nic ;)

Ale nie zmienia to faktu, że zazdroszczę Krzyśkowi, wie co dobre i wraca do tego.

Tak a propos, to GTR-owi stuknie zaraz dycha, a o następcy jakoś cicho. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda że ten Type R nie ma AWD bo by kosił wszystko choć ponoć są jakieś plany na Type R'a w napędzie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam tego Krzysztofa (kierowcy testowego) ale trzymanie kierownicy i zimny łokieć słabo wygląda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może być Krzysztof Jarzyna ze Szczecina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze doniesienia wyglądają pozytywnie ale do sukcesu kluczowa bedzie cena.

 

http://youtu.be/cAosHaIvdwc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Paweł_P napisał:

Nie znam tego Krzysztofa (kierowcy testowego) ale trzymanie kierownicy i zimny łokieć słabo wygląda....

 

Wyjaśnię. Człowiek od lat jeździ w rajdach i pomniejszych impreza zapewne z uwagi na to z czym każdy ma problem, czyli budżet. Podejrzewam że został zaproszony do tego testu z uwagi na to że po pierwsze zawodowo handluje używanymi hondami i ma z nimi ciągły kontakt, a po drugie że właśnie coś tam potrafi za kierownicą. To jak kto trzyma i kręci kierownicą jest zupełnie indywidualną sprawą, czymś co można porównać do podpisu. Gdyby ktoś, po sposobie trzymania i kręcenia kierownicą oceniał kierowcę rajdowego, czy wyścigowego nigdy by nie zainwestował w wiele znanych nazwisk...

 

 a tak w ogóle K.O. od lat jest użytkownikiem tego forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...