QbaqBA Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Z "klasyczną" deltą jest tylko spory problem z sypiącymi się napędami. A ta nowa ciekawa, choć faktycznie trochę trąci socrealizmem z wyglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 6 godzin temu, matros1 napisał: Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie. Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro. Podoba mi się, ale nie za 300000. Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę: A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła. Matros jezdziłeś nową Megane RS? Jeśli tak to jakie wrażenia? Jak to skręca, przyśpiesza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Nie jeździłem, czekam na Trophy. Nie chcę sobiewyrabiać opinii na bazie podstawowej wersji, która jest nieco bardziej cywilizowana niż 3. Opinie wśród znajomych są z grubsza takie, że jest fajnie ale brakuje jej trochę pazura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Trophy będzie dostępne tylko z manualem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 2 minuty temu, matros1 napisał: Nie jeździłem, czekam na Trophy. Nie chcę sobie wyrabiać opinii na bazie podstawowej wersji, która jest nieco bardziej cywilizowana niż 3. Opinie wśród znajomych są z grubsza takie, że jest fajnie ale brakuje jej trochę pazura. Po Twoim stażu za kółkiem Renówki to dobra decyzja. Właśnie mało jest jeszcze porównań czytaj "czasówek" na torze z konkurencja. Gówniane 1/4 mili to żadne porównanie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Trophy będzie dostępne tylko z manualem? Ma być z manualem i EDC. Nie do końca jest tylko jasne czy EDC dostanie szperę. Właśnie mało jest jeszcze porównań czytaj "czasówek" na torze z konkurencja. Gówniane 1/4 mili to żadne porównanie..... Niestety to prawda. Renault nie ujawnia żadnych czasów. A porównań zrobionych przez dziennikarzy na torze, jest jak na lekarstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 16 godzin temu, matros1 napisał: Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie. Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro. Podoba mi się, ale nie za 300000. Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę: A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła. Kwestia gustu.Mnie poprzednia nigdy sie nie podobała zwłaszcza z tylu a obecna jes cymes.No ale ja juz tak mam ze wazny jest dla mnie wyglad a nie jak jeździ wiec dlatego jezdze pewnie RS4 a nie M3 Tymczasem fabryka cos mi tam testuje na Ringu.Zdjecie z dzisiaj za kierownica kierowca testowy Audi Sport. Pakiet Performance czy moze jakies poprawki softu ze względu na nowa normę ? And the winner is...... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Szkoda ze nie mieli dostępu, albo nie chcieli zestawić meganki z i30 z pakietem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Co prawda na stoperze w łapce, ale jakiś pogląd jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 5 minut temu, Kts napisał: Co prawda na stoperze w łapce, ale jakiś pogląd jest.... Chyba rzeczywiście wersja Trophy będzie mogła się osiągami równać, ciekawe czy też odczuciami ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 OT: jak Tiff postarzal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 15 minut temu, eddie_gt4 napisał: OT: jak Tiff postarzal... Bardzo sympatyczny gość i ogarnia fajnie fajerkę... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 W dniu 3.09.2018 o 01:46, boorek napisał: Na wiosnę będę chyba czegos szukał i rozegra sie to raczej pomiedzy Hyundaiem i nowa Fiesta... Na Hyundaia to się trzeba najpierw doczekać. Kumpel miał termin odbioru na maj, co chwilę przesuwali mu termin, aż w końcu stanęło na przełomie października i listopada (sic!), więc się wkurzył i wziął Cuprę 4drive z placu, a Hyundaia olał (i nie był jedyny z tego co mu mówili w salonie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Nowy focus na żywo wygląda o niebo lepiej niż na fotkach Tutaj wersja ST Line. Jak im starczy odwagi, żeby nowego RS’a zrobić z pazurem, to wyjdzie fajny HH. Mam wrażenie, że sporo nowych samochodów wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Po proszę to u mnie na lotnisku Widzalem nowego Focusa STline na żywo nawet w nim siedziałem i wyglada swietnie.Obok Mazdy 3 to jedno z najładniejszych aut w klasie.Na prawde klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Po proszę to u mnie na lotnisku Ostatnio często bywam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiochu Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Cytat Troszkę temat przycichnął.To tak pół żartem. Po co przepłacać. Czy ktoś mógłby wyjaśnić tak spektakularny wynik Hondy Jazz w tym teście? Jest lepsza nie tylko od Type R ale także wszystkich innych hot-hatchy (również tych mniejszych) a także samochodów sportowych (fiat 124 spider, toyota gt86, merc amg gt a nawet porsche 911)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Na pewno wielkosc samochodu w tym tescie ma niebagatelne znaczenie. Kolejna sprawa bedzie tez zapewne kalibracja ESP i systemow stabilizacji.Niektore po prostu za bardzo tlamsza auto i jego predkosc lub tak jak w przypadku Macane robia jakies dziwne rzeczy. A na sam koniec dochodzi najwazniejsza sprawa jaka charakterystyke zawieszenia dobral producent do danego samochodu.Samochody ktore sa ustawione bardzo neutralnie beda tu wypadaly doskonale bo nie reaguja tak na zmiany kierunku i obciazenia jak prawdopodobnie przykladowa Honda ale sa w zalozeniu nudne w prowadzeniu.Z kolei auta ktore daja wieej funu z jazdy i sa latwiejsze do wprowadzenia w nadsterownosc wypadna du gorzej jak na przyklad nowa Ibiza.Polecam ogladnac co tam sie dzieje , ale jak wiemy jest to auto fdajace najwiecej frajdy w klasie tak wiec jak to w zyciu wszystko jest kompromisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 W dniu 7.09.2018 o 19:23, matros1 napisał: Jak im starczy odwagi, żeby nowego RS’a zrobić z pazurem, to wyjdzie fajny HH. RS nie wcześniej niż za 3 lata i dopiero w poliftowej budzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 a st kiedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 st jest juz gotowy. prezentacja pod koniec roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 W dniu 10.09.2018 o 10:46, turdziGT napisał: Na pewno wielkosc samochodu w tym tescie ma niebagatelne znaczenie. Kolejna sprawa bedzie tez zapewne kalibracja ESP i systemow stabilizacji.Niektore po prostu za bardzo tlamsza auto i jego predkosc lub tak jak w przypadku Macane robia jakies dziwne rzeczy. A na sam koniec dochodzi najwazniejsza sprawa jaka charakterystyke zawieszenia dobral producent do danego samochodu.Samochody ktore sa ustawione bardzo neutralnie beda tu wypadaly doskonale bo nie reaguja tak na zmiany kierunku i obciazenia jak prawdopodobnie przykladowa Honda ale sa w zalozeniu nudne w prowadzeniu.Z kolei auta ktore daja wieej funu z jazdy i sa latwiejsze do wprowadzenia w nadsterownosc wypadna du gorzej jak na przyklad nowa Ibiza.Polecam ogladnac co tam sie dzieje , ale jak wiemy jest to auto fdajace najwiecej frajdy w klasie tak wiec jak to w zyciu wszystko jest kompromisem. Dodałbym, że może być tak skalibrowane ESP i inne systemy, że zaraz po pierwszym manewrze omijającym pachołki, ESP mocno przyhamowuje samochód i ma on już dużą mniejszą predkość przy następnych omijaniach pachołków względem takich samochodów jak TyperR, porsche i inne sportowe bryki. Pasowało by porównać prędkości na całym odcinku testu łosia, bo może się okazać, że jazz szybciej wjeżdża w próbę łosia, ale w połowie próby ma już niższą prędkość niż pozostałe samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Jest nowa Kia proceedCo tu dużo mówić, nie na to czekałem. Koncept był super a tu wyszło poprawne auto i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 He he no troche sie rozminęli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Ale chyba nikt o zdrowych zmyslach i nieoczekiwal, ze Proceed bedzie 1:1 jak ten concept, hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się