elmo Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Zostało im trochę części na magazynie, więc kombinują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Zostało im trochę części na magazynie, więc kombinują Zupełnie jak Subaru z 2.5 litrówką w STi Jak to Clio będzie tak jeździło to będzie miło: @@ALEX, zabieraj ode mnie Evo bo się na Clio RS16 napaliłem. Sprzedam Ci go w promocji za jakąś 5 cyfrową kwotę z 9 z przodu Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 @ALEX, zabieraj ode mnie Evo bo się na Clio RS16 napaliłem. Sprzedam Ci go w promocji za jakąś 5 cyfrową kwotę z 9 z przodu Plan jest intrygujący. Sprzedać grubo zrobione EVO, dołożyć trochę i kupić seryjne sportowe Clio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 @ALEX, zabieraj ode mnie Evo bo się na Clio RS16 napaliłem. Sprzedam Ci go w promocji za jakąś 5 cyfrową kwotę z 9 z przodu Plan jest intrygujący. Sprzedać grubo zrobione EVO, dołożyć trochę i kupić seryjne sportowe Clio i weź człowieku zrozum ten dzisiejszy świat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Plan jest intrygujący. Sprzedać grubo zrobione EVO, dołożyć trochę i kupić seryjne sportowe Clio Nie takie ono znowu seryjne Poza tym mam słabość do "ośki" Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Coś w tym stylu Ostatecznie będzie kosztować więcej niż dawca? Mają głowę do interesów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jak dobrze pokopać to bodaj subframe silnika jest od renault kangoo, także niezły szczepan z tego Clio Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 @@matros1, Megane już masz. Ściągaj jakiegoś Clio i Kangoo z UK i buduj. Będziesz miał sztukę 501 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Leniwy jestem, nie chce mi się już czasu na budowę tracić. Gotowiec mnie interesuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Gruby szczepan. W ASO bedą przecierać oczy ze zdumienia przy byle awarii. W Clio 3 RS jest mega problem z kompetentnymi mechanikami, mimo ze to była seryjna produkcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) a z czym maja problem w clio 3? Tam wszystko jest w miare proste, moze drogie (np. Zwrotnice) i mało miejsca pod maska, ale srednio kumajacy mechanik nie powinien miec problemu. Cos czuje ze nie stracisz kupujac tego RS 16... Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Gruby szczepan. W ASO bedą przecierać oczy ze zdumienia przy byle awarii. W Clio 3 RS jest mega problem z kompetentnymi mechanikami, mimo ze to była seryjna produkcja... Do ASO z czym byś nie przyjechał (poza wymianą oleju) to przecierają oczy ze zdumienia Nie trzeba do tego rzadkiego modelu, wystarczy wielkoseryjny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 a z czym maja problem w clio 3? Ze wszystkim co ma związek z zawieszeniem, silnikiem, lub jego osprzętem, skrzynią biegów. Często prace przy silniku/skrzyni pociągają za sobą konieczność rozmontowania połowy zawieszenia. Ustawienie zbieżności, czy wymiana rozrządu to dla ASO wyzwanie na miarę lotu na marsa. Wymiana prawej półosi zajmuje dwa dni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Jesli chodzi o ring, to gdzies wyczytaldm ze szef dzialu rs twierdzi ze nowe megane nie zdola pobic czasu...Może jednak będą próbowali Fotka muła z ringu, która się pojawiła dzisiaj. Choć może faktycznie nie pobije czasu FWD bo krążą plotki o AWD Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukp Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 clio fajne, dobrze ze nie automat wg mnie szybko się rozejdzie za granica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) http://www.bridgetogantry.com/spotted-five-door-automatic-megane-rs-test-mule/ Oh yes, that’s mostly like a test-mule for the Megane RS. A new RenaultSport machine, and (I’m told by those in the know) a strong contender for fastest-ever front-wheel-drive to ever hit the ‘Ring. And if you consider the competition from VW’s Golf Clubsport, the Honda Civic Type-R, and (my own) Leon Cupra 280*, then you *know* the new Megane has to be GREAT. Not just good. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Nie wiem czemu ale kojarzy mnie się to z Golfem R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Bardzo lande to Megane GT.Dobrze wrozy RS. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Nowy RS brzydszy od Hondy Type R raczej nie będzie Od Focusa też nie jest ciężko wyglądać lepiej Bardziej mnie interesuje czy zbytnio nie ucywilizują tego samochodu. Ktoś gdzieś napisał że (tutaj wolne tłumaczenie z pamięci): bez wątpienia będzie bardzo szybki ale może nie być już samochodem dla prawdziwych entuzjastów. To jest to czego trochę się miłośnicy RS'a obawiają. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Renault się zdecydowało jednak wypuścić potworka: https://www.facebook.com/RenaultSportPoland/posts/660307277451228:0 Clio R.S.16 wchodzi do produkcji! Limitowane do 500 sztuk. Cena na poziomie ~40000 EUR... Oficjalnie zostanie prawdopodobnie przedstawione w październiku 2016 podczas Paris Motor Show Będzie przewariat: 275KM! Manualna skrzynia ze szperą mechaniczną. Zawieszenie Ohlins. Kubełki Recaro Poleposition. Wydech Acrapovica. Przednie zaciski 4ro tłoczkowe Brembo z tarczą 350mm. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Coś pięknego !!! @matros robimy zakup grupowy ? P.S. Megane mi sie nie podoba póki jest ubrany w GT . Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Renault się zdecydowało jednak wypuścić potworka: https://www.facebook.com/RenaultSportPoland/posts/660307277451228:0 Clio R.S.16 wchodzi do produkcji! Limitowane do 500 sztuk. Cena na poziomie ~40000 EUR... Oficjalnie zostanie prawdopodobnie przedstawione w październiku 2016 podczas Paris Motor Show Będzie przewariat:275KM! Manualna skrzynia ze szperą mechaniczną. Zawieszenie Ohlins. Kubełki Recaro Poleposition. Wydech Acrapovica. Przednie zaciski 4ro tłoczkowe Brembo z tarczą 350mm. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Coś pięknego !!! @matros robimy zakup grupowy ? Chętnie tylko Alex musi najpierw ode mnie Evo kupić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Alex musi najpierw ode mnie Evo kupić masz to jak w banku wysłać Ci za zaliczkę ? 500zł starczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Alex musi najpierw ode mnie Evo kupić masz to jak w banku wysłać Ci za zaliczkę ? 500zł starczy ? U mnie wszystko jest po 25000, kwestia ustalenia waluty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk The test mule is back out today... Double clutch Auto, FWD, rear wheel steer and five door.... At the moment. There's talk that this thing is like a bullet but it's no doubt a marmite proposition for most. Thanks to the guys at BridgetoGantry.com Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 subframe silnika jest od renault kangoo, To chyba oznaka dobrych RSów Renault, bo Clio II RS też miało kołyskę z Kangoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Tam gdzie jest sucho, ciasno i mocno kręto lekkie auto z dobrym dołem będzie często i gęsto objeżdżać dużo cięższe 4 buty. Mowa o amatorskich zawodach. Faktem jest, że najmniejszą różnicę między RS mk2, a Megane poczujemy na Poznaniu na oryginalnej nitce. Ale już na SuperOS, który często i gęsto jest jechany po za główną nitką będzie przepaść. Hmm to bardzo ciekawe co piszesz , bo byłem raz jedyny na torze w Kielcach wsród 30 subaraków i byłem drugi , pierwszy był w EVAN w rajdówce . Dałem sie premo przejechać i też byl w szoku jak to sie prowadzi….. A był wtedy Carlos , Cybel, Bęben ( chyba ) Maras , i inni wyjadacze w naprawdę nieseryjnych autach. . Ale fakt , wtedy Focus był już dłubniety na 380KM i 517 Nm. Nie pamietam na jakich oponach byłem , ale chyba Federalach. Auto genialnie sie prowadziło , a z tym ryciem przodem , to chyba ma problem kierowca który wyszedł z plejstejszyn Bo absolutnie niczego takiego nie zaobserwowałem , z tym że trzeba zdecydowanie agresywnie jeździć . Stary wpis ale odpowiem. Tak było, chociaż nie do końca Faktycznie przejechałem się tym zielonym Escortem i rozczarował mnie brakiem... podsterowności. W sensie zaskoczył, a nawet uradował bo prowadził się zaskakująco dobrze. Fakt że to nie był federal tylko slick ale nasze też były na slicku a skręcały podobnie. Mnie dziwiło że z tą mocą musi skręcać i napędzać a mimo wszytko daje radę. Nie płużyło to tak jak 300 konny golf GTI mojego brata którym w tym czasie jezdziłem, podobał mi się na wprost, ale w zakrętach dramat. Tu było pozytywne zaskoczenie. POza tym Maras był ale latał na zimówce w 40 stopniowym upale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się