Skocz do zawartości

Impreza MY'06 MODEL EUROPEJSKI - już wszystko jasne!


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kuba, zgadzam się, że liczy się rozłożenie momentu a nie mocy.

 

Taaaak? A mnie się wydawało, że obie wartości są ze sobą związane jak dwa końce sznurówki w wojskowym bucie...

 

N=(M*n)/9552 [kW]

Najlepsze jest to, że chciałem napisać to co Kuba, czyli, że ważne jest rozłożenie momentu a nie jego wartość maksymalna. Cóż na swoją obronę mogę napisać tyle, że kto z was pisze takie długie posty o 4 czasu miejscowego ? No kto ? ;)

 

To lepiej, żeby Subaru było mocniejsze, ale jednak stało w serwisie?
Pomijając problemy z PPP jakoś nikt na forum nie skarży się na problemy z silnikiem w swojej Imprezie, do tego paliwo w Europie chyb jednak mamy lepszej jakości niż w USA.

 

 

marketing - nikt by nie kupil STi gdyby zrobili 250 KM..
oj kupił by kupił. Przy założeniu, że STI ma 300 KM a WRX 250 KM różnica wychodzi 50KM, a teraz było 40 KM. Oczywiście pomijam inne zalety STI. Ale oczywiście z marketingowego punktu widzenia nie mam racji. Za to Ty…

 

 

 

W ramach przypomnienia:

 

"Podsumowując wolę za taką samą cenę (a może i taniej? ) mocniejszą Imprezę z mniejszym silnikiem i będącą w zgodzie z duchem tradycji, która jest niezmiernie ważna w Japonii, a czego wyraz widać w autach Subaru i co fani marki powinni docenić.

bzdura za bazdura... za taka sama cene, a moze i mniejsza dostaniesz SLABSZA Impreze, z mniejszym silnikiem o gorszej charakterystyce a jezeli interesuje Cie duch tradycji to kup Alfa Romeo

 

Ad.3 tak to nie jest bzdura tylko czysta logiczna prawda. Silnik 250 konny jest słabszy od 230 konnego... :shock: :lol:

 

Po 1 (primo) - eu spec MY04,05 ma 225 KM, a MY06 ma 230 KM - wiec na Twoja logike

MY06 znowu lepsze (ale jaja!).

Po 2 (primo) - silnik to nie tylko moc, ale i moment, i ich przebieg, a tu nowy blok 2,5 bije stara konstrukcje 2,0 na glowe!

Po 3 (ultimo) - znajdz jeden sensowny argument na wyzszosc techniczna silnika 2,0 nad 2,5 - to bedziemy mogli podjac jakakolwiek sensowna dyskusje... niestety na razie caly czas bzdura na bzdurze :-(

"

 

 

Zgadza się, że 225 jest więcej od 230. Cóż ja to odkryłem już dawno i wcale się tym tak nie podniecałem jak TY :wink: Bardzo mnie zastanawia dlaczego skoro ja piszę o nowych WRXach, japońskim 2.0 i europejskim 2.5 ( o My04 pisałem dopiero po wypowiedzi, której się czepiłeś) to Ty wyskakujesz nagle ze starszą wersją... Czyżbyś chciał mi wmówić coś czego nie pisałem i tym sposobem udowodnić, że się mylę ? Sprytnie, acz nieładnie, lepiej zajmij się "politykowaniem". No chyba, że naprawdę masz problemy ze zrozumieniem...

 

Cóż argument nad wyższością 2.0 nad 2.5 ? Ok, 2.5: 230 KM i 320 Nm 2.0: 250 KM i 333 Nm. Max moment oba mają przy takich samych obrotach teraz pytanie który ma lepszą krzywą, ale z pewnością 2.0 nie jest bity na głowę :mrgreen: Teraz pewnie swoją metodą uznasz powyższe fakty za bzdurę i może jeszcze dorzucisz do tego argument o tjuningu (najlepszym jest i tak kupienie STI).

 

colirzadzi nie jesteś osamotniony w swoich poglądach :D No, może co do wyglądu. Ja chcę zobaczyć tą maszynę na żywo.

 

Przemeq, Ty weź pisz lepiej tylko fakty, bo zdanie fanatyka jest niezmienne, stronnicze i wszystkim znane :wink:

 

 

Chciałbym na zakończenie podziękować swoim dwóm największym fanom. Arno i Galowi. Gdyby nie wy to osiągnięcie tej sławy, tego prestiżu było by nie możliwe. To Wy wspieraliście mnie w trudnych chwilach, to Wy mnie odkryliście i wypromowaliście. Oczywiście nie można jeszcze zapomnieć o kochanym Azraelu, który jest chyba trzecim moim najważniejszym fanem, a zawdzięczam mu tyle co Arno i Galowi. Dziękuję wszystkim, dziękuję. Nie musicie już klaskać.

 

 

P.S. Pora może nie jest taka późna jak wczoraj lecz już odcisnęła swoje piętno na moim umyśle, więc zastrzegam sobie prawo do błędów wynikających z mojego niezauważenia czegoś ( tak jak ten zauważony przez Kazushito Yakitaki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż argument nad wyższością 2.0 nad 2.5 ? Ok, 2.5: 230 KM i 320 Nm 2.0: 250 KM i 333 Nm. Max moment oba mają przy takich samych obrotach teraz pytanie który ma lepszą krzywą, ale z pewnością 2.0 nie jest bity na głowę :mrgreen: Teraz pewnie swoją metodą uznasz powyższe fakty za bzdurę i może jeszcze dorzucisz do tego argument o tjuningu (najlepszym jest i tak kupienie STI).

 

Matko z corka! Witek prosze Cie! Sam popatrz co Ty porownujesz...

porownujesz EU SPEC 2.5... i JDM 2.0 ... jak wezmiesz tylko EU SPEC

to 2.0 ma 225 KM a nie 250 KM... a 230 > 225... nowy WRX JDM nie wiadomo

ile bedzie mial... Twoja mama ma 225 km i 300 nm to czemu piszesz caly

czas o 250/333 i probujesz na sile to porownac?

 

A co do krzywej - tak 2.0 jest bity na glowe... zapytaj chociazby Kuby,

ktory ma wieksze doswiadczenie z 2.5 ...

 

Nota bene - jezdzilem subaru z 2.5 silnikiem i jezdze na codzien z 2.0 i to co sie dzieje

do 3000 obr/min to jest przepasc na korzysc 2.5...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGS, skoro Ty się czepiasz fragmentów moich wypowiedzi traktujących o japońskim i europejskim My 06 to dziwne, żebym pisał o My 04 ( wtedy moje wypowiedzi były by bez sensu). Dziwi mnie twoje podejście, ale z drugiej strony, gdyby było inne nagle okazało by się, że miałbym rację...

 

Co do tych 3000 obr/min - nikt nie kryje faktu, że Twoim autem trzeba jeździć tak, aby nie schodzić poniżej 3000. Można się tego nauczyć lub kupić "automat".

 

Czemu piszesz, że nie wiadomo ile będzie miał nowy WRX JDM ? Przecież wiadomo. Napisałem już o tym kilka razy. Pożyczyć okulary ? No chyba że chodzi Ci o My07, faktycznie nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych 3000 obr/min - nikt nie kryje faktu, że Twoim autem trzeba jeździć tak, aby nie schodzić poniżej 3000. Można się tego nauczyć lub kupić "automat".

 

To musisz mnie nauczyc... bo ja nie wiem jak toczac sie na jedynce lub dwojce i decydujac sie w ulamku sekundy na wyprzedzaniu ustawic nagle 3000 obr/min... na 1 nie da sie toczyc przy takich wartosciach bo jest to przelozenie gdzie jak wcisniesz gaz to przeciazenie siega 1 G wiec po minucie jazdy przy tak nerwowym ukladzie - wrzucisz 2...a wtedy jak przyjdzzie przyspieszyc i masz ponizej 2000 obr/min to jest dramat... a 2.5 literka duzo ladniej sobie z tym poradzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi pozwala zachować perspektywę to że na zmianę z wynalazkami jeżdżę Seicento 55KM i Focusem 100KM, ale doskonale rozumiem co masz na myśli. Mój Cossie tez już nie robi na mnie wrażenia przyspieszeniami. Szczerze mówiąc to od dawna nic na mnie takiego wrażenia nie zrobiło, ale jak czytam że się nie da jechać WRXem po mieście poniżej 3 tys rpm albo że się auto pół miliarda lat wygrzebuje z niskich obrotów to się zastanawiam skąd się dyskutanci urwali? Z forum dieslowców, czy muscle-cars?

 

WRX ma stosunkowo dużą kompresję i nawet bez doładowania jedzie zupełnie przyzwoicie, na pewno lepiej niż taki Focus 1.6 ze swoja kosmicznie długą skrzynią, a jakoś nie musze go kręcić żeby wyprzedzić zawalidroge czy ruszyć spod świateł. Szczerze mówiąc to jeżdżąc spokojnie rzadko Seja kręcę więcej jak 4 tys...

 

A jak iidzemy już ogniem to co to ma za znaczenie? I tak WRX będzie pracował między 4500 a 6000 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGS - może jestem upierdliwy ale piszesz jakbyś miał Imprezę 1.1 w dieslu, a nie 2.0 turbo.

 

Cos w tym jest co piszesz... bo jak wiadomo 2.0 > 1.1... a przed tym wszystkim jeszcze

jest 2.5 > :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadalem na pytanie STI SE vs nowe STI, no chyba ze ono tez ma byc 2,5 (EU spec)

 

Owoc dzieki za info, najwyrazniej ostatnio zglupialo mi sie bardziej, niz przewidywalem

 

TO sie nadaje do "zeby rozluznic atmosfere" ale wsadze tutaj, jezeli ktos chce sie porzadnie usmiac, zapraszam na www.subaru.de i i sprawdzenie spalania imprezy wrx albo jeszcze lepiej STI- technik/motor :lol:

 

Oj, CTD, chyba faktycznie nie miałeś zbyt dobrego dnia :wink: :twisted: . Bo w tym wątku i o silniku już było i o spalaniu i o tym, co będzie HS, a wątek jeszcze młodziutki i postów jeszcze w nim nie ma tak wielu, by móc powiedzieć "nie doczytałem" :twisted:

 

Witek - to forum bez Ciebie nie byłoby tym samym, także... nie trać ducha, nie obrażaj się i nie ustawaj w swojej radosnej twórczości.

 

Podpisano: Wierny Fan

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mała uwaga: tego tonu generalnie nie używamy na tym Forum, a już tym bardziej w wypowiedziach do Moderatora :twisted:

 

Wg mnie - nie ma znaczenia, do kogo...

 

Z punktu widzenia zasad kultury - oczywiście masz pełną rację. Natomiast, jak człowiek od zarządzania ryzykiem, mówię tu o ryzyku :twisted: - jak podpadniesz Forumowiczowi, to najwyżej Ci się odszczeknie, a jak Moderatorowi to hmmm... możesz już nie mieć więcej szans na podpadanie komukolwiek na tym Forum :twisted:

 

_______________________________

 

I wracająć do głównego wątku: na subaru-global.com jest relacja z IAA we frankfurcie, wraz ze zdjęciami WSZYSTKICH POKAZANYCH tam samochodów subaru i nie tylko 8)

 

http://www.subaru-global.com/about/moto ... llery.html

http://www.subaru-global.com/about/moto ... ition.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając problemy z PPP jakoś nikt na forum nie skarży się na problemy z silnikiem w swojej Imprezie, do tego paliwo w Europie chyb jednak mamy lepszej jakości niż w USA.

 

Zapytaj ALEXa. On ma doświadczenie z rozpadającymi się Imprezami. ;)

 

Witek, cały twój problem polega na tym (co już ci OGS dłuższy czas próbuje wytłumaczyć i ręce mu opadają :mrgreen: ), że nie można porównywać samochodów JDM do Euro-Spec i do US-Spec. Jak pisał Kuba, a ma gość dużą wiedzę, paliwo w Japonii jest dużo lepsze niż u nas (nie wspomnę o 'chrzczonym' :roll: ), więc nawet doładowanie zwiększone o 10 PSI (0.68 bar?) nie będzie miało szkodliwych następstw dla silnika. A wydaje mi się, że ta wartość jest dość duża...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym na zakończenie podziękować swoim dwóm największym fanom. Arno i Galowi. Gdyby nie wy to osiągnięcie tej sławy, tego prestiżu było by nie możliwe. To Wy wspieraliście mnie w trudnych chwilach, to Wy mnie odkryliście i wypromowaliście.

 

Nie ma sprawy. Zawsze możesz na mnie liczyć.

 

Jesteś jednak zbyt skromny. Uwierz mi, że swą sławę zawdzięczasz wyłącznie sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...