Piotr Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 I wogóle przy współczesnej technologi to chyba pojemność w Turbo nie ma takiego istotnego znaczenia pojemność ma zawsze znaczenie.Dla osiągów i oczywiście dla spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 ma kosztować około 550.000 lokalnych wariatów (formalnie: korony estońskie, czyli EEK). A to w przeliczaniu na wariaty unijne (EUR) jakieś... 35.200. I zanim ktoś się zacznie pytać, dlaczego o tym piszę, powiem, że po uwzględnieniu polskiej akcyzy w wysokości 13.6% dla silników > 2.0l, STi ma szansę kosztować w naszym radosnym kraju około... 48.000 EUR. Różnica? Bagatela... 36% :shock: No nie wiem, ale jak na to patrzę to wychdozi mi: 550 000EEK x 0,2488 x 1,136 = 155 450,24zł + dodatkowe koszty około 2000-4000zł czyli raczej w 160tys zł powinno sie zamknąć. Chyba, ze sie mylę, ale Estonia jest w Uni to odpada VAT i cło, a od nowego roku penwie odpadnie jeszcze kacyza i wtedy bedzie 136 840zł Tak wyszło z moich obliczeń, jesli się myle to prosze wskażcie mi błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 aston, tak wychodzi, ale zbyt piekne zeby bylo prawdziwe (MY06 za 135 kpln :shock: ) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 I wogóle przy współczesnej technologi to chyba pojemność w Turbo nie ma takiego istotnego znaczenia pojemność ma zawsze znaczenie.Dla osiągów i oczywiście dla spalania. Jasne,że pojemność ma znaczenie ale czy bardzo istotne akurat w Turbo? Możliwości techniczne na dziś to 1000KM z litra i to jest ograniczone przez elektronikę a nie przez mechanikę!Taki mam nagrany wywiad z wypowiedzi głównego konstruktora Renoult Formyły 1.Podobno komputer,czujniki itp. elektroniczne badziewie nie nadąża z obróbką i dokładnością danych przy wyższych mocach, co skutkuje urywaniem poszczególnych elementów :wink: ale poniżej tej mocy daje radę.. No a powiedz tak 2000KM w WRX - chyba dośc by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 aston, tak wychodzi, ale zbyt piekne zeby bylo prawdziwe (MY06 za 135 kpln :shock: ) :wink: W Estoni zawsze bylo duzo tanije niż w Niemczech (w Niemczech troszkę STI taniej niż w Polsce) a w Niemczech jest: 40 900euro za imprezę STI 3,89zł za Euro (kupno) = 159 101zł ewentulanie jeśli akcyzy nie znosą + akcyza 21637,736zł =180 738,736zł Jeśli róznica w cenie byłąby 25tys to raczej mało kto by w Polscy kupił I wogóle przy współczesnej technologi to chyba pojemność w Turbo nie ma takiego istotnego znaczenia pojemność ma zawsze znaczenie.Dla osiągów i oczywiście dla spalania. Jasne,że pojemność ma znaczenie ale czy bardzo istotne akurat w Turbo? Możliwości techniczne na dziś to 1000KM z litra i to jest ograniczone przez elektronikę a nie przez mechanikę! przesadzasz! Pojemność ma oistone znacznie jak zresztą sam znaznaczyłes , ze moze być 1000KM z litra czyli kazde kolejne 0,5litra to 500KM Ale poważnie: granicą dla turbo jest około 150-170KM bo powyzej tej granicy zaczynają się np częstsze przeglądy, konieczność częstszego wymieniania różnych elementów w silnku np w Evo FQ400 przeglądy dwa razy częściej niz w FQ340. Tak czy inaczej 2,0 moze mieć spokojnie 300KM a 2,5 375KM Czyli jak widac, silniki w Imprezie są naprawdę mało wysilone W WRXie jest niecałe 92KM z litra, w nowych dieslach VW i Renault 2,0 170-175KM jest prawie tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 YYYYYYYY przeciez w F1 juz od dawna nie stosuje sie silnikow doladowanych :?: Wszystkie teraz to 3 litrowe konstrukcje N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 YYYYYYYY przeciez w F1 juz od dawna nie stosuje sie silnikow doladowanych :?: Wszystkie teraz to 3 litrowe konstrukcje N/A. 3 litry tylko do końca roku potem 2,4 tez NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Rok w rok sedziowie robia wszystko byle zwolnic te auta, a inzynierowie rok w rok robia je coraz szybszymi, nie chce nawet myslec co by bylo gdyby powiedziec im: robta co chceta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Rok w rok sedziowie robia wszystko byle zwolnic te auta, a inzynierowie rok w rok robia je coraz szybszymi, nie chce nawet myslec co by bylo gdyby powiedziec im: robta co chceta. No akurat to jest proste, jakby znieśli wszystkie ograniczenia to została by tlyko jedna firma która byłaby w stanie wydac najwiecej kasy i mieć najlepszy smaohcód, bo te ograniczenia sa p to aby biedniejsze firmy mogły konkurowac z bogatszymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 mi sie raczej wydawalo ze ograniczenia mocy silnikow, pojemnosci rozmiarow kol itd. wprowadzone sa ze wzgledu na to aby kierowcy nie mdleli w czasie np. hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 I wogóle przy współczesnej technologi to chyba pojemność w Turbo nie ma takiego istotnego znaczenia pojemność ma zawsze znaczenie.Dla osiągów i oczywiście dla spalania. Jasne,że pojemność ma znaczenie ale czy bardzo istotne akurat w Turbo? Możliwości techniczne na dziś to 1000KM z litra i to jest ograniczone przez elektronikę a nie przez mechanikę!Taki mam nagrany wywiad z wypowiedzi głównego konstruktora Renoult Formyły 1.Podobno komputer,czujniki itp. elektroniczne badziewie nie nadąża z obróbką i dokładnością danych przy wyższych mocach, co skutkuje urywaniem poszczególnych elementów :wink: ale poniżej tej mocy daje radę.. No a powiedz tak 2000KM w WRX - chyba dośc by było W Silniki F1 są projektowane na jeden weekend a nie 300tyś km, i tu jest ogranicznie. Mercedes ma obecnie najlepsze/najszybsze jednostki w F1 ale rónież zawodza-wybuchają. F1 to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Silniki F1 są projektowane na jeden weekend Nieprawda, ostatnio wprowadzono wymog ze silnik musi wytrzymac conajmniej dwa wyscigi, czyli dwa weekendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Torchę panowie przesadzacie z tymi możliwościami technicznym i zapominać i takiej pierdołąch jak euro fafnaście, zuzycie paliwa, hałas, praca na wolnych obrotach i przy małych prędkościach, płynność pracy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Torchę panowie przesadzacie z tymi możliwościami technicznym i zapominać i takiej pierdołąch jak euro fafnaście, zuzycie paliwa, hałas, praca na wolnych obrotach i przy małych prędkościach, płynność pracy itp. Piłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 A aaaa le o so chozi? Nie, nie piłem, ale torchę jestem zmęczony, a mozesz powiedzieć o co Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 a mozesz powiedzieć o co Ci chodzi? O to samo chciałem zapytać... Przeczytaj swój poprzedni post... Jeśli go rozumiesz - to znaczy, że ja piłem... A nie pamiętam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Rozumiem swój post, jest w nim kilka literówek, ale jest zrozumiały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 owoc666, chuchnij no :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Jeśli go rozumiesz - to znaczy, że ja piłem... A nie pamiętam :roll: Nie dość, że pijany to jeszcze alzheimer go łapie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Nie dość, że pijany to jeszcze alzheimer go łapie O zaraz :shock: nareszcie :!: Owoc jak dorwiesz szwaba daj znac, albo zapytaj gdzie podzial moj naped CD :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Nie dość, że pijany to jeszcze alzheimer go łapie Lepiej mieć Parkinsona i troche wylać , niż Alzheimera i zapomnieć wypić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Przemeq zrob porzadek w swoim dziale, nawet moderator zaczyna OT heheh Zdolalem zauwazyc ze chyba na kazdym forum jest to samo :roll: ...... Nie to zeby bylo to cos strasznego ale jakos czasem wkurza mnie, ze gdy chce cos poczytac na konkretny temat to widze tylko jakies o dupie marynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Milek, na tym forum nigdy się nie dało zaprowadzić porządku. A różni już próbowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Przemeq zrob porzadek w swoim dziale, nawet moderator zaczyna OT He, he - nawet na to nie liczę, że "zrobię porządek" Jedyne wyjście, to poszukać w sieci nowych informacji i w ten sposób sprowadzić dyskusję na on-topiczne tory . Byłem prawie 3 dni bez dostępu do sieci, także może w tym czasie pojawiło się coś wartego wrzucenia na Forum... :roll: Będę w każdym razie raportował na bieżąco 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 I jak już jesteśmy przy wnętrzu samochodu: nie wiem, czy zwróciliście uwagę, ale w wersji amerykańskiej impreza dostała CD ze zmieniarką na 6 płyt; w europejskiej - jest to samo "stare" radio CD + kaseta (???) Nie podoba mi się to zupełnie... :roll: No jak to ty nie masz zmieniary? Bo ja tez mam kasetke z radyjkiem ale oczywiscie w radiu mam zmieniare na 6 plyt, wkladasz jedna po drugiej A porządek to naprawde mógłby KTOŚ tu zaprowadzić bo naprawdę jest to irytujące jak chce się coś poczytam a tu rozmowy o dupie Maryny (sam takie praktykuję). Może moderator pojdzię na jakąs szkołe zarządzania ludzikami i się nauczy jak stosować kary i nagrody za porządek ( z nagrodami to chyba słabo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się