turdziGT Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Sa plusy i minusy z minusów to co mówisz i dźwięk z plusów lżejszy silnik , lepszy balans = leprze prowadzenie , mniejsze spalanie , akcyza i cło i podatki tak ze zależy na co sie patrzy. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Sory za lamerskie pytanie ale co oznacza "proto"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto Pokażcie mi wiarygodne źródło ze w A45 są kute tłoki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto To zalezy do czego i kto czego szuka. Ja w tej chili juz wiem ze doroslem do wiekszego silnika i moj nastepmy samochod ( prawdopodobnie tez Audi ) bedzie mial V6 Sory za lamerskie pytanie ale co oznacza "proto"? http://www.sport.dytko.pl/?go=news&id=1417771376 http://www.stecmotorsport.eu/index.php/projekty/3-ford-fiesta-proto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto Pokażcie mi wiarygodne źródło ze w A45 są kute tłoki . Tak na szybko 2 linki, ale nie wiem ile w nich wiarygodności: http://www.autoevolution.com/news/m133-the-first-four-cylinder-turbo-mercedes-amg-engine-explained-56856.html http://australiancar.reviews/mercedesbenz_M133.php 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto Pokażcie mi wiarygodne źródło ze w A45 są kute tłoki . Tak na szybko 2 linki, ale nie wiem ile w nich wiarygodności: http://www.autoevolution.com/news/m133-the-first-four-cylinder-turbo-mercedes-amg-engine-explained-56856.html http://australiancar.reviews/mercedesbenz_M133.php[/ Dziękuje , jeśli wierzyć tym informacja , to rzeczywiście są kute tłoki , korby itd . Szacun ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delgado Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ciekawosta wyglada na to ze S4 , 340i i C43 AMG bedą mieli konkurenta w postaci mocniejszej odmiany Giuli Veloce.Nic tylko sie cieszyć i modlić o kombi http://www.motor1.com/news/131243/alfa-giulia-veloce-to-launch/Piękne auto, parametry też. Jest jedna wada, alfa ma 350KM z 2.0 i można powiedzieć, że to już gdzieś przy granicy tego co można w cywilnym aucie wyciągnąć z 2.0. Konkurenci mają podobną moc, ale przy większej pojemności i liczbie cylindrów, więc tam rezerwy są dużo wyższe, +100KM nie ma problemu.Jak się nie myśli o modach, itp. to wtedy tej wady nie ma, może jeszcze, że większy silnik będzie miał lepszy dół. AMG w A45 i CLA45 2.0 ostatnio podnioslo moc z 360 na 381 PS. czy to juz limity to watpie. Ja mam ten silnik 381 i z elastycznoscia od dolu nie ma problemu ale mysle, ze to tez zasluga 7 stopniowej skrzyni. Mam wrazenie, ze Technika poszla mocno do przodu i ciezko dzis mowic o stereotypach typu pojemnosc itd... Pewne jest natomiast, ze wiekszy silnik daje wiecej mozliwosci dla kogos, kto chce poprawiac fabryke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Na forach sporo widać A45 z mocami rzędu 430-440 KM i śmigają już ładne tysiące km bez problemów, w zasadzie tylko kwestia mapy, dolotu i wydechu (trochę jak w Evo), z silnikami i turbo nic nie grzebią z tego co czytałem. Co do skrzyni to miałem okazję trochę z nią pojeździć (9G też trochę jeździiłem) i jestem pod jej wrażeniem, Miko Marczyk też sobie chwalił - wspominał tylko że na Bednarach kilka razy się trochę "pogubiła" ale przy tak ostrej długotrwałej jeździe jak na Bednarach to pewnie każda skrzynia ma prawo się pogubić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Na forach sporo widać A45 z mocami rzędu 430-440 KM i śmigają już ładne tysiące km bez problemów, w zasadzie tylko kwestia mapy, dolotu i wydechu (trochę jak w Evo), z silnikami i turbo nic nie grzebią z tego co czytałem. Co do skrzyni to miałem okazję trochę z nią pojeździć (9G też trochę jeździiłem) i jestem pod jej wrażeniem, Miko Marczyk też sobie chwalił - wspominał tylko że na Bednarach kilka razy się trochę "pogubiła" ale przy tak ostrej długotrwałej jeździe jak na Bednarach to pewnie każda skrzynia ma prawo się pogubić. No ok, ale potencjal i tak slabszy np w porownaniu do S4 (3.0 z kompresorem), gdzie samym programem i kolkiem mniejszym robia 450KM, a to prosta modyfikacja dopiero. Nie powiem A45 ma super osiagi jak na 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Wszystko jest wzgledne i bo kazdy silnik ma szok potencjal i jest troche inaczej poprojektowany.z VAGowskiego 2.0 TSI ktory ma 211 wyciaga sie 370 KM bez ruszania czegokolwiek w silniku trzeba tylko wydech i turbo wymienic na K04 czyli z Rki/S3 Ale zasadniczo om bardziej wysilona moc z Litra tym czezej o dodatkowe KM Wiec Nie zaskakuje mine ze z A45 ciezko cos wiecej wycisnąć ale pytanie po co.Przy takich osiagacha mozna przy serii zostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Na forach sporo widać A45 z mocami rzędu 430-440 KM i śmigają już ładne tysiące km bez problemów, w zasadzie tylko kwestia mapy, dolotu i wydechu (trochę jak w Evo), z silnikami i turbo nic nie grzebią z tego co czytałem. Co do skrzyni to miałem okazję trochę z nią pojeździć (9G też trochę jeździiłem) i jestem pod jej wrażeniem, Miko Marczyk też sobie chwalił - wspominał tylko że na Bednarach kilka razy się trochę "pogubiła" ale przy tak ostrej długotrwałej jeździe jak na Bednarach to pewnie każda skrzynia ma prawo się pogubić. No ok, ale potencjal i tak slabszy np w porownaniu do S4 (3.0 z kompresorem), gdzie samym programem i kolkiem mniejszym robia 450KM, a to prosta modyfikacja dopiero. Nie powiem A45 ma super osiagi jak na 2.0. Wśród 2.0 A45 ma pewnie największy potencjał jak na seryjny silnik, 3.0 i więcej mają pewnie większy potencjał. Mercedes ma także w swojej ofercie 3.0 V6 ale na razie zostają przy 367 KM z tym silnikiem (np. w C-klasie 45 i GLC 45). Są natomiast dostępne boxy na 440 KM i 600 NM więc możliwości w tym silniku też są. Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Co prawda to tylko render ale wydaje mnie sie ze bedzie dosc trafiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Tylko te felgi z Octavi RS :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Felgi z Kadjara. Wizja jakiegoś "artysty". Muł ma wyraźnie szerszy rozstaw kół więc można się spodziewać poszerzeń błotników (coś jak w obecnym modelu). Do tego wydech ma centralny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Cos za grzeczny ten render.... Przydalyby sie wlasnie poszerzenia blotnikow i oczywiscie jakis spoiler wiekszy Halogeny/swiatla do jazdy dziennej rewelacja! Edytowane 21 Grudnia 2016 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Przeciez sa poszerzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 a faktycznie, na tych zdjeciach wyzej slabo widzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Szczerze mówiąc wątpię żeby Renault poszło w poszerzenia blach. Łatwiej/taniej jest doczepić plastikowe dokładki jak w obecnym modelu. Ale pożyjemy zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Dziękuje , jeśli wierzyć tym informacja , to rzeczywiście są kute tłoki , korby itd . Szacun ! No wreszcie wracają do starych, dobrych rozwiązań! W latach 90' seryjne, zwykłe auta wyjeżdżały z porządnych fabryk z "kuciznami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 http://www.evo.co.uk/mercedes/a45-amg/18659/mercedes-a45-amg-replacement-set-to-breach-400bhp W skrócie : nowy, inny silnik, (więcej cylindrów? ) powyżej 400 koni i poniżej 4 sekund do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 a to widzieli? Kilka hot hatch'ów razem wziętych do kupy, dodatkowo Impreza STI.......że niby hot hatch, ale tak nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 http://www.evo.co.uk/mercedes/a45-amg/18659/mercedes-a45-amg-replacement-set-to-breach-400bhp W skrócie : nowy, inny silnik, (więcej cylindrów? ) powyżej 400 koni i poniżej 4 sekund do 100 No i mega się cieszę bo to będzie mój następny pojazd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Ciekawe podsumowanie obecnego silnika: According to Moers, there was no further headway to be made with the present engine beyond its current 376bhp guise, with temperature management the limiting parameter prohibiting further development of the M133 engine. So, the four-cylinder, two-litre, twin-scroll turbocharged powerplant will be ditched in favour of a new motor. 'For sure, the limiting factor is the heat management in the cylinder head, so we’re not moving forward with that engine any more.Ciekawe czy cenę utrzymają na podobnym poziomie, czy osiągnie/przebije poziom ceny RS3. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Zastanawiam sie jaki to ma sens zmiejszanie roznicy osiagow niedzy A45 a C63 czy RS3 a RS4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się