kugi Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam, od pewnego czasu zauważyłem że bardzo ciężko chodzi u mnie pedał sprzęgła (trzeba sporo siły żeby go wcisnąć). Czy istnieje możliwość jego regulacji, żeby chodził troche lżej :?: - auto to legacy diesel 2008. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 a to nie początek końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 na to wygląda .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Nie ma mozliwości regulacji pedału sprzęgła Proponuje udać się do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 a to nie początek końca? raczej nie, bo bierze normalnie, nie ślizga się i takie tam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 a to nie początek końca? raczej nie, bo bierze normalnie, nie ślizga się i takie tam :wink: ale zużycie postępuje i twardnienie sprzęgła jest tego objawem, tak to już jest w aucie w AWD - sprzęgło nie jest wieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Brzmi to jak padające łożysko wyciskowe. Z drugiej strony padające łożysko wyciskowe idzie zwykle w parze z kończącą się tarczą. Jaki masz przebieg ?? Sprzęgło łapie "wysoko" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Łapie normalnie, u dołu, no może w połowie, ale napewno nie samym końcem :wink: Przebieg 45kkm, tylko fakt sprzęgło troche przeszło :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Panowie, że tak się podepnę pod temat - u mnie sprzęgło chodzi ciężko (bardzo, ale to bardzo ciężko) w zasadzie od momentu zakupu z drugiej ręki (tj. dokładnie 1.5 roku temu). Przebieg wtedy 100.000, teraz 115.000. Porównywałem z innymi forkami XT (vide były Foryś PJAY'a) i moje wręcz jest/było jak skała U znajomego w pół-wyczynowej EVO X chodzi lżej Pamiętałem, że u Frey'a pytali się czy mi to nie przeszkadza Sprzęgło łapie u dołu, kompletnie nie ślizga, mimo większej niż seryjna mocy, jedynie pracuje z kultura porównywalna do ciagnika Ursusa Mi jednakże to kompletnie nie przeszkadza, ba, powiem więcej - im ciężej chodzace sprzęgło, tym lepiej można je wyczuc i startowac/jechac dokładnie tak, jak się chce P.S. Przepraszam za częściowy brak PL znaków Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Porównywałem z innymi forkami XT (vide były Foryś PJAY'a) i moje wręcz jest/było jak skała Ja bym jednak wyjął skrzynię i zrobił ....tak żeby chodziło normalnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Panie Andrzeju, Czy moga byc konsekwencje takiego działania sprzęgła? Jeśli tak, to jakie? Zaznaczam, że oprócz jego ciężkiej pracy nie dzieje się absolutnie nic dziwnego/niepokojacego (od przynajmniej półtora roku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Czy moga byc konsekwencje takiego działania sprzęgła? łożysko oporowe jest trochę obciążone w inny sposób niz powinno .......no i noga boli ...jak nie przeszkadza to jeżdzić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Panie Andrzeju, Właśnie co ciekawe, sprzęgło tak chodzi od minimum 1.5 roku i nie dzieje się oprócz tego absolutnie nic złego Noga bolała przez pierwszy tydzień, teraz się wytrenowała Powiem więcej, przesiadajac się do żonowozu (Citroen C2) czy nawet samochodu ojca (Legaś '05) mam dużo gorsze czucie ww. aut przez właśnie dużo lżej działajace sprzęgło Rzekłbym nawet, że polecam tak chodzacy pedał odłaczania napędu Pozdrawiam i dziękuję za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Ja bym jednak wyjął skrzynię i zrobił ....tak żeby chodziło normalnie..... A ile to może kosztować i na jak długo będzie pozytywny skutek? Pytam dlatego bo w jednym ASO pokręcili głowami jak usłyszeli o tej metodzie usprawnienia pracy sprzęgła no i dlatego nie wiem czego sie trzymać. Chodzi oczywiście o Forka 2.5 XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi