Kuba Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Moze sie komus przyda do jakiegos swapa. http://tinyurl.com/dezcy Silnik jest w Szwecji, moze forum zrobi jakas skladke i go zakupi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jeśli jest bez Turbo, to może i gaz przyjmie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 WOW :shock: ciekawe jaki przebieg :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 :shock: UUUUUU.... :shock: Normalnie FENOMENALNY spsynt bojowy... Potwór którego można by z czymś takim zrobić to coś co tródno sobie wyimaginować... :wink: Ja takie kcem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 A jakby się zmieścił do Logana albo do Mulcipli... za przednimi siedzeniami... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 A jakby się zmieścił do Logana albo do Mulcipli... za przednimi siedzeniami... :roll: :wink: wstaiwć to się wstawi, juz nie takie cuda moje oczy widziały (silnik z Vetty w Maluchu umieszczy centranie, czu też 1.nie-ASO) tylko ta cena 30 tysięcy dolarów no i problem z częściami , ale jako podstawka pod telewizor może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Nie wiedziałem że Subaru dostarczało silniki do F1 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Nie wiedziałem że Subaru dostarczało silniki do F1 :shock: ja też, ale człowiek uczy się przez całe życie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak wynika z tej strony http://www.iwoc.co.uk/subf1.html to z Subaru byly tylko pieniadze i znaczek na silniku. W pewnym momencie Subaru bylo jedynym wlascicelem tego teamu. Niestety jego histora byla krotka i bez sukcesow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak wynika z tej strony http://www.iwoc.co.uk/subf1.html to z Subaru byly tylko pieniadze i znaczek na silniku. W pewnym momencie Subaru bylo jedynym wlascicelem tego teamu. Nie moge sie tam doczytać, kto był faktycznym twórcą tego silnika. Ale spełnia normy Subarowe bo to FLAT 12 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 W pierwszym akapicie: "Like most F1 engines the project was a badged project, the design and manufacture being done by Motori-Moderni and the end result blessed by Subaru who funded the project." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 oczy już nie te :wink: Motori-Moderni, ciekawe jakie są dalsze losy tej firmy. Ja szczerze mówiąc pierwszy raz słysze o tej firmie. W pewnym momencie Subaru bylo jedynym wlascicelem tego teamu. Niestety jego histora byla krotka i bez sukcesow. i może bardzo dobrze że skończyło sie bez sukcesów. Może gdyby Subaru w tamtych latach coś osiągnęło w F1 nie zainteresowało by sie na taką skale rajdami i nie byłoby tym Subaru co teraz :wink: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 I zamiast Outbackami i Foresterami jezdzilibysmy teraz autami z 12 cylindrowym silnikiem, umieszczonym centralnie i napedzajacym tylne kola (Testarossa?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 A ja bym się teraz udzielał na forum... Isuzu Motor Poland...? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 I zamiast Outbackami i Foresterami jezdzilibysmy teraz autami z 12 cylindrowym silnikiem, umieszczonym centralnie i napedzajacym tylne kola (Testarossa?) OBK flat 12... a czemu nie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 OBK flat 12... a czemu nie...? Spalanie zdaje się podobne do aut WRC było Czyli 80-100/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Dobrze, że bez turbo to mniej pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 To może go na wstępie zagazować jeszcze... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Ale koniecznie gazem ziemnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 WiS jak już ktoś wyliczał taka instalacj jest strasznie ciężka więc po co... :?: Instalacja gazu ziemnego zabierze osiągi... Lepiej zwykły.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Eeee tam, osiągi. Jak oszczędzać, to na całego. I dołożyć tempomat, automat... i podsufitkę z wgłębieniem na kapelusz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Spalanie zdaje się podobne do aut WRC było Czyli 80-100/100 Eee tam, spalanie. Ale jaka frajda z jazdy - ciągle 10-12'000 obrotów... Jakby jeszcze jakiś tłumik przelotowy do tego... Z OBK by się prawdziwe Subaru zrobiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 WiS, ale konieczie jeszcze elektryczne szyby, żeby można było raz dwa zimny łokieć zrobić... I do tego płyta CD na lusterko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 I do tego płyta CD na lusterko... Ooo, przepraszam - płyta CD na lusterku występuje w komplecie wyłącznie z tłumikiem przelotowym (nazwa kodowa: 300dB), pługiem z przodu i skrzydłem z tyłu. To jest komplet. No i niekiedy neon pod podwoziem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Eee tam, spalanie. Ale jaka frajda z jazdy - ciągle 10-12'000 obrotów... Jakby jeszcze jakiś tłumik przelotowy do tego... Z OBK by się prawdziwe Subaru zrobiło... Obawiam się, ze tam tłumików nie ma a 10-12 tys obrotów to one mają jak się z garażu wytaczają Na wyścigu to było w granicach 15-19 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się