Kuba Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Moze sie komus przyda do jakiegos swapa. http://tinyurl.com/dezcy Silnik jest w Szwecji, moze forum zrobi jakas skladke i go zakupi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Jeśli jest bez Turbo, to może i gaz przyjmie :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComeToDaddy Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 WOW :shock: ciekawe jaki przebieg :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
CracowDragon Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 :shock: UUUUUU.... :shock: Normalnie FENOMENALNY spsynt bojowy... Potwór którego można by z czymś takim zrobić to coś co tródno sobie wyimaginować... :wink: Ja takie kcem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiS Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 A jakby się zmieścił do Logana albo do Mulcipli... za przednimi siedzeniami... :roll: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropek Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 A jakby się zmieścił do Logana albo do Mulcipli... za przednimi siedzeniami... :roll: :wink: wstaiwć to się wstawi, juz nie takie cuda moje oczy widziały (silnik z Vetty w Maluchu umieszczy centranie, czu też 1.nie-ASO) tylko ta cena 30 tysięcy dolarów no i problem z częściami , ale jako podstawka pod telewizor może być Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Nie wiedziałem że Subaru dostarczało silniki do F1 :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropek Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Nie wiedziałem że Subaru dostarczało silniki do F1 :shock: ja też, ale człowiek uczy się przez całe życie 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 10, 2005 Author Share Posted September 10, 2005 Jak wynika z tej strony http://www.iwoc.co.uk/subf1.html to z Subaru byly tylko pieniadze i znaczek na silniku. W pewnym momencie Subaru bylo jedynym wlascicelem tego teamu. Niestety jego histora byla krotka i bez sukcesow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Jak wynika z tej strony http://www.iwoc.co.uk/subf1.html to z Subaru byly tylko pieniadze i znaczek na silniku. W pewnym momencie Subaru bylo jedynym wlascicelem tego teamu. Nie moge sie tam doczytać, kto był faktycznym twórcą tego silnika. Ale spełnia normy Subarowe bo to FLAT 12 :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 10, 2005 Author Share Posted September 10, 2005 W pierwszym akapicie: "Like most F1 engines the project was a badged project, the design and manufacture being done by Motori-Moderni and the end result blessed by Subaru who funded the project." Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 oczy już nie te :wink: Motori-Moderni, ciekawe jakie są dalsze losy tej firmy. Ja szczerze mówiąc pierwszy raz słysze o tej firmie. W pewnym momencie Subaru bylo jedynym wlascicelem tego teamu. Niestety jego histora byla krotka i bez sukcesow. i może bardzo dobrze że skończyło sie bez sukcesów. Może gdyby Subaru w tamtych latach coś osiągnęło w F1 nie zainteresowało by sie na taką skale rajdami i nie byłoby tym Subaru co teraz :wink: pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 10, 2005 Author Share Posted September 10, 2005 I zamiast Outbackami i Foresterami jezdzilibysmy teraz autami z 12 cylindrowym silnikiem, umieszczonym centralnie i napedzajacym tylne kola (Testarossa?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiS Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 A ja bym się teraz udzielał na forum... Isuzu Motor Poland...? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 I zamiast Outbackami i Foresterami jezdzilibysmy teraz autami z 12 cylindrowym silnikiem, umieszczonym centralnie i napedzajacym tylne kola (Testarossa?) OBK flat 12... a czemu nie...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 OBK flat 12... a czemu nie...? Spalanie zdaje się podobne do aut WRC było Czyli 80-100/100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowalzki Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Dobrze, że bez turbo to mniej pali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CracowDragon Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 To może go na wstępie zagazować jeszcze... :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiS Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Ale koniecznie gazem ziemnym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CracowDragon Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 WiS jak już ktoś wyliczał taka instalacj jest strasznie ciężka więc po co... :?: Instalacja gazu ziemnego zabierze osiągi... Lepiej zwykły.... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiS Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Eeee tam, osiągi. Jak oszczędzać, to na całego. I dołożyć tempomat, automat... i podsufitkę z wgłębieniem na kapelusz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Spalanie zdaje się podobne do aut WRC było Czyli 80-100/100 Eee tam, spalanie. Ale jaka frajda z jazdy - ciągle 10-12'000 obrotów... Jakby jeszcze jakiś tłumik przelotowy do tego... Z OBK by się prawdziwe Subaru zrobiło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CracowDragon Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 WiS, ale konieczie jeszcze elektryczne szyby, żeby można było raz dwa zimny łokieć zrobić... I do tego płyta CD na lusterko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 I do tego płyta CD na lusterko... Ooo, przepraszam - płyta CD na lusterku występuje w komplecie wyłącznie z tłumikiem przelotowym (nazwa kodowa: 300dB), pługiem z przodu i skrzydłem z tyłu. To jest komplet. No i niekiedy neon pod podwoziem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Eee tam, spalanie. Ale jaka frajda z jazdy - ciągle 10-12'000 obrotów... Jakby jeszcze jakiś tłumik przelotowy do tego... Z OBK by się prawdziwe Subaru zrobiło... Obawiam się, ze tam tłumików nie ma a 10-12 tys obrotów to one mają jak się z garażu wytaczają Na wyścigu to było w granicach 15-19 tys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now