szymon007 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 zaczęło sie dość niewinnie od lekkich wibracji przy około 90km/h, później wał zaczął wydawać z siebie taki dźwięk jak po puszczeniu pedału gazu jak gdyby coś oberwało się w środku w rurze wału przy prędkości 30-40 km/h (odgłos pukania w pustą rurę np. metalowym kluczem) teraz dla odmiany do tego wszystkiego przy ruszniu nawet delikatnym słychać odgłos tarcia wału o tunel w którym on jest osadzony. przerabiał juz ktos ten temat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hebz Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 nie piszesz jaki przebieg samochodu , jak duzy to pawdopodobnie pada ci podpora wału mi przy 20 000 padł krzyżak na wale od strony mostu , na szczescie udalo mi sie go wymienic na solidny zamiennik , z tego co pamietam objawem padnietego krzyzaka były stuki przy ruszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Mi padł krzyżak z przodu. Objawy były podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 panowie, co Wy prawicie.... prawie wszystko już mi się w Subaru psuło, ale wał jeszcze nie....to chyba przychodzi tylko z baaardzo dużym przebiegiem..... chociaż h6....większa moc, większy moment niż w innych N/A....ale w zasadzie nie są większe niż w turbodoładowanych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 emotorsport, no niestety mnie to dopadło. Być może wpływ miały przygody w USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 rzadko się słyszy. łozysko podporowe - to jeszcze....ale jak w napompowanym STI krzyżaki wytrzymują dłużej niż skrzyni, półośki czy dyfer, to dlaczego mają padać w N/A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 szczur75, jakie koszty? duzo roboty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 ppmarian, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzmarchewy Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 KRZYZAK ! W FORKU MIALEM TO SAMO ! 3 NOWE KRZYZAKI + WYWARZANIE WALU = SUKCES W 100 % w sumie drogo nie bylo ale ile to nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się