Jump to content

Podświetlenie zegarów WRX


dario007

Recommended Posts

Witam,

 

Zgasło mi podświetlenie obrotomierza.

Podpowiedzcie jakie żarówki są potrzebne i jak najlepiej wyjąc zegary, żeby niczego nie wyłamać.

 

WRX kombi MY03

 

Zdrówko

 

Dario

 

 

Witam.

Po pierwsze musisz zdemontowac oslone kolumny kierownicy,opusc kiere max. w dol.Pod daszkiem zegarow znajdziesz trzy wkrety krzyzakowe mocojace obudowe wewnatrz pulpitu.

Po zdemontowaniu oslony ,wykrec wkrety mocojace zegary,odciag je delikatnie i wypnij kostki zasilajace;nie musisz sie obawiac ze sie pomieszaja ,gdyz ruznia sie wymiarami i nie ma mozliwosci pomylki podczas ponownego montazu.Co do zarowek to jusz sam sobie sprawdzisz po wymontowaniu zegarow.

 

pozd.les

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Dzieki za wskazówki les!

 

A może ktoś wie jakie żarówki są w zegarach?

Z demontażem wielkich problemów nie powinienem mieć , ale nie chce ich rozbierać potem składać dwa razy.

Czy az tyle typów żarówek montowano w zegarach?

 

Zdrówko

 

Dario

Link to comment
Share on other sites

we forku z tego roku w tym miejscu są żarówki W3W, ponoć w ASO kosztują 20zł/sztuka. w motoryzacyjnym/na stacji pewnie taniej :wink:

proponuję kupić więcej i wymienić wszystkie, które odsłonią się po wyjęciu zegara - wówczas podświetlenie będzie równomierne :idea:

aha, być może nie musisz zdejmować osłony kolumny kierowniczej - ja nie musiałem.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki z odpowiedzi!

 

Rozmawiałem z zeszłym tygodniu z Adamem 4T i nie był pewien jakie dokładnie tam żarówki siedzą.

 

Chyba mimo wszystko czeka mnie rozebranie i sprawdzenie wcześniej

 

Zdrówko

 

Dario

 

-- Pn lis 15, 2010 5:22 pm --

 

Żaróweczki wymienione.

Kupiłem w serwisie za 12zł, także tragedii nie ma.

Są to 3W , inne żaróweczki te od kontrolek to 1,2W wciskane w oprawki.

 

Zegary wyszły bezproblemowo, wystarczyło tylko opuścić kierownicę.

 

Zdrówko

 

Dario

Link to comment
Share on other sites

Tak 12zł sztuka, dlatego że mieli tylko z tym plastikowym wkładem.

Pewnie jakby więcej poszukał może da sie znaleźć samą żarówkę (jest ona wciskana w ten wkład a następnie wpinana do zegarów, tak samo jak reszta 1,2W , z których dwie wymieniłem bo były już przydymione) tylko szkoda czasu dla 3 żarówek

 

Zdrówko

 

Dario

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Witam,

 

Zgasło mi podświetlenie obrotomierza.

Podpowiedzcie jakie żarówki są potrzebne i jak najlepiej wyjąc zegary, żeby niczego nie wyłamać.

 

WRX kombi MY03

 

Zdrówko

 

Dario

 

 

Witam.

Po pierwsze musisz zdemontowac oslone kolumny kierownicy,opusc kiere max. w dol.Pod daszkiem zegarow znajdziesz trzy wkrety krzyzakowe mocojace obudowe wewnatrz pulpitu.

Po zdemontowaniu oslony ,wykrec wkrety mocojace zegary,odciag je delikatnie i wypnij kostki zasilajace;nie musisz sie obawiac ze sie pomieszaja ,gdyz ruznia sie wymiarami i nie ma mozliwosci pomylki podczas ponownego montazu.Co do zarowek to jusz sam sobie sprawdzisz po wymontowaniu zegarow.

 

pozd.les

 

Podobnie będzie w Imprezie 99?

Nie działa mi zegar/godzina, a i podświetlenie całości zegarów na zielono jest jakieś strasznie słabe

Link to comment
Share on other sites

Podobnie jest. Świecą słabo, bo na żaróweczkach są kapturki. Można je zdjąć, bo zegary mają zielony filtr

A dodatkowo nie dają się ściągnąć ze starych żarówek.

Czyli tak jak pisał Giechu dać białe, albo oryginalnie zielone (lakierowane).

Jeśli białe to proponuję 14V powinny dłużej pociągnąć.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...