sebachon Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Małe odświeżenie: Mam u siebie oryginalną osłonę alu pod silnik i już kolejny mechanik zwraca mi uwagę, że jeżeli nie jeżdżę w warunkach zagrażających uszkodzeniu podwozia, to osłona ta nie jest mi potrzebna - pogarsza chłodzenie silnika, przyspiesza korozję miski olejowej itp. Czy w związku z tym może również osłabiać chłodzenie klimatyzacji (częstsze uruchamianie wentylatora)? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Małe odświeżenie: Mam u siebie oryginalną osłonę alu pod silnik i już kolejny mechanik zwraca mi uwagę, że jeżeli nie jeżdżę w warunkach zagrażających uszkodzeniu podwozia, to osłona ta nie jest mi potrzebna - pogarsza chłodzenie silnika, przyśpiesza korozję miski olejowej itp. Czy w związku z tym może również osłabiać chłodzenie klimatyzacji (częstsze uruchamianie wentylatora)? :roll: Też kiedyś myślałem, że jeżdżę w warunkach nie zagrażających podwoziu, auto miało już aluminiową osłonę jak je kupiłem, ale pewnego dnia przekonałem się, że jednak dobrze, że tam jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 ja coś będę takiego myślał,po raz kolejny platikowy "pampers" się naderwał,a ukochana na trasie błotno-offroadowej (niby delikatnej) zostawiła osłone vel "pampers"poskręcana pod podłogą.Demontaż i pomysł na coś trwalszego niż plastik :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Też kiedyś myślałem, że jeżdżę w warunkach nie zagrażających podwoziu, auto miało już aluminiową osłonę jak je kupiłem, ale pewnego dnia przekonałem się, że jednak dobrze, że tam jest :wink: Potwierdzam, jeżdżę z alu ponad rok. Polecam. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Też kiedyś myślałem, że jeżdżę w warunkach nie zagrażających podwoziu, auto miało już aluminiową osłonę jak je kupiłem, ale pewnego dnia przekonałem się, że jednak dobrze, że tam jest :wink: Potwierdzam, jeżdżę z alu ponad rok. Polecam. 8) Hogi, i nie masz wrażenia, że częściej włączają sie wentylatory chłodnicy i klimy?... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Też kiedyś myślałem, że jeżdżę w warunkach nie zagrażających podwoziu, auto miało już aluminiową osłonę jak je kupiłem, ale pewnego dnia przekonałem się, że jednak dobrze, że tam jest :wink: Potwierdzam, jeżdżę z alu ponad rok. Polecam. 8) Hogi, i nie masz wrażenia, że częściej włączają sie wentylatory chłodnicy i klimy?... :roll: Nie, a oryginalna plastikowa ma jakieś dodatkowe wloty? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Nie, a oryginalna plastikowa ma jakieś dodatkowe wloty? Nie. Nawet ma mniejszą powierzchnię, ale fachowcy twierdzą, że znacznie bardziej się nagrzewa i w związku z tym utrudnia wentylację silnika... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 mam w pasztetowej cenie takie 3 płyty: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58122-s-plyta-pod-silnik-foresteroutback/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się