Jump to content

Chopper - zakup pierwszego moto - pomożecie?

kos

Recommended Posts

Witam, od jakiegoś czasu luźno biega mi po głowie zakup motocykla typu chopper/cruiser - jestem w tej kwestii dość zielony, coś tam oglądałem, jeździłem Hondą VTX 1300, (wysoka kierownica była - odpada jak dla mnie), Yamaha Virago też mi nie podchodzi - chociaż dość zgrabny moto, sąsiad ma Kawasaki 1500 coś tam - za duże bydlę i nie mój styl, oglądałem HD Sportstera 1200 - prawie mi się spodobał, ale to chyba jeszcze nie to. Ważę w porywach 80 kg więc nie może to być jakiś potwór, cobym sobie z nim radził :P . W poniższym linku jest motor, który wizualnie jest jak dla mnie bardzo ok, niska kiera i dyskretny urok. Budżet jaki zakładam to 15-20 kPln - z lekkim naciągiem 8) . Zna ktoś może godne polecenia forum o w/w tematyce? Poradzicie troszkę?

http://otomoto.pl/harley-davidson-custo ... 32069.html

Ogólnie choppery to dość ciężkie motory od 250kg wzwyż. Jeżeli już chcesz taki typ motoru to rozejrzyj się za motorami napędzanymi wałem kardana, sprawia mniej kłopotu niż łańcuch itp. Mój szwagier ma Hondę Shadow 1100 i naprawdę super motor, jego mogę polecić z czystym sumieniem. Jak się boisz 1100 to są też 750 na wał. Pzdr

jeśli chcesz dobrego forum to http://forum.motocyklistow.pl/ - każda informacja na każdy temat a wątków żywcem wziętych z twojego pytania znajdziesz całą masę.