Jump to content

Pedały hydrauliczne przy przekładce na LHD


jano86

Recommended Posts

Mam pytanie odnośnie tych mitycznych pedałów. Jak wiadomo sporo dawców do przekłądki to wolnossące 1.6 więc pedały są nie jak w oryginale hydrauliczne, tylko na linkę. Zdobycie pedałów od GT graniczy z cudem. Więc dwa pytania:

- czy można zastosować cały system z wysprzęglikiem od 1.6? Jeśli nie to dlaczego? Może ktoś ma rysunek techniczny bo w serwisówce którą posiadam nie ma tego układu.

 

- czy pasuję pedały od newage? Bo takie można kupić w USA na eBay?

Link to comment
Share on other sites

Podejrzewam, ze mechanicznie w sensie funkcjonowania pewnie tak - ale nie wiem czy fizycznie beda pasowac mocowaniami itp. Wiec podejrzewam, ze niestety wiele nie pomoglem - ale pewnie ktorys z forumowych specow dlubaczy w wolnej chwili bedzie mogl cos podpowiedziec wiecej.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

możesz zostawić zestaw z linką pasuje p&p do każdej skrzyni trzeba tylko wymienić łapę w skrzyni,ja mam tak w swoim subaru zestaw jest lżejszy,łatwiejszy w obsłudze i chyba mniej awaryjny a działanie to samo.Póżniej porównam oba zestawy i zobaczę czy da się to jakoś pomodzić bo pewny nie jestem ale chyba da się założyć hydraulikę do normalnych pedałów jeśli masz oba komplety

Link to comment
Share on other sites

No właśnie myślałem czy nie uda się zaadaptować całego systemu z 1.6 do ej20.

Możesz mi napisać jak wygląda cały system, bo ja mam tylko pedał, linkę i jeden element hydrauliczny na końcu linki z dwoma wyjściami na przewody. Czego mi jeszcze brakuje? Jest jakiś zbiornik? Inny wysprzęglik?

Link to comment
Share on other sites

możesz zostawić zestaw z linką pasuje p&p do każdej skrzyni trzeba tylko wymienić łapę w skrzyni,ja mam tak w swoim subaru zestaw jest lżejszy,łatwiejszy w obsłudze i chyba mniej awaryjny a działanie to samo.Póżniej porównam oba zestawy i zobaczę czy da się to jakoś pomodzić bo pewny nie jestem ale chyba da się założyć hydraulikę do normalnych pedałów jeśli masz oba komplety

 

sorki, ale to raczej pachnie lekko drutem :lol: sprzęgło na linkę do GT....mocny docisk, większe sprzęgło...

nie zgrasz linki z tym sprzegłem jakie masz w GT, bo jest inny docisk i łapa, a zakładanie sprzęgła od 1,6 do kompletu z pedałami na linkę, żeby zaoszczędzić kilkaset pln na pedałach... :oops: i mieć za chwilę znowu robotę z rozłupanym sprzęłem.....wali jakimś nonsensem....

ale każdy robi co chce ze swoim autem... :twisted:

pedały od New Age nie pasują do GC, można przerobić, ale to jest więcej rzeźby, koszt pewno większy niż zakup ori pedałów od GC, które można kupić w przedziale 500-1000pln w zależności gdzie i jak....

i na pewno nie da się założyć hydrauliki do pedałów na linkę, bo mają zupełnie inną konstrukcję, o tym możesz od razu zapomnieć :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No i dziś przyszły pedały. Kupiłem je na allegro, niestety nie było zdjęcia na aukcji. Sprzedawca musiał je ściągać. Zapłaciłęm 650zł, trwało to 7 tygodni i dostałem...

 

gallery_157_89_61171.jpg

 

 

Także nadal jestem w kropce. Trochę jednak przepłaciłem. Nie wiem czy teraz będę próbował wyrzeźbić coś z tego i pedałów N/A oraz RHD czy jak.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...