Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

rs3 po soft'cie bedzie masakrowac!

w Niemczech ma kosztowac ok 50k Euro

jak przy tym wypada STi?

Jest droższe... :twisted: (przynajmniej w topie)

 

-- 24 lis 2010, o 08:32 --

 

To ja tak nieśmiało zgłoszę kandydaturę Abartha Punto Evo :mrgreen:

Też będzie :wink:

 

-- 24 lis 2010, o 08:33 --

 

nadaje się idealnie 8)

Niby tak, ale ten ze zdjęcia to nie jest hatch :mrgreen: :wink:

 

OK, jeszcze dorzucam tych oto :wink: :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam garść podstawowych danych (zgodnie z obietnicą), trochę mi to zajęło, ale proszę bardzo. Jeżeli coś się zdezaktualizowało to proszę o korekty...

 

1. Ford Focus RS

R5, 2.5l turbo, 305 KM, 440Nm, 5.9s, 263 kmh, od 125600zł

 

2. BMW 130i M

R6, 3.0l N/A, 265 KM (coupe 306KM, jako 135i), od 5.0s, do 250kmh, od 164000

 

3. Audi RS1

R4, 2.0 turbo (prawdopodobnie 220KM), ?

 

4. VW Polo Gti

R4, 1.nie-ASO, 180 KM, 250Nm, 6.9s, 229 kmh, ?

 

5. Honda Civic Type R (wycofana z produkcji w 2010r., powody – ekologia i Euro5)

R4, 2.0l N/A, 200KM,

 

6. Renault Clio RS

R4, 2.0l N/A, 200 KM, 215 Nm, 6.9s, 225 kmh, 92200zł

 

7. Peugeot 308 GTi

R4, 1.6l turbo, 200KM, 275Nm, 7.7s, ? ?

 

8. Mazda 3 MPS

R4, 2.3 turbo, 260KM, 380Nm, 6.1s, 250 kmh, ok. 117000zł (jako ciekawostka – FWD ze szperą typu torsen)

 

9. VW Golf GTi

R4, 2.0l turbo, 210KM (270KM R-ka), 280Nm (350Nm), 6.9s (5.5s DSG), 238 kmh (250 kmh), ?

 

10. Volvo C30 T5

R5, 2.5l turbo, 230KM, 320 Nm, 6.7s, 240 kmh, od 140000zł

 

11. Skoda Fabia RS

R4, 1.nie-ASO, 180 KM, 250Nm, 7.3s, 224 kmh, od ok. 73000zł

 

12. Skoda Octavia RS

R4, 2.0l turbo, 200KM, 280Nm, 7.3s, 240 kmh, ok. 105000zł

 

13. Seat Leon Cupra r

R4, 2.0l turbo, 265 KM, 350 Nm, 6.2s, 250 kmh, 109990zł

 

14. Renault Megane RS

R4, 2.0l turbo, 250 KM, 340 Nm, 6.1s, 250 kmh, od. ok. 100000zł

 

15. Opel Astra GTC (się zobaczy :mrgreen: )

na razie Astra 1.6T

R4, 1.6l turbo, 180 KM, 230 Nm, 8.5s, 221kmh, 77250zł

 

16. Seat Ibiza Cupra

R4, 1.nie-ASO, 180 KM, 250Nm, 7.3s, 224 kmh, od ok. 73000zł

 

17. Ford Fiesta ST

R4, 1.6l turbo, ok. 200KM, ok. 6.0s, ok. 225 kmh, ?

 

18. Mini Cooper S

R4, 1.6l turbo, 184KM (John Cooper Works 211KM), 260Nm, 7.1s (6.3s), ok. 225 kmh, 105000 zł (125000zł)

 

19. Suzuki Swift Sport

R4, 1,6l N/A, 125 KM, 148 Nm, 8.9s, 200 kmh, ok. 59000zł

 

20. Citroen DS3 1.6THP

R4, 1,6l turbo, 155 KM, 240 Nm, 7.3s, 214 kmh, 78800zł

 

21. Abarth 500C

R4, 1.4l turbo, 140 KM, 206 Nm, 8.1s, 205 kmh, 76990zł

 

22. VW Scirocco

R4, 2.0l turbo, 210KM (R 265 KM), 280Nm (350 Nm), 6.9s (6.0s), 239 kmh (250), od 98 000zł

 

23. Fiat Punto Evo Abarth

R4, 1.4l turbo, 162 KM, 250 Nm, 7.9s, 205 kmh, 76990zł

 

24. Alfa Romeo Giuletta

wersja Quadrifoglio Verde, R4, 1.8l turbo, 235 KM, ok. 350Nm, 6.8s, 245kmh, od 105 900 zł.

R4, 1.4l turbo, 170 KM, 250 Nm, 7.8s, 218 kmh, od 75900zł

 

-- 24 lis 2010, o 11:38 --

 

Co wybieracie? :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19. Suzuki Swift Sport

R4, 1,6l N/A, 125 KM, 148 Nm, 8.9s, 200 kmh, ok. 59000zł

 

raczej baby hot hatch, tak średnio się prezentuje na tej liście.

ujeżdżam takowy model to chyba się mogę wypowiedzieć ;-)

trakcja, hamulce, fun jest ale mocy to hmm

 

btw jak ma być 2011 hysteria to nowy swift sport ma mieć 1,4 tfsi 150-180 hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne zestawienie i gratuluję samozaparcia w jego tworzeniu.

 

W ramach małego uzupełnienia:

Honda Civiic Typ-R z tego co wiem to ma oficjalnie 6,5 do 100 (testowo 6,6)

Abarth 500 ma jeszcze 2 dodatkowe wersje (sprzedawane zdaję się jako carkity)- Essesse i jeszcze jedną nie pamiętam nazwy (ponadto specjalną - ferrari tribute) o znacznie lepszych parametrach (nawet do 200 KM). Podaję z pamięci - do sprawdzenia.

 

Odpowiadając na pytanie:

Mnie się podoba focus, type-R (najlepiej w wersji specjalne ze szperą i poprawionym zawieszeniem) i oczywiście Giulietta :) (ciekawe czy ten większy silnik da się bezpiecznie schipować i na ile).

Z kategorii maluchów Abarth 500 i Mini też są fajne.

(choć jak dla mnie to szybkie maluchy, ale nie hot hatche).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19. Suzuki Swift Sport

R4, 1,6l N/A, 125 KM, 148 Nm, 8.9s, 200 kmh, ok. 59000zł

 

raczej baby hot hatch, tak średnio się prezentuje na tej liście.

ujeżdżam takowy model to chyba się mogę wypowiedzieć ;-)

trakcja, hamulce, fun jest ale mocy to hmm

 

btw jak ma być 2011 hysteria to nowy swift sport ma mieć 1,4 tfsi 150-180 hp

Oby, na razie na stronie Suzuki nic o tym nie wspominają, więc ja też nie :wink:

Absolutnie się zgadzam, że w sumie wypada najsłabiej, ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da...

 

-- 24 lis 2010, o 12:33 --

 

Fajne zestawienie i gratuluję samozaparcia w jego tworzeniu.

 

W ramach małego uzupełnienia:

Honda Civiic Typ-R z tego co wiem to ma oficjalnie 6,5 do 100 (testowo 6,6)

Abarth 500 ma jeszcze 2 dodatkowe wersje (sprzedawane zdaję się jako carkity)- Essesse i jeszcze jedną nie pamiętam nazwy (ponadto specjalną - ferrari tribute) o znacznie lepszych parametrach (nawet do 200 KM). Podaję z pamięci - do sprawdzenia.

 

Odpowiadając na pytanie:

Mnie się podoba focus, type-R (najlepiej w wersji specjalne ze szperą i poprawionym zawieszeniem) i oczywiście Giulietta :) (ciekawe czy ten większy silnik da się bezpiecznie schipować i na ile).

Z kategorii maluchów Abarth 500 i Mini też są fajne.

(choć jak dla mnie to szybkie maluchy, ale nie hot hatche).

Wielkie dzięki :D

Type-R już odpuszczam (choć go bardzo lubię), bo go po prostu nie będzie :|

A propos wyboru, to mhm, ciężki jest... :mrgreen: RS3, foka, giuletta, mps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da...

 

już niewiele, w serii wyjeżdża z fabryki z kucizną w silniku, dodatkowo elektronicznie sterowana przepustnica, silnik vvti i tyle 125 hp i ni dudu jeżeli chodzi o N/A.

 

Co do wyboru to proponuje jeszcze dopisać

 

VW Golf R

R4, 2.0 TSI, 270 KM, 350 Nm, 5,7s (manual) 5,5s (DSG), 250 km/h, haldex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Type-R już odpuszczam (choć go bardzo lubię), bo go po prostu nie będzie :|

A propos wyboru, to mhm, ciężki jest... :mrgreen: RS3, foka, giuletta, mps

No tak Type-R już tylko używki, ciekawe czy pójdą ceny w górę?

RS3 ma rewelacyjne parametry, ale jakoś nie mogę się przekonać do tej marki (mimo że wiem że jakość wykończenia rewalcyjna i jeździ też świetnie) ale ten ogólny jakiś bezpłciowy wygląd, dla mnie to jak już jakieś RS6 kombi zamiast forka..

A "Julkę" widziałem na żywo, i wnętrze (czarne z czerwonym) to po prostu rewelacja, jak ze 2 klasy wyżej (zwłaszcza patrząc na cenę). Aż mnie korci żeby odbyć jazdę próbną, bo przecież radość z jazdy to nie muszą być same parmetry, konie i 5 s do 100, czasem wystarczy wolniejsza, a fan taki sam albo czasem większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da...

 

 

da sie , da, bez problemów :P Auta typu S1600 mają po 240 KM :P wolnossące i 1600 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than, piszesz jak mentor z bagazem doswiadczen, z siwa broda i siedzac przy kominku...yyyy ile Ty masz lat?

 

 

Wiesz, emocjonalnie chyba więcej niż Ty, bo przynajmniej w moich postach nikomu nie dokuczam i z nikogo się nie śmieję ;)

 

 

BMW 1M jest niezłe, ale ja to bym chciał powrotu ... M1 8) (trochę off-topic...)

 

Za to niebardzo wierzę w potencjał Peugeota 308... :roll: A Swift 160KM brzmi smacznie :twisted:

 

 

BartZ, jeszcze raz, good job :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony z 1.6 wolnossącego dużo więcej wycisnąć się nie da...

da sie , da, bez problemów :P Auta typu S1600 mają po 240 KM :P wolnossące i 1600 :twisted:

Zapomniałem dodać Cwaniaczku :wink: , że w seryjnej serii, która ma przelatać parę setek tysięcy, a nie jeden sezon...

I mogłem się tego po Tobie spodziewać... :mrgreen::P :wink:

 

-- 24 lis 2010, o 14:13 --

 

... już niewiele, w serii wyjeżdża z fabryki z kucizną w silniku, dodatkowo elektronicznie sterowana przepustnica, silnik vvti i tyle 125 hp i ni dudu jeżeli chodzi o N/A.

Co do wyboru to proponuje jeszcze dopisać

VW Golf R

R4, 2.0 TSI, 270 KM, 350 Nm, 5,7s (manual) 5,5s (DSG), 250 km/h, haldex

Tak też o tej kuciźnie czytałem, lekko zdziwiony zresztą...

I w kwestii formalnej już dodaję do golfa dane r-ki, thx :mrgreen: :wink:

 

-- 24 lis 2010, o 14:14 --

 

BartZ, jeszcze raz, good job :!:

Nie widzisz tego, ale właśnie chylę czoła w podzięce za wyrazy uznania... :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwlaszcza biorac pod uwage mozliwosci modyfikacji (a raczej BEZPIECZNY przyrost mocy niewielkim kosztem), jakosc materialow, wykonania etc... szkoda tylko, ze nie bedzie 3d. choc niby pierwotnie RS-y byly kombi.

Zamiast RS3 3d mamy TT-RS. Wydaje mi się, że taką politykę zostaosuje Audi. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...