Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

  • Replies 10.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Ależ to ma rajdowy klimat...  I wgl niezła krakowska kolekcja rzadkich Toyot     

Posted Images

 

 

Ciekawe jak ten patent ze skretnymi tylnimi kołami sie sprawuje.

W sumie to żadna nowość bo juz na początku lat 90 Honda Prelude miała cos takiego ale jak widac sie nie przyjęło za to jak Porsche teraz to wprowadziło w GT3 to nagle sie na to zrobiła moda.

Link to post
Share on other sites
 
 
Ciekawe jak ten patent ze skretnymi tylnimi kołami sie sprawuje.
W sumie to żadna nowość bo juz na początku lat 90 Honda Prelude miała cos takiego ale jak widac sie nie przyjęło za to jak Porsche teraz to wprowadziło w GT3 to nagle sie na to zrobiła moda.

Wiele wersji jpn mialo 4ws nie tylko honda. Nawet subaru to mialo...

wysłane z tel.

Link to post
Share on other sites

Miałem okazję dziś zobaczyć na żywo. Bardzo zgrabne auto. Niestety światło w salonie takie, że w ogóle nie oddaje tego jaki ten kolor fajny. Nie chcieli dać się namówić żeby lepiej obejrzeć wnętrze oraz by go odpalić żeby posłuchać jak pracuje :)

IMG_20170915_180816.jpg

IMG_20170915_180843.jpg

IMG_20170915_180905.jpg

IMG_20170915_180946.jpg

IMG_20170915_180928.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
36 minut temu, bmarcin napisał:

A Nissan nie mial konczyc produkcji Pulsara z uwagi na mala sprzedaz?

Właśnie to samo miałem pisać, gdzieś mi się obiło o uszy że mają wycofać z oferty ten model, czyżby coś się zmieniło?

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, bmarcin napisał:

z uwagi na mala sprzedaz

Ten model im znacznie sprzedaży nie podniesie ;)

Ale przydałby się na rynku motoryzacyjnym.

Link to post
Share on other sites
Dnia 9/15/2017 o 20:40, turdziGT napisał:

Ciekawe jak ten patent ze skretnymi tylnimi kołami sie sprawuje.

W sumie to żadna nowość bo juz na początku lat 90 Honda Prelude miała cos takiego ale jak widac sie nie przyjęło za to jak Porsche teraz to wprowadziło w GT3 to nagle sie na to zrobiła moda.

 

Renault wsadzało to juz do Laguny III GT, więc nawet w Renault to żadna nowość.

Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Than_Junior napisał:

Haaaaaaaaaaaalo, ale czytaliscie artykul?? To jest tylko mokry sen redaktora, nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia :)

Ale mnie się podoba ten sen...jakkolwiek by to dziwnie nie zabrzmiało :P

Link to post
Share on other sites

Z tego co mówi znajomy z ASO Nissana, to Pulsary nie będą już oferowane w Europie. Mają sprzedać to co na stocku i koniec.

 

W mojej ocenie taki Pulsar 1.6 DIG-T 190KM to fajny daily może być :-) Ciekawe czy to jakiś soft przyjmie.

Link to post
Share on other sites
39 minut temu, NonPhixion napisał:

Ciekawe czy to jakiś soft przyjmie.

Kaszkujaj, czy jak to się tam nazywa, jest reformowalny, a to przecież ta sama jednostka.

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Gazik napisał:

Ma ktos doczynienia z Leonem Cupra ST? Chodzi mi to po głowie....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

oska czy 4x4?

 

jeździłem oska na testach ale nie kombi, powiedzmy pogoda podobna jak teraz lekko wilgotno, szukał trakcji do 3 biegu, wg mnie słabe plastiki w srodku

Edited by lukp
Link to post
Share on other sites

Cupra ST to chyba tyłków 4x4 przynajmniej o to mi chodzi. Oską wiózł mnie chwile pracownik salonu. Gadało fajnie, na suchym przyspieszenie Ok. Bardziej mnie interesuje jak ten haldex w codziennym użytkowaniu i jak z trwałością Seata - nigdy nie miałem doczynienia. Wiem ze jest paru użytkowników golfa R na Forum może napiszą parę słów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Gazik napisał:

Wiem ze jest paru użytkowników golfa R na Forum może napiszą parę słów

 

Poza tym, że wieje nudą to jest ok :)

 

Relatywnie tani, dosyć duży bagażnik, niepozorny, 4x4... ja mam teraz przejechane 14 tys i wszystko ok. Gdybyś miał jakieś szczegółowe pytania to wal śmiało.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, MarcinK napisał:

 

Poza tym, że wieje nudą to jest ok :)

 

Relatywnie tani, dosyć duży bagażnik, niepozorny, 4x4... ja mam teraz przejechane 14 tys i wszystko ok. Gdybyś miał jakieś szczegółowe pytania to wal śmiało.

Jak sie sprawuje 4x4 na śliskim?

Link to post
Share on other sites

Był gdzieś test Leona Cupry 4 x 4 kontra STI i jakoś sobie radził. Jak jest w praktyce może MarcinK napisze.

W przyszłym roku przymiezrzam się do zakupu i wpadł mi ten Leon w oko. Linia ciekawsza wg mnie niż Golf. Środek trochę plastikowy ale po 13 latach jazdy Subarkami jakoś nie przeraża ;). Za golfem przemawia podobnoo lepsza kość matariałów - nie siedziałem, i mniejsza utrata wartości. W Leonie obawiam sie o o felgi - 19 + niski profil - a sporo jeżdzę wokół komina po wsiowych drogach. W Golfie chyba 18 w standardzie. 

Mógłbys napisać jak zawiecha? Nie jest zbyt twardo na zwykłych drogach niekoniecznie pierwszej kolejności odśnieżania? I jak realnie spalanie?

Może macie jakieś inny pomysł na stosunkowo mocne 4x4 - benzyna, bagaznik 400-500, w budzecie max 160-170 brutto?

Gdyby Levorg miał silnik  z XT nie byłoby tematu.....

Za VAGiem przemawia fakt że kumpel pracuje w korpo biorącej od nich bardzo dużo aut. Jego wycena spowodowała efekt wow i wodzi na pokuszenie.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Gazik napisał:

Był gdzieś test Leona Cupry 4 x 4 kontra STI i jakoś sobie radził. Jak jest w praktyce może MarcinK napisze.

W przyszłym roku przymiezrzam się do zakupu i wpadł mi ten Leon w oko. Linia ciekawsza wg mnie niż Golf. Środek trochę plastikowy ale po 13 latach jazdy Subarkami jakoś nie przeraża ;). Za golfem przemawia podobnoo lepsza kość matariałów - nie siedziałem, i mniejsza utrata wartości. W Leonie obawiam sie o o felgi - 19 + niski profil - a sporo jeżdzę wokół komina po wsiowych drogach. W Golfie chyba 18 w standardzie. 

Mógłbys napisać jak zawiecha? Nie jest zbyt twardo na zwykłych drogach niekoniecznie pierwszej kolejności odśnieżania? I jak realnie spalanie?

Może macie jakieś inny pomysł na stosunkowo mocne 4x4 - benzyna, bagaznik 400-500, w budzecie max 160-170 brutto?

Gdyby Levorg miał silnik  z XT nie byłoby tematu.....

Za VAGiem przemawia fakt że kumpel pracuje w korpo biorącej od nich bardzo dużo aut. Jego wycena spowodowała efekt wow i wodzi na pokuszenie.

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Nowy golf R ma 7 biegowa skrzynie DSG, Seat 6.

Ja mam u siebie DCC, czuc roznice miedzy comfort, a normal.

Spalani zalezy od nogi :) , najnizsze 7.3 spokojna trasa, ekspresowówka , autostrada ok 9-10, w miescie zalezy od korkow 10-14.

Rabaty wieksze w VW niz w Seacie.

Ja mam 18 i wiekszych bym nie zakładał, ale to moje zdanie.

 

 

 

Edited by lukp
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...