Gal Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Obawiam się, ze tam tłumików nie ma Ale zawsze można założyć... Ale masz rację - bez tłumików, będzie jescze bardziej rasowo. A z tyłu zamontuje się się normalnie - dwa kawałki rury kanalizacyjnej fi 180. A może cztery będzie lepiej...? a 10-12 tys obrotów to one mają jak się z garażu wytaczają Na wyścigu to było w granicach 15-19 tys To jest silnik z końca lat 80-tych. Wtedy nie kręciły się tak wysoko - 12-15'000 max 8) . Wiem, że lepiej by brzmiał przy 20'000 - wtedy żadna szlifierka nie podskoczy, ale cóż - staroć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 staroć... "Klasyk" brzmi lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 staroć... "Klasyk" brzmi lepiej To tylko w kontekście, że niestety go tak wysoko (jak każdy by chciał) kręcić się nie da. A to jest taki piękny dźwięk - silnik na 18'000 obrotów. Gdyby tak każdy samochód w mieście jeździł na takich obrotach, to dopiero byłoby fajnie... Eech, marzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Wtedy nie kręciły się tak wysoko - 12-15'000 max Ten Szuwarkowy tak się kręcił: Estimated power - 600bhp @ 12,500rpm (compare this to the Honda V10 in the McLaren which is quoted as 690bhp) Max rpm - 13,000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 To jest silnik z końca lat 80-tych. Wtedy nie kręciły się tak wysoko - 12-15'000 max 8) . Wiem, że lepiej by brzmiał przy 20'000 - wtedy żadna szlifierka nie podskoczy, ale cóż - staroć... Hehe to ja za młody jestem by tamte konstrukcje śwaidomie pamiętać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Wtedy nie kręciły się tak wysoko - 12-15'000 max Ten Szuwarkowy tak się kręcił: Estimated power - 600bhp @ 12,500rpm (compare this to the Honda V10 in the McLaren which is quoted as 690bhp) Max rpm - 13,000 No, o tym właśnie pisałem - 12-15'000 max. a nie 15-19'000... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się