Jump to content

Zamknąć "Pytania do Dyrekcji" ?


owoc666

Recommended Posts

Ostatnio coraz częściej spotykam się z opiniami, że w/w dział umarł śmiercią naturalną. Nie dość, że nie ma w ogóle odpowiedzi na zadawane pytania (nie wnikam dlaczego - po prostu ich nie ma), to jeszcze "nowi" forumowicze, którzy nie są "przyzwyczajeni" do tej sytuacji po prostu się zrażają...

 

Owszem, ktoś może powiedzieć - "A co ci Owoc do tego?". Ano to mi do tego, że sam nie dostałem odpowiedzi na jakieś tam pytanie, pomijając powody, nie było to ani miłe, ani nawet obojętne. :?

 

Poza tym, ile trzeba się naprodukować, aby wytłumaczyć komuś, że pan Dyrektor nie ma czasu... Na razie Przemeq w tym przodował. Ale, jakby na to nie patrzeć, powodowało to tylko spięcia. :roll:

 

Otwarcie działu technicznego znacząco poprawiło sytuację forumowiczów, teraz część zamiast umieszczać pytania w dziale widmo, umieszcza je właśnie w technicznym.

 

Co wy sądzicie? Tymbardziej, że taki dział można zawsze otworzyć... Gdy tylko Dyrekcja będzie miała więcej czasu, lub gdy ktoś kompetentny z SIPu będzie czasem zaglądał na stronę - w końcu to klienci... :roll:

 

A moderatora proszę, aby nie zamykał tego wątku zbyt szybko... ;)

Link to comment
Share on other sites

Sprawa jest kontrowersyjna... Nie do końca wiem jak się tutaj wypowiedzieć... Z jednej strony wiem o co chodzi koledze, bo sam zadałm tutaj pytanie jakieś czas temu (2-3 miesiące) i odpowiedzi nie dostałem... Ale faktem jest, że trudno mieć do Padre Dyrektore za złe, to, że się nie rozerwie... Fakt, że nowych forumowiczów może to troszkę zniechęcić, ale może lepiej zrobić na samym początku jakiś temat w stylu :Kiedy dyrekcja odpowiada..." Zamieścić tam informacje dla odmiany w stylu "Jak ma czas" i każdy będzie się liczył z tym, że może troszkę poczekać lub nawet nie dostać odpowiedzi... Zamykać bym go nie zamykał bo jeżeli Dyrekcja będzie miała czas przez miesiąc to nie będzie sensu aby go robić od nowa i zamykć again...

 

Czyli moja opinia jest taka... Dział zostawić tylko umieścić info na wstępie, że sytuacja wygląda jak wygląda...

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Jestem za czasowym zamknięciem działu, bo po prostu nie działa i tyle. Zamiast tego poprosimy o numery GG pracowników Działu technicznego SIP :twisted:

Żeby było jasne nie mam pretensji do Dyrekcji, że nie ma czasu na odpowiedzi, przyczyny tej sytuacji są mi z grubsza znane

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

A ja mam lepsza propozycje...

 

zmienic "Pytania do Dyrekcji" na "Pytania do SIP-u" - tak zeby nie tylko Padre mogl odpowiadac a dowolny pracownik zorientowany w temacie - my wreszcie doczekamy sie odpowiedzi, a Padre nie bedzie taki "rozchwytywany" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli Dyrekcja nie ma czasu (a wygląda, że nie ma) i nie może wyznaczyć żadnego zastępstwa (a wygląda, że nie może :shock: ) - to zawiesić na czas określony/nieokreślony.

Jeżeli Dyrekcja nie przewiduje by znalazła czas w przyszłości lub znalazła osobę/osoby które takich odpowiedzi udzielać mogą - to zamknąć.

Link to comment
Share on other sites

Popieram kolegę Tyranozaura.

 

Diplodok

 

PS. Jednak szkoda byłoby całkiem zamknąć - bo możliwość uzyskania bezpośredniego komentarza osób najbardziej kompetentnych należała do niewątpliwego uroku forum. Może jednak ktoś bezpośrednio zwróci zapracowanemu Padre uwagę na problem - i jakieś zastępstwo da się znaleźć?

Ale jak się nie da - to zamykać, bo szkoda nerw.

Link to comment
Share on other sites

Zagłosowałem na "tak", chociaż z ciężkim sercem :cry:

 

To prawda, że ten dział był (z założenia) niewątpliwym atutem tego forum.....

 

Propozycja z "Pytaniami do SIP" jest jakimś kompromisem, więc może by spróbować tej opcji.

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Podejrzewam, że decyzję w tej sprawie podejmowała by Dyrekcja, czyli że trzeba by sie zwrócić z takim pytaniem do Dyrekcji - a ta jak wiadomo......., czyli wszystko zostaje po staremu.

Wyrażając swoją opinię: myślę, że trochę byłoby szkoda zamykać. Może Dyrekcja zbyt często się nie wypowiada, ale mimo to mam w pamięci kilka Jej rzeczowych wystąpień.

Link to comment
Share on other sites

Kochane, sposób na uzdrowienie sytuancji i reaktywowanie Ojca Derektora jes prosty ja etui na szyne tramwajowom. Nalezy zamiesci na forum numer telefonu komórkowego Derekcji. Pol godziny pózni Derekcja wypierniczy komórke do kibla i zacznie odpowiadac na forumie.

 

 

Pytanie tyko, czy so tu tacy odwa|ni co jo umieszczo i tacy odwazni co jej nie usuno ?

 

mamusia

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Kochane, sposób na uzdrowienie sytuancji i reaktywowanie Ojca Derektora jes prosty ja etui na szyne tramwajowom. Nalezy zamiesci na forum numer telefonu komórkowego Derekcji. Pol godziny pózni Derekcja wypierniczy komórke do kibla i zacznie odpowiadac na forumie.

 

 

Pytanie tyko, czy so tu tacy odwa|ni co jo umieszczo i tacy odwazni co jej nie usuno ?

 

mamusia

 

No... "Don't jump to conclusions, my dear Watson" jak to Sherlock H. mawiał.

 

Wypierniczom komórkę - zgoda. Wypierniczom na pysk i zbity bruk (albo na odwyrtke) tego co jom zapodał do ogółu - tyż prawda.

Zacznom odpowiadać? Hę? A niby czemu?...

 

pzdr,

M.

 

pees: Czas wiele zmienia. Firma rośnie. Coraz więcej spraw na głowie. A Dyrekcja wciąż ta sama i tylko jedna.

Jeśli coś się zmieni, to tylko "na gorsze" - znaczy, Dyrekcja przestanie odpowiadać w ogóle. Nie męczcie Dyrekcji żeby sie produkowała na Forum, bo i tak z tego nic nie wyjdzie. Dyrekcja też człowiek, i w końcu "tylko człowiek".

Zacznijcie molestować o utworzenie działu "Pytania do SIP" (jak to wcześniej było proponowane) - z tego może (!) coś będzie.

Link to comment
Share on other sites

pees: Czas wiele zmienia. Firma rośnie. Coraz więcej spraw na głowie. A Dyrekcja wciąż ta sama i tylko jedna.

Jeśli coś się zmieni, to tylko "na gorsze" - znaczy, Dyrekcja przestanie odpowiadać w ogóle. Nie męczcie Dyrekcji żeby sie produkowała na Forum, bo i tak z tego nic nie wyjdzie. Dyrekcja też człowiek, i w końcu "tylko człowiek".

Zacznijcie molestować o utworzenie działu "Pytania do SIP" (jak to wcześniej było proponowane) - z tego może (!) coś będzie.

 

Dokładnie tak. Gorzej, że to przekłada się na dłuższe oczekiwanie w serwisie (bo nie ma jeszcze decyzji SIP). Albo muszę się tłumaczyć znajomym ("Mówiłeś, że to taka fajna firma, a odbiór samochodu mam już spóźniony o tydzień"). Wolę, żeby wszystko organizacyjnie działało jak trzeba, niż żeby czytać tutaj odpowiedzi Dyrekcji.

 

Pytania zadane na adres oficjalnego maila wpadają w czarną otchłań. Może zaczniemy raczej molestować o zatrudnienie jakiegoś sprawnego menadżera, który ogarnie wszystkie tematy. Bo mnie z zewnątrz to się wydaje, że właśnie tego potrzeba przede wszystkim.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...