Jump to content

Wersje na rynek amerykański


subleo

Recommended Posts

Czy wersje na rynek amerykański (produkowane w USA) mają inaczej zestrojone zawieszenie w porównaniu do wersji europejskich? Wiadomo, że u Jankesów nie ma zakrętów, co najwyżej skrzyżowania.

Link to comment
Share on other sites

o jakich rocznikach mówimy? Do MY09 to na 100% tak było. Do tego inne elementy gumowe plus amortyzatory. W nowych to nie wiem.

Dzięki. Myślę właśnie o nowych rocznikach MY10. W Polsce cena wersji z silnikiem 3.6 jest niestety droga (~50 000 EUR), a w USA już całkiem akceptowalna.

Link to comment
Share on other sites

o jakich rocznikach mówimy? Do MY09 to na 100% tak było. Do tego inne elementy gumowe plus amortyzatory. W nowych to nie wiem.

Dzięki. Myślę właśnie o nowych rocznikach MY10. W Polsce cena wersji z silnikiem 3.6 jest niestety droga (~50 000 EUR), a w USA już całkiem akceptowalna.

 

 

jak doliczysz +10%+18.6%+23% + transport to zrobi się trochę inaczej. W każdym razie różnic jest dużo mniej niż w przeszłości ale mogą występować.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

do 2l pojemności.

Aha koszty transportu powinny być na początku

O, jak to dobrze ze ja swojego na mienie jednak wzialem... Poczekam pol roczku(szybko zleci) a ile kasiory w kieszeni zostanie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Czy wersje na rynek amerykański (produkowane w USA) mają inaczej zestrojone zawieszenie w porównaniu do wersji europejskich? Wiadomo, że u Jankesów nie ma zakrętów, co najwyżej skrzyżowania.

 

Czy ta opinia, o zakretach, to jest z doswiadczenia?

Link to comment
Share on other sites

Czy wersje na rynek amerykański (produkowane w USA) mają inaczej zestrojone zawieszenie w porównaniu do wersji europejskich? Wiadomo, że u Jankesów nie ma zakrętów, co najwyżej skrzyżowania.

 

Czy ta opinia, o zakretach, to jest z doswiadczenia?

 

W sumie na niektorych autostradach, poza duzymi miastami to w sumie poczesci racja, ale mysle, ze to nie dlatego SoA zestroilo inaczej zawieszenie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

subleo napisał(a):

Czy wersje na rynek amerykański (produkowane w USA) mają inaczej zestrojone zawieszenie w porównaniu do wersji europejskich? Wiadomo, że u Jankesów nie ma zakrętów, co najwyżej skrzyżowania.

 

 

Czy ta opinia, o zakretach, to jest z doswiadczenia?

pewnie jak wielu teoretyków powiela niepewne informacje

Link to comment
Share on other sites

Czy wersje na rynek amerykański (produkowane w USA) mają inaczej zestrojone zawieszenie w porównaniu do wersji europejskich? Wiadomo, że u Jankesów nie ma zakrętów, co najwyżej skrzyżowania.

Czy ta opinia, o zakretach, to jest z doswiadczenia?

W sumie na niektorych autostradach, poza duzymi miastami to w sumie poczesci racja, ale mysle, ze to nie dlatego SoA zestroilo inaczej zawieszenie :mrgreen:

Kilka miesięcy spędziłem w Ohio stąd takie wnioski. W zasadzie trudno porównywać nasze drogi, szczególnie w południowej Polsce, do amerykańskich. Oczywiście USA są różnorodne, więc w Arizonie czy Utah wygląda to pewno trochę inaczej.

 

Rozumiem Sherif, że zestrojenie wynika z dopasowania do wymagań/przyzwyczajeń klientów.

 

Nie, bede juz mial w garazu w Kwietniu, najpozniej w Maju :wink:

Po półrocznym przymusowym postoju, trzeba go od razu solidnie przegonić. Najlepiej tak Wa-wa - Londyn i z powrotem ;)

Link to comment
Share on other sites

Kilka miesięcy spędziłem w Ohio stąd takie wnioski. W zasadzie trudno porównywać nasze drogi, szczególnie w południowej Polsce, do amerykańskich.

 

Zawsze bardzo mi sie podoba porownywanie jablek do pomaranczy.

 

Przejechales sie autostrada w Ohio i porownujesz ta autostrade do ..... no powiedzmy zakopianki.

 

Czy moze wiesz jakie jest najwyzsze wzniesienie w Ohio? :P

 

Wszedzie nie tylko u jankesow autostrady robi sie jak najprostrze. Bo po co niepotrzebnie krecic.

Link to comment
Share on other sites

Przejechales sie autostrada w Ohio i porownujesz ta autostrade do ..... no powiedzmy zakopianki.

No tak, Ohio ma powierzchnię wynoszącą 1/3 powierzchni Polski i są tam tylko autostrady. Brawo. Selektywne czytanie ma przyszłość.

 

Z mojej strony TEMAT ZAKOŃCZONY.

Link to comment
Share on other sites

Po półrocznym przymusowym postoju, trzeba go od razu solidnie przegonić. Najlepiej tak Wa-wa - Londyn i z powrotem

 

Nie no, takim niedotartym... :mrgreen: Po za tym jeszcze kolejne chyba pol roku to bede musial uwazac na kontrole bo przeciez nie na mnie bedzie :wink:

 

Z mojej strony TEMAT ZAKOŃCZONY.

 

 

Co kolega taki nerwowy... W kolejnym temacie jakies glupie docinki macie na tym forum - ja przyszedlem z forum Jeepa i jeszcze sie nieotrzaskalem... :mrgreen:

 

Mam nadzieje ze jak zaczne juz na dobre jezdzic Subaru to sie nie zmienie w obrazalsko/docinajacego kolege :lol:

Ludzie machajcie do siebie jak jezdzicie to rozladowuje nerwy... Usmiechnijcie sie :arrow: przeciez jezdzicie SUBARU :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...