Jump to content

Confidence in Motion / Subaru Impreza Concept 2010


Than_Junior

Recommended Posts

Na początek zapraszam na film:

 

:)

 

Według wyjasnienia na subaru-global.com, hasło "Confidence in Motion" oznacza ni mniej, ni więcej jak to, że będą się starali pozyskać więcej klientów ("dostarczyć wyjątkowe doświadczenia Subaru szerszemu gronie odbiorców"), nie zapominając przy tym o dwóch najważniejszych czynnikach, czyli: radość z jazdy i bezpieczeństwo.

 

Ponadto wspominają oczywiście o kwestii środowiska i o tym, że będą próbowali zaspokoić potrzeby indywidualnych klientów.

 

 

Pytania moje dwa do Was:

 

:!: 1. Podoba się nowe hasło? (Przypominam: poprzednie były "Active Driving, Active Safety" oraz "Think. Feel. Drive."

 

:!: 2. Podoba się concept nowej Imprezy? :)

 

Subaru-Impreza_Concept_2010_photo_01.jpg

 

Subaru-Impreza_Concept_2010_photo_03.jpg

 

Więcej info: http://www.subaru-global.com/about/moto ... index.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1. Hasło - widziałem lepsze, ale gorsze też ;) A najlepsze było dawno:... "Love. It's what makes Subaru a Subaru".

 

2. Nowa impreza - pierwsze wrażenie, że jest jakaś taka mało subarowa. A ostatnie niesubarowe Subaru, które mi się podobało to był SVX. Ale z drugiej strony jak się przyjrzałem nowej imprezce, to nie wiem czego konkretnie mam się czepić poza pierwszym wrażeniem :) Z łóżka raczej bym nie wyrzucił ;)

 

3. Filmik zdecydowanie najlepszy z tego wszystkiego. :D

Link to comment
Share on other sites

Nie sadze, że wygląda niesubarowo bo nie ma czegoś takiego jak wygląd subarowy :)

Mi się b. podoba. Design jest czysty, kompletny, wszystko do siebie pasuje. Wygląda silnie, ale nie nachalnie i nie ostentacyjnie. Ciekawe detale powodują, ze łatwo auto poznać. Po prostu super, dawno nie widziałem tak ładnego auta. Jestem pod wrażeniem.

Link to comment
Share on other sites

auto ladne. ale i tak takiego nie zbuduja. pamietacie koncepcje nowego legacy to by bylo dopiero auto. z koncepcji malo zostalo.

no i te wszystki multimedia. i tak wsadza jakas nawigacje ano 2004 :( zaczyna troche ich marketing wkurzac.

Link to comment
Share on other sites

Filmik mega mi się podoba, świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie.

 

Zauważam za to przy kolejnym już modelu, jakiś brak wypracowanie nowoczesnej lini kojarzonej jedynie z subaru. Impreza MY11 przypomina z tyłu Chevroleta Aveo (co mi się baaardzo niepodoba) tutaj znowu moje pierwsze skojarzenia to tył Opel Insignia a przód Ford Mondeo. Tyle, że w tym concepcie wygląda to łądnie, z klasą, z nutką agrasji i bardzo mi się podoba ale wątpie, żebym przy ujrzeniu tego auta na żywo od razu stwierdził, że to Subaru. Widząc starsze modele nie ma najmniejszego problemu z jednoznacznym określeniem co np. widzimy w lusterku a przy nowych już tego nie widze. Czyżby Subaru się troche zagubiło i szuka swojej drogi? mam nadzieje, że w końcu ją znajdzie i znowu będzie jedyne i niepowtarzalne, niemożliwe do pomylenia z żadnym innych autem.

Link to comment
Share on other sites

1. Podoba się nowe hasło? (Przypominam: poprzednie były "Active Driving, Active Safety" oraz "Think. Feel. Drive."

 

 

"Think. Feel. Drive." oraz

"Love. It's what makes Subaru a Subaru".
podobały mi się bardziej.

 

 

2. Podoba się concept nowej Imprezy?

 

 

Musze się z tym przespać :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ładny ten Szewrolet Kruz :D

 

Reklamy coraz fajniejsze , auta coraz gorsze .....

 

Kiedy premiera ??? wrzesień 2011 ???

 

Stylizacją nawiązuje też trochę do Mazdy , co mi się osobiscie bardzo podoba.

Boję się tylko ekologicznych zmian ...

Link to comment
Share on other sites

Przypominam, że to "tylko" Impreza, a nie WRX czy tym bardziej STI 8) Ostateczną wersję na pewno złagodzą (jak słusznie zauważył haubi), a jeśli chodzi o ekologię to jak dokładnie przyjrzeć się oryginalnemu tekstowi, to jest tylko krótka wzmianka o tym. Wszyscy teraz muszą o tym mówić, bo inaczej zaraz by zieloni podpalili ich fabryki ;) W przypadku Subaru myślę, że chodzi przede wszystkim o wtrysk bezpośredni, który był już rok temu w modelu koncepcyjnym, którego nazwę niestety zapomniałem, oraz ewentualnie napęd hybrydowy. To drugie wcale nie byłoby takie złe, do OBK 3.6 jak znalazł!

Link to comment
Share on other sites

1. Podoba się nowe hasło? (Przypominam: poprzednie były "Active Driving, Active Safety" oraz "Think. Feel. Drive."

 

"konfident w ruchu" sie podoba!

 

2. Podoba się concept nowej Imprezy?

 

concept sie rowniez podoba (niby hatch, ale z dupka - wnioski zostaly wyciagniete).

 

Tylko ciekawe ile z tego zostanie...

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że hasło jest zwarte i przekazuje koncepcję Subaru, według mnie dobre.

Samochód fajnie narysowany a po przyjrzeniu się wyróżnia się detalami i linią boczną, która jest zdecydowanie agresywna. Oby jak najwięcej z tego zostało...

Link to comment
Share on other sites

Stare Subaru są rozpoznawane jako Subaru, bo są... stare i zdążyły się już opatrzeć. A nie sądzę, by np. Legacy II było aż tak strasznie charakterystyczne...

Koncept mi się bardzo podoba. Oby nowa Impreza nie była tylko zbyt pro-ekologiczna :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Na początek zapraszam na film:

 

Pytania moje dwa do Was:

 

:!: 1. Podoba się nowe hasło? (Przypominam: poprzednie były "Active Driving, Active Safety" oraz "Think. Feel. Drive."

 

:!: 2. Podoba się concept nowej Imprezy? :) ...

Pomysł "mechanicznego świata" całkiem niezły, a realizacja bardzo dobra, mnie tam się podobało.

Hasło kojarzy mi się z fordowskim trendem "kinetic design", nie wiem czemu ale tak mi się kojarzy :P

O koncepcie już pisałem - jest dobry :wink:

Link to comment
Share on other sites

To jakiś bezsens ... Zrobili z imprezy hatchback'a by pozyskac wiecej klientów niższego segmentu, zrobić na chama sedana tylko dla tego ze hatch sie ludzią nie podobał i jeszcze na końcu pozbawić go nazwy impreza ... zeby zrobić całkiem nowy model Impreza, który bedzie sedanem ... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Filmik fajny, hasło dla mnie średnie (starsze były lepsze), concept marny. Od jakiegoś czasu całe Subaru kojarzy mi się z Toyotą. :roll: :?

 

PS: pamiętacie jak narzekaliśmy, że Subaru zrezygnowało z braku ramek w drzwiach? Żeby "zaspokoić potrzeby indywidualnych klientów", jak to sami mówią, nie będziemy mieli teraz klamek. I lusterek :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Zakładając rozejście się dróg Imprezy, WRX STI uważam że auto wygląda ok (poza grillem z legacy :P). Ale tylko jeżeli z zamian za bardziej cywilną imprezą pojawi się jeszcze bardziej drapieżny WRX STI - lżejszy, z precyzyjniejszą skrzynią :mrgreen:

 

Filmik fajny, hasło dla mnie średnie (starsze były lepsze), concept marny. Od jakiegoś czasu całe Subaru kojarzy mi się z Toyotą. :roll: :?

 

PS: pamiętacie jak narzekaliśmy, że Subaru zrezygnowało z braku ramek w drzwiach? Żeby "zaspokoić potrzeby indywidualnych klientów", jak to sami mówią, nie będziemy mieli teraz klamek. I lusterek :wink: :mrgreen:

 

a po Co lusterka w Subaru? Patrz do przodu :P

Link to comment
Share on other sites

Oj tam. Przód z Mondeo, tył z Aveo, bok z focusa, dach z syrenki...

 

Spróbujcie stworzyć samochód, który nie posiada żadnego elementu przypominającego inne auto... :twisted:

ugly-car.jpg

 

Mi się strasznie podoba my11 sedan. Lanos też, ma w sobie to coś (wg mnie).

Ten nie, bo nie ma kurnika 8)

Ale oczywiście ocena subiektywna :).

 

PS. Strasznie mnie drażnią te cyferki na zegarach... Jechałem autem co ma takie coś, i powiem szczerze... To się nie nadaje... Zegar to zegar :wink: Po co mi wiedza, że mam 3658 obrotów, albo jadę 127,58 km / h? Po to są zegary, żeby szybko ogarniać co mniej więcej się dzieje, a nie czytać 127,58 i się zastanawiać kilka minut ile to jest w zaokrągleniu...

Link to comment
Share on other sites

PS. Strasznie mnie drażnią te cyferki na zegarach... Jechałem autem co ma takie coś, i powiem szczerze... To się nie nadaje... Zegar to zegar :wink: Po co mi wiedza, że mam 3658 obrotów, albo jadę 127,58 km / h? Po to są zegary, żeby szybko ogarniać co mniej więcej się dzieje, a nie czytać 127,58 i się zastanawiać kilka minut ile to jest w zaokrągleniu...

Zgadzam się w pełni, mnie też to irytuje, zwłaszcza, że te cyferki się caly czas zmieniają pzy przyspieszaniu i ciężko prowadząc skupiać się na nich. To tak jak w zegarku analogowym w ułamku sekndy zerkając kątem oka wiesz która godzina, (że np. około 20 po po piątej) a cyfrowym zastanawiasz się dłużej co oznacza 17:21:33..

To przerost formy nad treścią, wolę prostotę, dlatego nigdy nie podobał mi się te wskaźnki mrugające jak w statku kosmicznym np. w nowym civicu.

Ale wygląda na to że tak będą niedługo wszystkie samochody wyglądać - z jednej strony nowoczesność, a z drugiej pewnie się okazuje taniej.

Co najwyżej w co lepszych samochodach będą wyświetlacze LCD pokazujące wersje analogową obrotomerza i prędkościomierza (lub dająca wybór co kto woli), jak to już się dzieje. Zawsze coś.

Ale jak tak dalej pójdzie to chyba się przerzucę na oldtimery..jeździć kiedyś meleksem z cyfrowymi wyświetlaczami..jakoś marnie to widzę.

Link to comment
Share on other sites

Oj tam. Przód z Mondeo, tył z Aveo, bok z focusa, dach z syrenki...

 

Spróbujcie stworzyć samochód, który nie posiada żadnego elementu przypominającego inne auto... :twisted:

[ http://www.funk.co.nz/amu/images/ugly-car.jpg ]

Racja.

 

PS. Strasznie mnie drażnią te cyferki na zegarach... Jechałem autem co ma takie coś, i powiem szczerze... To się nie nadaje... Zegar to zegar :wink: Po co mi wiedza, że mam 3658 obrotów, albo jadę 127,58 km / h? Po to są zegary, żeby szybko ogarniać co mniej więcej się dzieje, a nie czytać 127,58 i się zastanawiać kilka minut ile to jest w zaokrągleniu...

Żona jeździ espasem IV, cała decha jest tzw. digital. Obrotomierz jest w formie łuku z kresek - bez problemu odczytuje się obroty, a prędkościomierz zaokrągla do pełnej cyfry, jest wielki i wyraźny, kwestia przyzwyczajenia (mnie się z czasem spodobało, choć przyznaję wolę analogi... ;) )

Link to comment
Share on other sites

Znaki drogowe raczej nie pokazują wskazówek, tylko cyferki :twisted: .

Ja widzę, że jednak szybciej odczytuję wskazania cyfrowe niż analogowe, ale ja lubię wiedzieć dokładnie, a nie mniej więcej. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...