turdziGT Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Nie tylko VW , Audi tez jest w tym specjalista.Zebym mogl sobie wziąć grzana szybę z przodu musiał tez zaplacic za Phone Box.To samo z Navi.Nie możesz jej mieć bez Virtual Cokpite.I tym sposobem wszystko kosztuje dwa razy tyle. 13 godzin temu, matros1 napisał: Cena z sufitu. Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka W UK jest wyceniony poniżej S3 które w PL zaczyna się od 177K co i tak jest już dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Ceny za nowe HH są zwyczajnie przesadzone, a te z segmentu premium osiągają nowy poziom absurdu. Jednak widać są chętni, skoro producenci mogą sobie pozwolić na taką politykę cenową. Tymczasem trochę spamu starym dobrym Clio Fotki od Michał Kwapis https://www.facebook.com/mkwapisfoto/ 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Hehe obok clio Williams to chyba moja najbardziej ulubiona Cliowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 6 godzin temu, matros1 napisał: Ceny za nowe HH są zwyczajnie przesadzone, a te z segmentu premium osiągają nowy poziom absurdu. Jednak widać są chętni, skoro producenci mogą sobie pozwolić na taką politykę cenową. Przyjedzie dekoniunktura, zejdą na ziemię. Porsche właśnie podało, że rentowność sprzedaży wynosi 17.4% (w 2015 mieli 15%). Audi, M-B i inne marki na pewno zauważyły, że na ceny samochodów premium można podnosić znacznie bardziej niż "zwykłych" ... więc korzystają. Księgowi zacierają ręce, 280 tys. za hot-hatcha, ulala. Ale spokojnie skończy się "tani" pieniądz, skończy się QE, pojawi się kryzys ... pewno niedługo ... to ceny powędrują w dół. Dla przypomnienia, w latach 2008/2009 Porsche sprzedawało ze stratą, czyli na pewno 20% taniej niż obecnie (dla uproszczenia pomijając inflację). 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Tymczasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 A czego można było się spodziewać po tym A35 jak zwykłe A z 224KM i napędem na 2 osie jest wycenione na 152 tys zł. To od ilu by się miało zaczynać to A35, 160 tys? Oczywiście zgadza się że ceny za te samochody są absurdalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Hehe obok clio Williams to chyba moja najbardziej ulubiona Cliowka Mam tak samo Do tego autko na krętej trasie potrafi być naprawdę szybkie. W poniedziałek w stawce dużo mocniejszych samochodów, do tego z napędem 4x4, cały czas łapałem się w środku stawki. Jak na wilgotne i śliskie Kielce jestem zadowolony z wyniku. Choć po tym jak za kierownicę wsiadł Miko i mnie przewiózł, mam nad czym pracować Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 7 godzin temu, subleo napisał: pojawi się kryzys ... pewno niedługo ... to ceny powędrują w dół. Ale wtedy nabywca będzie również "beneficjentem" tego kryzysu i nie będzie go stać na to tańsze AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) Kategoria HH urosla wymiarami, ma nowe gadzety, w teorii powinny byc tanie ale podnosza cene, czujniki, dodatkowe ekrany, do tego wiecej mocy... Chcesz jezdzic, kupujesz, nie to nie. Nie ma na to rozwiazania. Za to jest w czym wybierac. Edytowane 1 Listopada 2018 przez ponton500 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 W mojej ocenie HH zastępuje (jak już nie zastąpiły) segment aut sportowych - zauważcie że wyginęła cała masa różnych sportowych samochodów, więc uzupełniają je gabarytami, wyposażeniem itd. Mnie ten trend się podoba, że mogę mieć jakieś małe autko albo jakiegoś sleepera na codzień z dużymi możliwościami jazdy, no i HH bardzo urosły, nowe A-klasa to nie jest Corsa C, możliwościami doposażenia też przekracza coś co było 10 lat temu no i zamiast kupić golasa Golfa GTI z dyktą na siedzeniach klienci wybierają (oczywiście ci których stać) mega doposażoną A-klasę co winduje cenę do góry bo przecież nie będą golasem jeździć Jest popyt to jest podaż a jak ktoś doposaża swojego brzdąca Premium to cena leci drastycznie do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 A45 wygląda obłędnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Godzinę temu, Paweł_P napisał: W mojej ocenie HH zastępuje (jak już nie zastąpiły) segment aut sportowych - zauważcie że wyginęła cała masa różnych sportowych samochodów, więc uzupełniają je gabarytami, wyposażeniem itd. Mnie ten trend się podoba, że mogę mieć jakieś małe autko albo jakiegoś sleepera na codzień z dużymi możliwościami jazdy, no i HH bardzo urosły, nowe A-klasa to nie jest Corsa C, możliwościami doposażenia też przekracza coś co było 10 lat temu no i zamiast kupić golasa Golfa GTI z dyktą na siedzeniach klienci wybierają (oczywiście ci których stać) mega doposażoną A-klasę co winduje cenę do góry bo przecież nie będą golasem jeździć Jest popyt to jest podaż a jak ktoś doposaża swojego brzdąca Premium to cena leci drastycznie do góry. Czyli zwyczajnie klasa ewoluowała a brakuje rasowych i klasycznych HH. Lekkie, średnio mocne, proste, kąśliwe, dające dużo radości z jazdy. I znowu to wszystko ma BRZ... tyle że nie łapie się do HH bo to coupe RWD. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 To prawda prawdziwym HH to chyba jest w tej chwili tylko Swift Sport 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 To prawda prawdziwym HH to chyba jest w tej chwili tylko Swift Sport Moim zdaniem Fiestę ST też można zaliczyć do tego grona (przynajmniej MK7 bo z MK8 to nie wiem bo nie miałem do czynienia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Mk7 tak ale Mk8 chyba już nie bardzo. Dzis byłem chwilę w Fordzie i oglądałem nową ST i to tak na prawdę dwa światy. Nowa ST stała się o wiele bardziej dojrzałym samochodem z którym mógł bym żyć na co dzień podczas gdy stara przez swoją prostotę i bezkompromisowosc po prostu mnie już zmeczyla no ale przy swojej cenie funu była nie do pobicia.Nowa to o wiele więcej auta dlatego też więcej kosztuje bo i więcej się dostaje.Na razie nie jeździłem i nawet nie chce bo wiem że mi się spodoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Tylko silnik 3 garnkowy, dramat jakis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Czy ja wiem ja uważam że pod względem brzmienia przypomina bardzo V6 90 stopni czyli na przykład Quilie QV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Tylko pewnie w ST dzwiek jest sztucznie wzmacniany, tak samo jak w i30n po glebszym wczytaniu sie. No na ile kompromisow mam sie zgadzac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Czy ja wiem czy kompromis zrobili auto bardziej uniwersalne zachowując wszystkie najlepsze cechy poprzedniczki.Dzwiek wydechu głośność i efekty też poprawili bo za wyjątkiem sztucznego zasysania z dolotu to w poprzedniczce dźwięku z wydechu było mało. Do tego poprawili to co w mk7 denerwowalo a było tego na prawdę sporo tylko cena i frajda z jazdy powodowało że człowiek nie narzekał. Ja to dopiero zacząłem widzieć jak przez parę miesięcy było to jedyne auto w domu.Na autostrady to taki sam pies do jazdy jak kiedyś STI po prostu mega męczące bo głośne twarde i niewygodne.Fatalne wyciszenie zarówno kabiny jak i zawieszenia.Jak byś jechał wózkiem sklepowy dosłownie. Pozycja za kierownicą też kiepska bo siedziało się wysoko.Recaro super jak akurat się tak trafilo że było profil fotela odpowiadał twojej anatomii.Jestes duży lub niski dramat bo nie da się zjeść dobrej pozycji i do tego ta kabina i plastiki po prostu horror ale na wieczorną przejażdżkę po kretej drodze po prostu genialne i zapomniało się o tym wszystkim. W nowej ST wszystko to poprawili w środku jest prawie jak w A1 czy A3 świetne Recaro pasujace każdemu siedzi się nisko i ponoć jeździ bardzo komfortowo a zarazem jak chcesz poszaleć to nic nie straciła z walorów poprzedniczki.Po prostu więcej auta więc więcej kosztuje a hejtowanie za to że ma 3 cylindry jest bez sensu bo nic na tym nie straciło. To trochę jak teraz w stanach hejtuja nowe RS5 bo jest V6 biturbo a nie V8 NA.Tak straciło trochę barwy w dźwięku ale po za tym auto jest o wiele lepsze niż poprzednik pod każdym względem no ale zazwyczaj hejtuja ci którzy nie jechali lub posiadacze przeprzrdniczki którym ewidentnie ciężko przeżyć że mają gorsze i dużo wolniejsze auto. Edytowane 2 Listopada 2018 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Godzinę temu, turdziGT napisał: Czy ja wiem czy kompromis zrobili auto bardziej uniwersalne zachowując wszystkie najlepsze cechy poprzedniczki.Dzwiek wydechu głośność i efekty też poprawili bo za wyjątkiem sztucznego zasysania z dolotu to w poprzedniczce dźwięku z wydechu było mało. Do tego poprawili to co w mk7 denerwowalo a było tego na prawdę sporo tylko cena i frajda z jazdy powodowało że człowiek nie narzekał. Ja to dopiero zacząłem widzieć jak przez parę miesięcy było to jedyne auto w domu.Na autostrady to taki sam pies do jazdy jak kiedyś STI po prostu mega męczące bo głośne twarde i niewygodne.Fatalne wyciszenie zarówno kabiny jak i zawieszenia.Jak byś jechał wózkiem sklepowy dosłownie. Pozycja za kierownicą też kiepska bo siedziało się wysoko.Recaro super jak akurat się tak trafilo że było profil fotela odpowiadał twojej anatomii.Jestes duży lub niski dramat bo nie da się zjeść dobrej pozycji i do tego ta kabina i plastiki po prostu horror ale na wieczorną przejażdżkę po kretej drodze po prostu genialne i zapomniało się o tym wszystkim. W nowej ST wszystko to poprawili w środku jest prawie jak w A1 czy A3 świetne Recaro pasujace każdemu siedzi się nisko i ponoć jeździ bardzo komfortowo a zarazem jak chcesz poszaleć to nic nie straciła z walorów poprzedniczki.Po prostu więcej auta więc więcej kosztuje a hejtowanie za to że ma 3 cylindry jest bez sensu bo nic na tym nie straciło. To trochę jak teraz w stanach hejtuja nowe RS5 bo jest V6 biturbo a nie V8 NA.Tak straciło trochę barwy w dźwięku ale po za tym auto jest o wiele lepsze niż poprzednik pod każdym względem no ale zazwyczaj hejtuja ci którzy nie jechali lub posiadacze przeprzrdniczki którym ewidentnie ciężko przeżyć że mają gorsze i dużo wolniejsze auto. Popieram w pełni. Zwłaszcza w odniesieniu do tych 3 cylindrów. Przy okazji, umówiłem się na jazdę próbną dokładnie tym co Ty masz pod maską, ale w wydaniu Active, czyli takim udawanym crossoverem Fiesty. Zobaczymy, co potrafią 3 cylindry ze śmiesznie małą pojemnością 1,0 litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 12 godzin temu, chojny napisał: Czyli zwyczajnie klasa ewoluowała a brakuje rasowych i klasycznych HH. Lekkie, średnio mocne, proste, kąśliwe, dające dużo radości z jazdy. No właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Tymczasem dzisiejszy HH vs super bohater z przed paru lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Rs3 jest niesamowity ale jakoś mam sentyment do Rs4. Pasuje mi to że jest rodzinnym kombi a przy okazji nie jest wielkości kamienicy jak RS6. Od zawsze na mojej Top10 liście samochodów, które chciałbym mieć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) @matros1 to jest S3 BTW odnośnie RS3 to z różnych stron świata dochodzą informacje i dowody że Audi zrobiło z tego auta "Tuners Dream" Ponoć silnik w tym aucie znosi wszystko.600 KM to żadna moc na seryjne graty i jeżdżą już auta po 750 nawet Sportmile ostatnio taka robiło.Oczywiscie turbo to wiadro ale reszta zaskakująco seryjna. Edytowane 4 Listopada 2018 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 [mention=16237]matros1[/mention] to jest S3 Więc tym bardziej wolę Rs4 Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się