Skocz do zawartości

Impreza MY'06 MODEL EUROPEJSKI - już wszystko jasne!


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Pomyślałem, że ponieważ wątek "Brak słów - nowa impreza" dotyczył głównie spekulacji na temat MY'06, założę nowy, aby uczcić...

 

... POJAWIENIE SIĘ OFICJALNYCH INFORMACJI NA TEMAT NOWEJ IMPREZY w WERSJI EUROPEJSKIEJ 8)

 

Zapraszam pod: http://www.subaru-global.com/about/moto ... ition.html

 

(kliknijcie: "Impreza - special contents")

 

A przy tym... oficjalna prezentacja nowego WRC-a 8)

 

http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 45,00.html

 

I zdjęcia wysokiej rozdzielczości: http://www.swrt.com/74331.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szkoda, że WRX ma 2,5 l. :evil:

 

A no ma... Co oznacza między innymi akcyzę 13.5% zamiast 3.6%... :evil:

 

PS. Te zdjęcia naprwadę wysokiej rozdzielczości są tutaj:

 

http://www.swrt.com/cpimages/798314.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798292.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798276.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798261.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798243.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798228.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie niemieckiego dealera są bardzo szczegółowe informacje techniczne i ceny! 8)

 

Xenony - potwierdzone.

 

STi w Niemczech - 40.900 EUR :shock: (dotychczas: 38.900 EUR)

 

http://www.subaru.de/impreza-spec-preis.pdf

http://www.subaru.de/aktuell/impreza.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280koni i 5.4 do setki pisza. na spalanie nie patrzylem.

to jest tansza o 4tysE? bo obecna wersja kosztowala z DCCD cos 44tys chyba?

 

No nie do końca :twisted: - tam kosztowała dokładnie 38.400, choć fakt, że bez DCCD-A.

 

A około 44 tys. to obecna impreza kosztuje w Polsce (dokładnie - 43.360 z obowiązkowym lakierem metalic).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq moglbys napisac jakie sa osiagi , spalanie itp.?

 

Łatwiej będzie, jak wejdziesz pod ten adres i stamtąd zrzucisz sobie pdf-a na dysk lokalny

 

Juz tak robilem i nie chce mi tego otworzyc :( Wyskakuje mi jakies kodowanie i mam do wyboru rozne jezyki i jaki z nich nie wybiore to jakies smieszne znaczki wyskakuja...

A nie moglbys tylko chociaz napisac cos o WRX? osiagi i spalanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie moglbys tylko chociaz napisac cos o WRX? osiagi i spalanie ;)

 

Ależ proszę 8)

 

Osiągi WRX: 5.9s do 100 km/h, prędkość max. 230 km/h, spalanie: 14.4 miasto, 7.9 trasa, 10.3 mieszane.

 

Moc 169 kW (niech to ktoś teraz przeliczy na KM :wink: :twisted: )

 

Paliwo (to tak w nawiązaniu do jednego z ostatnich wątków): EuroSuper 95

 

No i co Ci biedni niemcy zrobią z tymi wydrukowanymi katalogami nowej Imprezy z dwulitrowym silnikiem?

 

Wicked you... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Przemeq, kurde coraz mniej podoba mi sie nowa Impreza :( Zwykly WRX przy normalnej miejskiej jezdzie producent podaje 14.4 :shock: to juz sobie wyobrazam ile on tak naprawde musi spalic a juz wole nie myslec co sie dzieje przy naprawde agresywnej jezdzie a o STI nie wspominajac :(

Zdaje sobie sprawe ze jezeli jest mowa o takich auta to spalanie jest sprawa drugorzedna jak nie lepiej.... ale mimo wszystko, jak dla mnie spalanie na poziomie 15 litrow bez szalenst to troche przy duzo

Pamietam jak niedawno niektorzy przekonywali mnie, ze podniesienie pojemnosci Imprezy nie zmieni spalania auta... 8)

 

OGS, twoja Imprezka jest znowu dla mnie naj naj naj najlepsza :D;):twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nowy Foryś 2,5 XT ma ten sam motor co WRX? Hmm...na to wygląda.

 

Szkoda że w WRXie chociaż nie zostawili 2.0...no ale cóż, zawsze pozostaje rynek używanych WRXów 2.0 i to ze skończonymi gwarancjami 8)

 

 

A co do nowego WRC, to z wyglądu podoba mi sie, ale bardziej dla mnie liczy sie to czy dalej tak bedzie odstawać od Xsary pod względem mocy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na forum ludzie narzekaja ze 2.0 ma "laga", nie ciagnie od dolu, malo dynamiczne na 5 biegu, klima zabiera duzo mocy itd. Teraz te problemy znikna. Pozatym cywilna wersja sie rozpasla i wazy jednak duzo wiecej niz rajdowka wiec dodatkowa pojemnosc tylko jej pomoze. Zreszta sam Holowczyc jak wybieral dla siebie miedzy Evo a STI us spec to powiedzial ze "Evo fajne, ale dodatkowe pol literka nie zaszkodzi". I na koniec blok 2.5 jest jednak lepszy od bloku europejskiego czy amerykanskiego 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że WRX ma 2,5 l. :evil:

 

Bo?

 

Moze najlepiej zrobic 1.1? :roll:

 

I bardzo dobrze, ze wreszcie jest 2,5.. bedzie sie ladnie wkrecal z dolu a drobne modyfikacje i 300 KM bez problemu da sie zrobic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na forum ludzie narzekaja ze 2.0 ma "laga", nie ciagnie od dolu, malo dynamiczne na 5 biegu, klima zabiera duzo mocy itd.

Qrcze, a taki Golf GTi sobie radzi mimo ze tylko 2.0. Zreszta, to ze do imprez wsiadaja ludzie ktorzy powinni kupic Legacy, albo wielkiego diesla nie znaczy ze firma powinna zmieniac konstrukcje. To tak jak by Porsche zaczelo wsadzac silnik centralnie albo z przodu, bo sie za duzo amerykanskich doradcow finansowych zabilo... Albo Honda przestala wsadzac do S2000 V-Tec'a, bo silnik zaczyna ciagnac w okolicach krwawienia z uszu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...