wąż Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 nadaje się idealnie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 To ja tak nieśmiało zgłoszę kandydaturę Abartha Punto Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 rs3 po soft'cie bedzie masakrowac!w Niemczech ma kosztowac ok 50k Euro jak przy tym wypada STi? Jest droższe... (przynajmniej w topie) -- 24 lis 2010, o 08:32 -- To ja tak nieśmiało zgłoszę kandydaturę Abartha Punto Evo Też będzie :wink: -- 24 lis 2010, o 08:33 -- nadaje się idealnie 8) Niby tak, ale ten ze zdjęcia to nie jest hatch :wink: OK, jeszcze dorzucam tych oto :wink: : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 To Audi RS3 zabija :shock: , chętnie bym wymienił RS-a na takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 To Audi RS3 zabija :shock: , chętnie bym wymienił RS-a na takie coś Już? :shock: :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 yaris rs? nie słyszałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Wrzucam garść podstawowych danych (zgodnie z obietnicą), trochę mi to zajęło, ale proszę bardzo. Jeżeli coś się zdezaktualizowało to proszę o korekty... 1. Ford Focus RS R5, 2.5l turbo, 305 KM, 440Nm, 5.9s, 263 kmh, od 125600zł 2. BMW 130i M R6, 3.0l N/A, 265 KM (coupe 306KM, jako 135i), od 5.0s, do 250kmh, od 164000 3. Audi RS1 R4, 2.0 turbo (prawdopodobnie 220KM), ? 4. VW Polo Gti R4, 1.nie-ASO, 180 KM, 250Nm, 6.9s, 229 kmh, ? 5. Honda Civic Type R (wycofana z produkcji w 2010r., powody – ekologia i Euro5) R4, 2.0l N/A, 200KM, 6. Renault Clio RS R4, 2.0l N/A, 200 KM, 215 Nm, 6.9s, 225 kmh, 92200zł 7. Peugeot 308 GTi R4, 1.6l turbo, 200KM, 275Nm, 7.7s, ? ? 8. Mazda 3 MPS R4, 2.3 turbo, 260KM, 380Nm, 6.1s, 250 kmh, ok. 117000zł (jako ciekawostka – FWD ze szperą typu torsen) 9. VW Golf GTi R4, 2.0l turbo, 210KM (270KM R-ka), 280Nm (350Nm), 6.9s (5.5s DSG), 238 kmh (250 kmh), ? 10. Volvo C30 T5 R5, 2.5l turbo, 230KM, 320 Nm, 6.7s, 240 kmh, od 140000zł 11. Skoda Fabia RS R4, 1.nie-ASO, 180 KM, 250Nm, 7.3s, 224 kmh, od ok. 73000zł 12. Skoda Octavia RS R4, 2.0l turbo, 200KM, 280Nm, 7.3s, 240 kmh, ok. 105000zł 13. Seat Leon Cupra r R4, 2.0l turbo, 265 KM, 350 Nm, 6.2s, 250 kmh, 109990zł 14. Renault Megane RS R4, 2.0l turbo, 250 KM, 340 Nm, 6.1s, 250 kmh, od. ok. 100000zł 15. Opel Astra GTC (się zobaczy ) na razie Astra 1.6T R4, 1.6l turbo, 180 KM, 230 Nm, 8.5s, 221kmh, 77250zł 16. Seat Ibiza Cupra R4, 1.nie-ASO, 180 KM, 250Nm, 7.3s, 224 kmh, od ok. 73000zł 17. Ford Fiesta ST R4, 1.6l turbo, ok. 200KM, ok. 6.0s, ok. 225 kmh, ? 18. Mini Cooper S R4, 1.6l turbo, 184KM (John Cooper Works 211KM), 260Nm, 7.1s (6.3s), ok. 225 kmh, 105000 zł (125000zł) 19. Suzuki Swift Sport R4, 1,6l N/A, 125 KM, 148 Nm, 8.9s, 200 kmh, ok. 59000zł 20. Citroen DS3 1.6THP R4, 1,6l turbo, 155 KM, 240 Nm, 7.3s, 214 kmh, 78800zł 21. Abarth 500C R4, 1.4l turbo, 140 KM, 206 Nm, 8.1s, 205 kmh, 76990zł 22. VW Scirocco R4, 2.0l turbo, 210KM (R 265 KM), 280Nm (350 Nm), 6.9s (6.0s), 239 kmh (250), od 98 000zł 23. Fiat Punto Evo Abarth R4, 1.4l turbo, 162 KM, 250 Nm, 7.9s, 205 kmh, 76990zł 24. Alfa Romeo Giuletta wersja Quadrifoglio Verde, R4, 1.8l turbo, 235 KM, ok. 350Nm, 6.8s, 245kmh, od 105 900 zł. R4, 1.4l turbo, 170 KM, 250 Nm, 7.8s, 218 kmh, od 75900zł -- 24 lis 2010, o 11:38 -- Co wybieracie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 19. Suzuki Swift SportR4, 1,6l N/A, 125 KM, 148 Nm, 8.9s, 200 kmh, ok. 59000zł raczej baby hot hatch, tak średnio się prezentuje na tej liście. ujeżdżam takowy model to chyba się mogę wypowiedzieć ;-) trakcja, hamulce, fun jest ale mocy to hmm btw jak ma być 2011 hysteria to nowy swift sport ma mieć 1,4 tfsi 150-180 hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciex Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Fajne zestawienie i gratuluję samozaparcia w jego tworzeniu. W ramach małego uzupełnienia: Honda Civiic Typ-R z tego co wiem to ma oficjalnie 6,5 do 100 (testowo 6,6) Abarth 500 ma jeszcze 2 dodatkowe wersje (sprzedawane zdaję się jako carkity)- Essesse i jeszcze jedną nie pamiętam nazwy (ponadto specjalną - ferrari tribute) o znacznie lepszych parametrach (nawet do 200 KM). Podaję z pamięci - do sprawdzenia. Odpowiadając na pytanie: Mnie się podoba focus, type-R (najlepiej w wersji specjalne ze szperą i poprawionym zawieszeniem) i oczywiście Giulietta (ciekawe czy ten większy silnik da się bezpiecznie schipować i na ile). Z kategorii maluchów Abarth 500 i Mini też są fajne. (choć jak dla mnie to szybkie maluchy, ale nie hot hatche). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 19. Suzuki Swift SportR4, 1,6l N/A, 125 KM, 148 Nm, 8.9s, 200 kmh, ok. 59000zł raczej baby hot hatch, tak średnio się prezentuje na tej liście. ujeżdżam takowy model to chyba się mogę wypowiedzieć ;-) trakcja, hamulce, fun jest ale mocy to hmm btw jak ma być 2011 hysteria to nowy swift sport ma mieć 1,4 tfsi 150-180 hp Oby, na razie na stronie Suzuki nic o tym nie wspominają, więc ja też nie :wink: Absolutnie się zgadzam, że w sumie wypada najsłabiej, ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da... -- 24 lis 2010, o 12:33 -- Fajne zestawienie i gratuluję samozaparcia w jego tworzeniu. W ramach małego uzupełnienia: Honda Civiic Typ-R z tego co wiem to ma oficjalnie 6,5 do 100 (testowo 6,6) Abarth 500 ma jeszcze 2 dodatkowe wersje (sprzedawane zdaję się jako carkity)- Essesse i jeszcze jedną nie pamiętam nazwy (ponadto specjalną - ferrari tribute) o znacznie lepszych parametrach (nawet do 200 KM). Podaję z pamięci - do sprawdzenia. Odpowiadając na pytanie: Mnie się podoba focus, type-R (najlepiej w wersji specjalne ze szperą i poprawionym zawieszeniem) i oczywiście Giulietta (ciekawe czy ten większy silnik da się bezpiecznie schipować i na ile). Z kategorii maluchów Abarth 500 i Mini też są fajne. (choć jak dla mnie to szybkie maluchy, ale nie hot hatche). Wielkie dzięki Type-R już odpuszczam (choć go bardzo lubię), bo go po prostu nie będzie :| A propos wyboru, to mhm, ciężki jest... RS3, foka, giuletta, mps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da... już niewiele, w serii wyjeżdża z fabryki z kucizną w silniku, dodatkowo elektronicznie sterowana przepustnica, silnik vvti i tyle 125 hp i ni dudu jeżeli chodzi o N/A. Co do wyboru to proponuje jeszcze dopisać VW Golf R R4, 2.0 TSI, 270 KM, 350 Nm, 5,7s (manual) 5,5s (DSG), 250 km/h, haldex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciex Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Type-R już odpuszczam (choć go bardzo lubię), bo go po prostu nie będzie :| A propos wyboru, to mhm, ciężki jest... RS3, foka, giuletta, mps No tak Type-R już tylko używki, ciekawe czy pójdą ceny w górę? RS3 ma rewelacyjne parametry, ale jakoś nie mogę się przekonać do tej marki (mimo że wiem że jakość wykończenia rewalcyjna i jeździ też świetnie) ale ten ogólny jakiś bezpłciowy wygląd, dla mnie to jak już jakieś RS6 kombi zamiast forka.. A "Julkę" widziałem na żywo, i wnętrze (czarne z czerwonym) to po prostu rewelacja, jak ze 2 klasy wyżej (zwłaszcza patrząc na cenę). Aż mnie korci żeby odbyć jazdę próbną, bo przecież radość z jazdy to nie muszą być same parmetry, konie i 5 s do 100, czasem wystarczy wolniejsza, a fan taki sam albo czasem większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da... da sie , da, bez problemów Auta typu S1600 mają po 240 KM wolnossące i 1600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 zapomnieliscie o C2 VTS :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Than, piszesz jak mentor z bagazem doswiadczen, z siwa broda i siedzac przy kominku...yyyy ile Ty masz lat? Wiesz, emocjonalnie chyba więcej niż Ty, bo przynajmniej w moich postach nikomu nie dokuczam i z nikogo się nie śmieję BMW 1M jest niezłe, ale ja to bym chciał powrotu ... M1 8) (trochę off-topic...) Za to niebardzo wierzę w potencjał Peugeota 308... :roll: A Swift 160KM brzmi smacznie BartZ, jeszcze raz, good job :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da... da sie , da, bez problemów Auta typu S1600 mają po 240 KM wolnossące i 1600 Zapomniałem dodać Cwaniaczku :wink: , że w seryjnej serii, która ma przelatać parę setek tysięcy, a nie jeden sezon... I mogłem się tego po Tobie spodziewać... :wink: -- 24 lis 2010, o 14:13 -- ... już niewiele, w serii wyjeżdża z fabryki z kucizną w silniku, dodatkowo elektronicznie sterowana przepustnica, silnik vvti i tyle 125 hp i ni dudu jeżeli chodzi o N/A. Co do wyboru to proponuje jeszcze dopisać VW Golf R R4, 2.0 TSI, 270 KM, 350 Nm, 5,7s (manual) 5,5s (DSG), 250 km/h, haldex Tak też o tej kuciźnie czytałem, lekko zdziwiony zresztą... I w kwestii formalnej już dodaję do golfa dane r-ki, thx :wink: -- 24 lis 2010, o 14:14 -- BartZ, jeszcze raz, good job :!: Nie widzisz tego, ale właśnie chylę czoła w podzięce za wyrazy uznania... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 rs3 po soft'cie bedzie masakrowac!w Niemczech ma kosztowac ok 50k Euro jak przy tym wypada STi? STi przy tym wypada blado, bardzo blado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 zwlaszcza biorac pod uwage mozliwosci modyfikacji (a raczej BEZPIECZNY przyrost mocy niewielkim kosztem), jakosc materialow, wykonania etc... szkoda tylko, ze nie bedzie 3d. choc niby pierwotnie RS-y byly kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 ze nie bedzie 3d kurcze taka teraz moda na 3D, a Audi się temu sprzeciwia, też coś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 fiesta st ma niezłe osiągi na papierze 0.1s mniej niż focus rs. ciekawe jaka będzie cena i jak naprawdę to będzie jeżdziło :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 zwlaszcza biorac pod uwage mozliwosci modyfikacji (a raczej BEZPIECZNY przyrost mocy niewielkim kosztem), jakosc materialow, wykonania etc... szkoda tylko, ze nie bedzie 3d. choc niby pierwotnie RS-y byly kombi. Zamiast RS3 3d mamy TT-RS. Wydaje mi się, że taką politykę zostaosuje Audi. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Zelazny, ale TT-RS to wóz dla fryzjera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Zelazny, ale TT-RS to wóz dla fryzjera. Eeee tam... do torebki by ci pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Co wybieracie? :wink: Dacie! Gdzie jest Dacia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Dacie! nie damy, nie mamy... Gdzie jest Dacia?? na starosc Ci blizej do J.Maya niz do Jezzy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się