Jump to content

wkrotce diesel dla subaru


Recommended Posts

Ja tam swoje wiem

 

nie zarzucalem to nie znaczy, ze tak nie uwazam :mrgreen:

 

Ale drążyć tego nie ma sensu

 

 

Widzę za to 5MT będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca.

 

tej wady ponoć subarowski diesel jest pozbawiony...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ale chyba będzie nagroda archeologa miesiąca

Widzę za to 5MT będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca.

No właśnie. Spodziewałem się, że będzie 6 MT. Mam nadzieję, że szybko to zmienią :roll:

 

nie zarzucalem to nie znaczy, ze tak nie uwazam

Po prostu wyszedłem z założenia, że nie będę z Tobą dyskutował, skoro i tak nie masz racji :P:mrgreen:

 

Link to post
Share on other sites

Outback 2.0 Diesel (VDC)

5MT 279 900

Symbol Swedish Krona Exchange

Rate U.S. Dollar Bid Ask

SEKUSD=X 280000 Jan 14 0.1586 44,419.7667 0.1586 0.1587

 

No, no, no, pare groszy kosztuje , a jak myslicie ile bedzie kosztowac a Polsce??

Link to post
Share on other sites
le... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło).

Absolutnie wazne pytanie - w jakiej marki dieslu i jak starym? :razz:

No, no, no, pare groszy kosztuje , a jak myslicie ile bedzie kosztowac a Polsce??

Ryzykuje, ale, ze pol roku spedzam w Szwecji/Finlandii, to smiem twierdzic, ze w PL bedzie jak zawsze: DROZEJ!

 

p.s. To ile to:

SEKUSD=X 280000 Jan 14 0.1586 44,419.7667 0.1586 0.1587
?

:wink:

Link to post
Share on other sites

Akurat w nowych turbodislach, którymi jeździłem (różne - od małego fiatowskiego po 3 litrowe z dużych aut) żadnych akustycznych niedogodności nie zauważyłem, było raczej w normie, tylko nieco głośniej niż w benzynie. Co do manuala, jakoś nie pamiętam ale też w dyszlu przy manualu jakoś mnie nie męczyło wahlowanie skrzynią , co prawda ostatnio zdarzały mi się głównie automaty ale jakbym miał wybierać wolałbym manuala - zwłaszcza 6MT :twisted: ale pewnie i 5MT da radę - trzeba by przetestować.

Link to post
Share on other sites
w dyszlu przy manualu jakoś mnie nie męczyło wahlowanie skrzynią

 

Oj, nie wiem czym jezdziles w dyszlu, ale ja do niedawna Mondeo TDCi gdzie waCHlowanie ( :lol: ) przy 6MT bylo, w porównaniu do benzyny, konieczne (akurat mnie nie przeszkadzalo, bo skrzynka ladnie chodzila, nie to co subaru :razz: ). co do akustyki diesel-benzyna, to wydaje mi sie, ze nie tyle chodzi o decybele to rodzaj dzwieku, jakos w dieslu jest to zawsze mniej przyjemne...

Link to post
Share on other sites

Absolutnie wazne pytanie - w jakiej marki dieslu i jak starym? :razz:

Volvo S40, wtedy miało niecały rok, a było to jakiś rok temu.

 

[EDIT]

W swoich przekonaniach utwierdził mnie jeszcze żepot 407 HDI - jechałem 3 dni temu, auto miało może pół roku. Ja nie twierdzę, że to złe silniki, bo na trasie świetnie wypadają i są cichsze bo nie muszą się wysoko kręcić, ale w mieście.... No chyba, że ja jakoś zbyt wrażliwy jestem na ten odgłos a raczej wibrację. Drażni mnie podobnie jak zapalone w nocy tylne światła przeciwmgielne w poprzedzającym mnie aucie.

Link to post
Share on other sites

no to Panowie i Panie.... stalo sie...

 

oficjalnie na stronie SIPu pojawilo sie info o dieslu

 

 

http://www.subaru.pl/datasheet/08mylegacy_diesel.pdf

 

 

juz sie nie bedzie trzeba posilkowac pancerwagenami :mrgreen:

 

Subaru, ktore pali 6,0 na 100km :roll:

 

 

 

 

Passat 2.0 TDI 140KM, 320Nm: 9,8 sekundy od 0 do 100 km/h, Vmax 209 km/h.

 

Legacy 2,0 TD 150KM, 350Nm: 8,7 sekundy od 0 do 100 km/h, Vmax 208 km/h

 

biorac pod uwage wieksze straty zwiazane z napedam 4x4, Legacy wypada calkiem slusznie :twisted:

Link to post
Share on other sites
chojny, robisz swapa?

 

jak ten diesel zblizy sie do osiagów naszych GT-ków, bedzie brzmieć jak nasze GT-ki to sie zastanowie :mrgreen:

 

a szczerze to takiego dieselka w automacie to bym przywitał z otwartymi ramionami :roll:

 

cennika chyba zapomnieli dołączyć....

 

to jest informacja dotyczaca rozszerzenia palety silnikowej a nie oferta handlowa. podgrzeją atmosfere, V.A.G. poobgryza paznokcie z nerwów przez jakiś czas i się ceny pojawią :wink:

Link to post
Share on other sites

Dyszelek przynajmniej 100kg cięższy, spalanie o które bym nawet nowego Justy nie podejrzewał :) Osiągi przyznam, robią wrażenie. Trochę martwi 1800 obrotów pomiędzy maksymalnym momentem a maksymalną mocą, ciekawe do ilu się kręci ten silnik, ale pewnie odpowiednio długie przełożenia załatwiają problem (a Nm to on faktycznie sporo ma). No i ciekaw jetem faktycznych wrażeń akustycznych :) Pozostaje jeszcze nadzieja, że z daleka nie pomylę Legacy TD z jakimś starym jelczem lub autosanem, jak mi się to zdarzało widząc fordy TDCi czy jakieś szpachlowageny TDI.

Link to post
Share on other sites

wczesniej to kazdy siebie szanujacy uzytkownik Subaru (nawet tych z LPG :razz: ) mogl z wysoka patrzec i z nieskrywana pogarda wypowiadac sie o ropniakach (patrz. watek o kopaniu lezacego :mrgreen: ), a teraz co, pozwolcie zapytac, beda jednymi z nas :?: :shock:

 

jak ten swiat sie zmienia... :cry:

 

 

 

 

 

:razz: :mrgreen::lol:

Link to post
Share on other sites
Trochę martwi 1800 obrotów pomiędzy maksymalnym momentem a maksymalną mocą

Nie musisz się martwić.

odpowiednio długie przełożenia załatwiają problem (a Nm to on faktycznie sporo ma).

Masz odpowiedź.

Pozostaje jeszcze nadzieja, że z daleka nie pomylę Legacy TD z jakimś starym jelczem lub autosanem, jak mi się to zdarzało widząc fordy TDCi czy jakieś szpachlowageny TDI.

Nie pomylisz.

 

Odpowiedzi udzielone na podstawie eksploatacji najlepszego silnika diesla w klasie na przestrzeni 150kkm

:mrgreen:

Link to post
Share on other sites

eddie_gt4, jak będą tak samo zakręceni jak my to jakie ma to znaczenie? Po prostu odpadnie jeden temat. Jestem jeszcze ciekaw konfrontacji takiego Legacy TD ze zwykłym 2.0 na torze, czy te 100kg z przodu ma jakiś negatywny wpływ na trakcję?

Link to post
Share on other sites
beda jednymi z nas

Tego właściciele benzyniaków mogą być pewni. Subiektywne odczucia prowadzą do wniosku, że 2l Forek z accordem nie ma szans, zwlaszcza na 3 b. przy wyprzedzaniu, kiedy manewr rozpoczynamy przy około 60-70.

Podkreślam, SUBIEKTYWNIE.

Link to post
Share on other sites

FUKS, z drugiej strony mam poważne wątpliwości ilu kierowców potrafi poprawnie wykorzystać potencjał silników swoich aut. Wiele osób jest zaskoczona, że jak wyprzedzam albo szybko ruszam to kręcę na kolejnych biegach auto do 6 tys obrotów, a nie zmieniam już przy 3-4 tys! Wielu posiadaczy aut (również diesli) nie potrafi wyprzedzić płynnie, najpierw zmieniają pas a potem... zależnie od silnika, w benzynie powoli nabierają prędkości i z mozołem wyprzedzają, w dieslu długo nic a potem rakieta (zakończona zazwyczaj obłokiem sadzy), a wystarczyło wcześniej zredukować :roll:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...