Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Ja tam swoje wiem nie zarzucalem to nie znaczy, ze tak nie uwazam Ale drążyć tego nie ma sensu Widzę za to 5MT będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca. tej wady ponoć subarowski diesel jest pozbawiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Widzę za to 5MT będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca. No właśnie. Spodziewałem się, że będzie 6 MT. Mam nadzieję, że szybko to zmienią :roll: nie zarzucalem to nie znaczy, ze tak nie uwazam Po prostu wyszedłem z założenia, że nie będę z Tobą dyskutował, skoro i tak nie masz racji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturgt Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 duch_gor, już około miesiąca temu pisałem gdzies na forum o tym i nawet wlepiłem filmik o działaniu tego silnika więc troche sie zpuzniłeś :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matth Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Outback 2.0 Diesel (VDC) 5MT 279 900 Symbol Swedish Krona Exchange Rate U.S. Dollar Bid Ask SEKUSD=X 280000 Jan 14 0.1586 44,419.7667 0.1586 0.1587 No, no, no, pare groszy kosztuje , a jak myslicie ile bedzie kosztowac a Polsce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 le... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło). Absolutnie wazne pytanie - w jakiej marki dieslu i jak starym? :razz: No, no, no, pare groszy kosztuje , a jak myslicie ile bedzie kosztowac a Polsce?? Ryzykuje, ale, ze pol roku spedzam w Szwecji/Finlandii, to smiem twierdzic, ze w PL bedzie jak zawsze: DROZEJ! p.s. To ile to: SEKUSD=X 280000 Jan 14 0.1586 44,419.7667 0.1586 0.1587 ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 zpuzniłeś spóźniłeś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Akurat w nowych turbodislach, którymi jeździłem (różne - od małego fiatowskiego po 3 litrowe z dużych aut) żadnych akustycznych niedogodności nie zauważyłem, było raczej w normie, tylko nieco głośniej niż w benzynie. Co do manuala, jakoś nie pamiętam ale też w dyszlu przy manualu jakoś mnie nie męczyło wahlowanie skrzynią , co prawda ostatnio zdarzały mi się głównie automaty ale jakbym miał wybierać wolałbym manuala - zwłaszcza 6MT ale pewnie i 5MT da radę - trzeba by przetestować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 w dyszlu przy manualu jakoś mnie nie męczyło wahlowanie skrzynią Oj, nie wiem czym jezdziles w dyszlu, ale ja do niedawna Mondeo TDCi gdzie waCHlowanie ( ) przy 6MT bylo, w porównaniu do benzyny, konieczne (akurat mnie nie przeszkadzalo, bo skrzynka ladnie chodzila, nie to co subaru :razz: ). co do akustyki diesel-benzyna, to wydaje mi sie, ze nie tyle chodzi o decybele to rodzaj dzwieku, jakos w dieslu jest to zawsze mniej przyjemne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Absolutnie wazne pytanie - w jakiej marki dieslu i jak starym? :razz: Volvo S40, wtedy miało niecały rok, a było to jakiś rok temu. [EDIT] W swoich przekonaniach utwierdził mnie jeszcze żepot 407 HDI - jechałem 3 dni temu, auto miało może pół roku. Ja nie twierdzę, że to złe silniki, bo na trasie świetnie wypadają i są cichsze bo nie muszą się wysoko kręcić, ale w mieście.... No chyba, że ja jakoś zbyt wrażliwy jestem na ten odgłos a raczej wibrację. Drażni mnie podobnie jak zapalone w nocy tylne światła przeciwmgielne w poprzedzającym mnie aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Precz z dieslami. Traktory dla rolników, a nie do miast . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Kudłaty wreszcie coś sensownego powiedział :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Po Hodzie i Subaru przyszedl czas na nowego diesla Mitsu. Pokzali silnik diesla 2.2 R4 204KM. Mielmy nadzieje, ze nie wkitraja go do Evo/Ralliarta ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Dizle majo jedno zasadniczo zalete. Jak se człowiek zapomni tanknońć to może se do baku wycisneńć tego czyraka co ma na dupie i jakoś sie dochuśta do cpenu na ty ropie. Mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 no to Panowie i Panie.... stalo sie... oficjalnie na stronie SIPu pojawilo sie info o dieslu http://www.subaru.pl/datasheet/08mylegacy_diesel.pdf juz sie nie bedzie trzeba posilkowac pancerwagenami Subaru, ktore pali 6,0 na 100km :roll: Passat 2.0 TDI 140KM, 320Nm: 9,8 sekundy od 0 do 100 km/h, Vmax 209 km/h. Legacy 2,0 TD 150KM, 350Nm: 8,7 sekundy od 0 do 100 km/h, Vmax 208 km/h biorac pod uwage wieksze straty zwiazane z napedam 4x4, Legacy wypada calkiem slusznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 chojny, robisz swapa? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Jest diesel ... a to się teść ucieszy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 oficjalnie na stronie SIPu pojawilo sie info o dieslu cennika chyba zapomnieli dołączyć.... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 chojny, robisz swapa? jak ten diesel zblizy sie do osiagów naszych GT-ków, bedzie brzmieć jak nasze GT-ki to sie zastanowie a szczerze to takiego dieselka w automacie to bym przywitał z otwartymi ramionami :roll: cennika chyba zapomnieli dołączyć.... to jest informacja dotyczaca rozszerzenia palety silnikowej a nie oferta handlowa. podgrzeją atmosfere, V.A.G. poobgryza paznokcie z nerwów przez jakiś czas i się ceny pojawią :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dyszelek przynajmniej 100kg cięższy, spalanie o które bym nawet nowego Justy nie podejrzewał Osiągi przyznam, robią wrażenie. Trochę martwi 1800 obrotów pomiędzy maksymalnym momentem a maksymalną mocą, ciekawe do ilu się kręci ten silnik, ale pewnie odpowiednio długie przełożenia załatwiają problem (a Nm to on faktycznie sporo ma). No i ciekaw jetem faktycznych wrażeń akustycznych Pozostaje jeszcze nadzieja, że z daleka nie pomylę Legacy TD z jakimś starym jelczem lub autosanem, jak mi się to zdarzało widząc fordy TDCi czy jakieś szpachlowageny TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 wczesniej to kazdy siebie szanujacy uzytkownik Subaru (nawet tych z LPG :razz: ) mogl z wysoka patrzec i z nieskrywana pogarda wypowiadac sie o ropniakach (patrz. watek o kopaniu lezacego ), a teraz co, pozwolcie zapytac, beda jednymi z nas :?: :shock: jak ten swiat sie zmienia... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Trochę martwi 1800 obrotów pomiędzy maksymalnym momentem a maksymalną mocą Nie musisz się martwić. odpowiednio długie przełożenia załatwiają problem (a Nm to on faktycznie sporo ma). Masz odpowiedź. Pozostaje jeszcze nadzieja, że z daleka nie pomylę Legacy TD z jakimś starym jelczem lub autosanem, jak mi się to zdarzało widząc fordy TDCi czy jakieś szpachlowageny TDI. Nie pomylisz. Odpowiedzi udzielone na podstawie eksploatacji najlepszego silnika diesla w klasie na przestrzeni 150kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 eddie_gt4, jak będą tak samo zakręceni jak my to jakie ma to znaczenie? Po prostu odpadnie jeden temat. Jestem jeszcze ciekaw konfrontacji takiego Legacy TD ze zwykłym 2.0 na torze, czy te 100kg z przodu ma jakiś negatywny wpływ na trakcję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Reduktor zostaje, przy momencie 350Nm już przy 1800, to będzie prawdziwy muł pociągowy, nie do zatrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 beda jednymi z nas Tego właściciele benzyniaków mogą być pewni. Subiektywne odczucia prowadzą do wniosku, że 2l Forek z accordem nie ma szans, zwlaszcza na 3 b. przy wyprzedzaniu, kiedy manewr rozpoczynamy przy około 60-70. Podkreślam, SUBIEKTYWNIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 FUKS, z drugiej strony mam poważne wątpliwości ilu kierowców potrafi poprawnie wykorzystać potencjał silników swoich aut. Wiele osób jest zaskoczona, że jak wyprzedzam albo szybko ruszam to kręcę na kolejnych biegach auto do 6 tys obrotów, a nie zmieniam już przy 3-4 tys! Wielu posiadaczy aut (również diesli) nie potrafi wyprzedzić płynnie, najpierw zmieniają pas a potem... zależnie od silnika, w benzynie powoli nabierają prędkości i z mozołem wyprzedzają, w dieslu długo nic a potem rakieta (zakończona zazwyczaj obłokiem sadzy), a wystarczyło wcześniej zredukować :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się