Skocz do zawartości

Chciałbym STI


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

przestancie macic koledze w glowie :P

imho w jego przypadku (tj. brak zadeklarowanej checi do upalania :mrgreen: ) jak najbardziej wystarczy szybki dupowoz - WRX :D

 

sunnychris, kupujac WRX'a musialbys sobie przysiac, ze nie bedziesz nic modzil, bo to bedzie bajka bez konca... :lol:

ew. wymysl liste "budzetowych" mod'ow, ktore chcialbys porobic (np. jakis glosniejszy wydech, inne felgi, etc.) i trzymaj sie tego :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tylko GT dzisiaj to w najlepszy wypadku 10 latnie auto :roll: Nie wiem czy mam ochote czekać długie miesiące na trafienie tego jedynego ( sprawnego, niebitego itp )

nie ma 10letnich Imprez nie bitych :twisted: nawet moja GT'99 z symbolicznym przebiegiem 92tys km (kupiłem jak miała 82) miała drobne przygody. ważne jest kupić auto pewne w sensie, wiesz co było, a nie łudzić się, że igła, a potem się rozczarować, że było trafione. jak nie jest z trzech aut, a dobrze zrobione, to nie ma czym się martwić. większe trupy ludzie kupują i nie wiedzą, że np. był to golas Golf 5 z Anglii (RHD), wersja SDi, a w Polsce jeździ jako EU 2.0TDi na full opcji ;)

 

temat modów to temat rzeka - zawsze jest coś do dokupienia, poprawienia, a w przypadku WRX'a pewne rzeczy wychodzą naturalnie, bo zaczynasz się przyzwyczajać i wiedzieć więcej, czego brakuje do STi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na plan byl taki :

- zakup + zestaw startowy ( plyny, paski itp )

w zaleznosci ile by poszlo na zestaw startowy za "reszte"

- felgi w razie potrzeby

- wydech

- strojenie kompa pod to jesli bedzie taka potrzeba

- jakiej bajery typu turbo timer, liczniki w slupek i moze jakies inne gadzety

i wsio :-)

 

Napewno autem nie bede bral udzialu w zawodach... z braku czasu. W polsce w roku spedzam 10-15 tygodni z czego napewno 2 tygodnie uciekna na urlop. Pewnie predzej czy pozniej udam sie na jakis tor i bede probowal sil... moze jakies SJS... nie wiem :-).

Auta napewno nie kupuje dla jego osiągów... umówmy sie osiągi jakie mialem w GT i jakie sa w WRX nie rozkladaja na lopatki wszystkich aut. Chodzi bardziej o magiczny wspolczynnik X : dzwiek, wyglad, marka... sam do konca nie wiem co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na plan byl taki :

- zakup + zestaw startowy ( plyny, paski itp )

w zaleznosci ile by poszlo na zestaw startowy za "reszte"

- felgi w razie potrzeby

- wydech

- strojenie kompa pod to jesli bedzie taka potrzeba

- jakiej bajery typu turbo timer, liczniki w slupek i moze jakies inne gadzety

i wsio :-)

 

Napewno autem nie bede bral udzialu w zawodach... z braku czasu. W polsce w roku spedzam 10-15 tygodni z czego napewno 2 tygodnie uciekna na urlop. Pewnie predzej czy pozniej udam sie na jakis tor i bede probowal sil... moze jakies SJS... nie wiem :-).

Auta napewno nie kupuje dla jego osiągów... umówmy sie osiągi jakie mialem w GT i jakie sa w WRX nie rozkladaja na lopatki wszystkich aut. Chodzi bardziej o magiczny wspolczynnik X : dzwiek, wyglad, marka... sam do konca nie wiem co to jest.

Mnie to wszystko wygląda na wurxa... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-280-km-stan-perfekcyjny-i1277865042.html

co prawda MY01 ale wizualnie robi wrażenie... ;-) drugi koniec polski dla mnie... ale moze... mieszka ktos w okolicy Nowgo Sącza żeby wrazie czego lać zimną wode na głowe ?

 

Kolega Carfit jest w Nowym Sączu z tego co wiem. Lepiej niż on to Ci nikt nie sprawdzi samochodu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-280-km-stan-perfekcyjny-i1277865042.html

co prawda MY01 ale wizualnie robi wrażenie... ;-) drugi koniec polski dla mnie... ale moze... mieszka ktos w okolicy Nowgo Sącza żeby wrazie czego lać zimną wode na głowe ?

Wrażenie robi bardzo dobre, a jeżeli jest zakuty i ma 280 kucy to jeszcze lepiej :D

Dzwoń do Pana Carfita, umów się z nim i jazda po brykę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenie robi bardzo dobre, a jeżeli jest zakuty i ma 280 kucy to jeszcze lepiej :D

Zakucie auta pomaga w sprzedaży czy działa niekorzystnie ?

Chodzi mi o to czy kupujący nie ma obaw, że auto mogło być żyłowane.

IMSO auta typu wrx/sti zawsze są mniej lub bardziej upalane, więc teoretycznie zakucie powinno powodować, że motor jest bardziej odporny (w sensie lepiej znosi ostrą jazdę) i dlatego pewniejszy, ale ja tylko teoretycznie... :wink:

 

BTW Jak jest rozwiązany napęd w tej maździnie wyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja po tych wszystkich wypowiedziach podtrzymuje swoja teorie...

jezeli ma to byc weekendowe auto itp. itd. w dodatku zamierzasz wypuscic sie kiedys na jakis TJS itp. to tylko STI...

Mialem okazje przejechac sie ostatnio WRXem z 05r. bodajze (mam nadzieje ze wlasciciel sie nie obrazi) i jak dla mnie to sie nadaje tylko i wylacznie na dupowoz-napewno nie na weekendowa zabawke do szalenstw... Powiem szczerze ze przesiadajac sie zze sluzbowozu ktory jest dyszlem do WRXa odczulem tylko i wylacznie przyjemny pomruk i troche lepsze przyspieszenie ale tez bez szalu- czy wracajac na weekend chcialbys sie przemieszczac podobnym autem jaki podrozujesz na codzien czy wolalbys jednak chamska bestia ? ??? :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW Jak jest rozwiązany napęd w tej maździnie wyżej?

 

Dalem to auto jako propozycje gdyz uwazam ze ten MPS jest idealna alternatywa (bardzo nie doceniona :( ) mieszczaca sie pomiedzy WRX-em a beSTIą :idea:

Tak pokrotce o MPS-ie:

 

Mazda wyposażyła „6" MPS w turbodoładowany silnik o mocy 260 KM, 4-cylindrowy i o pojemności 2,3 l, oraz w dołączany napęd na wszystkie koła - z elektronicznie sterowanym sprzęgłem międzyosiowym, umieszczonym przed tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu wewnętrznym. Podział momentu obrotowego między przednią i tylną oś zależy od wielu czynników (m.in. stylu jazdy, przyczepności podłoża, wielkości siły poprzecznej i kąta obrotu wokół pionowej osi auta, czyli jego uślizgu) i może zmieniać się w proporcjach od 100:0 do 50:50. Komputer decyduje o doborze jednego z trzech trybów pracy układu AWD - standardowego, sportowego i na śnieg.

Oprócz mocnego silnika, który dysponuje też sporym momentem obrotowym o maksymalnej wartości 380 Nm już przy 3000 obr/min, i napędu na wszystkie koła, Mazdę 6 MPS różnią od jej zwyklejszych wersji wzmocnione, sztywniejsze o około 50% nadwozie, utwardzone zawieszenie, większe hamulce i koła oraz nowa skrzynia biegów.

 

http://www.youtube.com/watch?v=I-Ko_aCym2w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze uważałem, że ta wersja to właściwie jedyna alternatywa dla legasa (szczególnie spec b bądź gt), ale zdaje się, nie jest to AWD tylko 4x4, co dla mnie jest minusem, choć fajnie, że jest np. szpera z tyłu. Generalnie auto zawsze mi się podobało, a moc ma taką jak sti :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych autach... no umówmy się mniejsze lub większe katowanie to standard ;-) Nawet ja, a podejrzewam że jestem jednym z wolniej/przepisowo jeżdżących kierowców lubię dać w pi*&*de :oops: i koniec. Te auta po to zostały stworzone... one to lubią :twisted: GTek choć bardzo szanowany, łatwego życia nie miał 8) choć jak znam życie to co ja nazywam "katowaniem" dla niektórych z was jest niedzielno-kościołową przejażdżką :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...