Jump to content

Problem z hudraulicznym ręcznym !!!


seba_79

Recommended Posts

Siemka wszystkim.

 

Mam problem z ręcznym. Przez ostatnie dni była walka z ręcznym w Imprezie STI. Założony został ręczny hudrauliczny na dwóch pompach ale raz się blokowało lewe koło a raz prawe nigdy razem. Pewnie to problem z tym że nie równo ciśnienie szło na koła, więć załżona została jedna pompa i teraz sie super zawija jak się pociągnie rękę ale za to przy hamowaniu nogą z prędkości większej mocno hamuje tył i blokuje tylne koła co za tym idzie samochód ustawić potrafi czasem lekko bokiem.

 

POMÓŻCIE CO TYM ZROBIĆ BO O ILE NA PROSTEJ JEST TO DO OGARNIĘCIA TO NA ZAKTRĘCIE MOŻNA SIĘ WYŁOŻYĆ.

 

Aha ważna informacja przy wyłczonym ABSie tak go stawia, a przy włączonym hamuje w miarę prosto ale troszkę głupieje ABS.

 

Jak to zrobić żeby było OK?????

Link to comment
Share on other sites

przy wyłączonym ABSie nie masz korektora hamowania tyłu, i hamując nogą masz za dużą siłę hamowania na tył, dlatego Cię stawia, bo jak włączysz ABS, jak piszesz, jest oki.

Czy masz aktywną (DCCD) skrzynię?

jak nie, jedną możliwością jest wywalenie gruchy ABSu i zamontowanie korektora hamowania na tył, albo drugą - przy zostawionym ABsie musisz dołożyć regulowany korektor hamowania tyłu (do kupienia u każdego porządnego tunera) i podczas jazdy z wyłaczonym ABSem zakręcać sobie trochę siłę hamowania korektorem na tył, a z włączonym ABSem go otwierać i zostawiać tę rolę ABSowi, innego wyjścia nie ma

Link to comment
Share on other sites

musisz dołożyć regulowany korektor hamowania tyłu (do kupienia u każdego porządnego tunera) i podczas jazdy z wyłaczonym ABSem zakręcać sobie trochę siłę hamowania korektorem na tył, a z włączonym ABSem go otwierać i zostawiać tę rolę ABSowi, innego wyjścia nie ma

Dobrze prawi :lol: , a koszt takiego urządzenia jest śmiesznie niski :)

Link to comment
Share on other sites

ja mam wywaloną gruchę ABSu i bez korektora rzeczywiśćie przy mocnym hamowaniu tył bierze mocniej i go stawia, ale mi osobiście to nie przeszkadza....przygotowuję się mentalnie na kontrę już przed zakrętem i wszystko... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...