Gal Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Leszek, to potwierdza że OGS ma coś nadłubane w WRXie. Ja obstawiam duże turbo z mega lagiem OGS ma NOS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Gal, nidgy w życiu chyba, aż takim mordercą (silnika) nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 OGS ma NOS... Każdy ma nos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Niechce mi sie czytac calego watku ale wiece ze US paliwo 93= Euro 98, tak? Inaczej sie oktany tutaj przelicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Niechce mi sie czytac calego watku ale wiece ze US paliwo 93= Euro 98, tak?Inaczej sie oktany tutaj przelicza. Że się inaczej liczy oktany, podobnie zresztą jak moc silnika, to wiedziałem, ale nigdzie nie natknąłem się na jakąś tabelkę - porównanie. Masz jakiś link do takiego "przelicznika"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 podobnie zresztą jak moc silnika Mowa o whp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 chodzi chyba o te normy - SAE o ile dobrze pamiętam. Jak sie myle-poprawcie :wink: A whp to nie jest moc na kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Uwazam ze trzeba zalozyc wspolny front obrony Witka. Ty to masz miętkie serdce. Normalnie jakieś ojcowskie uczucia czy cuś takiego Witek w tobie wzbudza... Chyba cuś takiego raczej. Serce mam jak z waty, stad te problemy. Widze, że chłopak się miota i trzeba mu pomóc. Tak? A on te pomoc odrzuca. Stad moja inicjatywa społecznikowska założenia frontu obrony Witka - tu trzeba chyba dodać malutkie wyjasnienie, bo nie ma jeszcze statusu frontu - pełna nazwa frontu brzmi: Front Obrony Witka Przed Nim Samym ( FOWPNS) Dostaniemy na to dotacje z Instytutu Pamięci Narodowej. Serdecznie zapraszam chetnych do wpisywania sie na listę członków założycieli. Lista do wglądu na portierni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Niechce mi sie czytac calego watku ale wiece ze US paliwo 93= Euro 98, tak?Inaczej sie oktany tutaj przelicza. Że się inaczej liczy oktany, podobnie zresztą jak moc silnika, to wiedziałem, ale nigdzie nie natknąłem się na jakąś tabelkę - porównanie. Masz jakiś link do takiego "przelicznika"? Tabelki nie mam, ale mam wzór na obliczenie przybliżone: żeby przejść z Europejskiej liczby oktanowej na US, trzeba od europejskiego ratingu RON ( np. 98 ) odjąć w przybliżeniu 10 punktów (uzyska się w ten sposób wartość MON), po czym wyciągnąć średnią z tych 2 wartości. Uzyskany wynik to amerykański Anti-Knock Index. Czyli np. dla benzyny 98: (98 + (98-10)) / 2 = 93 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 podobnie zresztą jak moc silnika Mowa o whp? Nie. Chodzi o moc silnika na wale nie na kołach. Gdzieś jest mierzona z a gdzieś bez osprzętu (alternator itp.) o ile dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Tabelki nie mam, ale mam wzór na obliczenie przybliżone: żeby przejść z Europejskiej liczby oktanowej na US, trzeba od europejskiego ratingu RON ( np. 98 ) odjąć w przybliżeniu 10 punktów (uzyska się w ten sposób wartość MON), po czym wyciągnąć średnią z tych 2 wartości. Uzyskany wynik to amerykański Anti-Knock Index. Czyli np. dla benzyny 98: (98 + (98-10)) / 2 = 93 8) Kurde! A nie prościej RON - 5 ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Kurde!A nie prościej RON - 5 ? :wink: Jasne, że prościej 8). Rzecz w tym, że to "10" to wartość przybliżona i nie zawsze w wyniku odejmuje się 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Witek, cały twój problem polega na tym (co już ci OGS dłuższy czas próbuje wytłumaczyć i ręce mu opadają ), że nie można porównywać samochodów JDM do Euro-Spec i do US-Spec. Jak pisał Kuba, a ma gość dużą wiedzę, paliwo w Japonii jest dużo lepsze niż u nas (nie wspomnę o 'chrzczonym' :roll: ), więc nawet doładowanie zwiększone o 10 PSI (0.68 bar?) nie będzie miało szkodliwych następstw dla silnika. A wydaje mi się, że ta wartość jest dość duża... Drogi owocu seryjnie WRXy jeżdżące w europie i ameryce mają dwulitrowe silniki i jakoś jeżdżą, żyją i nawet są żwawe ! Jest też trochę WRXów z PPP mających 265 KM i gwarancję, ale oczywiście Subaru nie wie co robi... Weź się zatrudnij u nich i ich ucz, bo zabłądzą bez Ciebie. Weź już tak nie broń OGSa, który usilnie próbuje odnieść to co ja piszę na temat nowego JDM i EU do europejskich 06 i 04. P.S. Może jakiś sensowny argument dlaczego seryjny WRX w europie nie mógł by mieć 2.0l i 250 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 P.S. Może jakiś sensowny argument dlaczego seryjny WRX w europie nie mógł by mieć 2.0l i 250 KM ? BO TAAAAAAAAAAK !!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 P.S. Może jakiś sensowny argument dlaczego seryjny WRX w europie nie mógł by mieć 2.0l i 250 KM ? Moglby miec i 280... ale nie ma I analogicznie: "Może jakiś sensowny argument dlaczego seryjny WRX w europie nie mógł by mieć 2.5l i 330 KM ?" :wink: Wniosek: 2.5 litra bylo/jest/i bedzie lepsze od 2.0 tj. 330 KM od 280 KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 P.S. Może jakiś sensowny argument dlaczego seryjny WRX w europie nie mógł by mieć 2.0l i 250 KM ? BO TAAAAAAAAAAK !!!!!!!!!!!! Welcome to the club, Mamuniu droga. Jednocześnie przypominam wszystkim o naszej oddolnej inicjatywie forumowej, a mianowicie o FOWPNS. Zapraszamy wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 A ja mam tylko 250km z trzech litrów. A mógłbym mieć 263,7km na przykład. No rormalnie sie kurde pochlastam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Jednocześnie przypominam wszystkim o naszej oddolnej inicjatywie forumowej, a mianowicie o FOWPNS. Zapraszamy wszystkich. Inicjatywy oddolne popierałem zawsze. Poproszę o wyrobienie mi legitymacji Frontu. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 P.S. Może jakiś sensowny argument dlaczego seryjny WRX w europie nie mógł by mieć 2.0l i 250 KM ? Ile razy mam przytaczać ten sam fragment? :roll: Kuba, proszę - napisz coś. P.S. Ile wpisowe do Fundacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Czy mi sie wydaje czy zauwazylem zauwazalny atak na Witka??? A tak w ogole to moze w koncu zacznie sie dyskusja o nowej Imprezie, co wy na to Panowie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Jednocześnie przypominam wszystkim o naszej oddolnej inicjatywie forumowej, a mianowicie o FOWPNS. Zapraszamy wszystkich. Nie wiem co prawda o co biega ale zapisze sie ze snobizmu. mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Czy mi sie wydaje czy zauwazylem zauwazalny atak na Witka??? Se niektórzy muszą poprawić czasem to i owo... cudzym kosztem. Na szczęście, Witek zachowuje do tego zdrowy dystans :wink: , więc spox. 8) A tak w ogole to moze w koncu zacznie sie dyskusja o nowej Imprezie, co wy na to Panowie??? Jestem za - bo chętnie bym się czegoś dowiedział więcej, niż póki co mozna znaleźć w necie. Ale chyba więcej konkretów, czyli wrażenia organoleptyczne, to dopiero jak SIP wystawi jakiś egzemplarz do użytku... Z rzeczy dotąd nieomawianych - cieszą mnie dwa nowe kolory, przynajmniej na rynku niemieckim: ładny szary metalik i czerwień dla wolnego ssaka. No co ja mogę, że lubię czerwone*.... * nie odnosi się do polityki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 A tak w ogole to moze w koncu zacznie sie dyskusja o nowej Imprezie, co wy na to Panowie??? A gdzie jest jakaś nowa impreza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 OGS, ja rozmawiam o autach sprzedawanych seryjnie Ty o hipotetycznych. Skoro tak lubisz: 330 konny WRX musiał by mieć zmienione kilka układów i byłby praktycznie STI, a w takim wypadku STI musiało by być na miarę WuRCa. Cóż ja argumentowałem dlaczego wolał bym nowego japońskiego od europejskiego WRXa, kilka innych osób też pisało dlaczego im się nie podoba 2.5l silnik. Ty potrafisz tylko argumentować dlaczego nowy jest lepszy od starego, a to się nijak nie ma dyskusji, natomiast na prośbę o jakieś rzeczowe argumenty znowu sobie wymyślasz porównanie jakichś innych aut. Cóż jeśli nie chcesz rozmawiać na temat to nie musisz. Teraz już rozumiem dlaczego tak nalegasz na Hyde Park. owoc666, czyli mam rozumieć, że auta takie jak Impreza SE, STI z PPP, WRX z PPP EVO VIII FQ 320 auta z tego co mi wiadomo, sprzedawane w europie, z gwarancjom, dwulitrowymi silnikami i mające więcej niż 250KM nie istnieją ? Owoc, przestań sobie powtarzać, że łyżka nie istnieje, bo i tak nie zacznie tańczyć. :wink: Milek, ja cały czas mówię o nowej Imprezie. Japońskiej i europejskiej, tylko że nie da się z niektórymi dogadać, więc już przestaję próbować... i czekam na sensowniejsze wypowiedzi innych osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 * nie odnosi się do polityki. I tu masz plusa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się