Jump to content

wkrotce diesel dla subaru


Recommended Posts

  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ale chyba będzie nagroda archeologa miesiąca

ciekawe czy wersja z dieslem będzie miała reduktor.

 

faktycznie ciekawe. Choc mysle, ze moga z niego zrezygnowac - momentu wystarczy :)

 

No z reduktorem był by już prawdziwy ciągnik....

Link to post
Share on other sites
rrosiak, przez ostatnie naście miesięcy sporo było informacji o tym dieslu, ale nigdy nie pisali. że biorą pod uwagę imprezę.

 

wiem, wiem, wiem...ale co jakiś czas przewijał się jednak wątek, co było gdyby...

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Pisałem o tym w Pytaniach do Dyrekcji, wrzucę też tu: u Szweda są ceny subaraków z dieslami.

 

http://www.subaru.se/hem_prislista_alla.aspx

 

Przypominam też przy okazji: w tamtym wątku prowadzimy rozmowę on-top z Dyrekcją na temat modeli subaru dostępnych w SIP, tu - ogólną dyskusję o dieslu w subaru.

Link to post
Share on other sites

So What!, lepiej sprawdz roznice cenowa miedzy jednym i drugim u Szwedow i potem przelicz na zlotowki ;)

 

 

(a jak to wyglada z akcyza na 2.0 diesel z turbiną, jakby nie bylo? :shock: )

Link to post
Share on other sites
I biegi trzebaby zmieniać szybciej, niż w F1 ;>

 

jak ktoś by chciał sprawdzać czas 0-140 Z REDUKTOREM, to pewnie tak. :mrgreen:

na szczęście reduktor służy częściej do jazdy wolniej niż do jazdy szybciej. miejmy nadzieję, że FHI o tym pamięta...

Link to post
Share on other sites
(a jak to wyglada z akcyza na 2.0 diesel z turbiną, jakby nie bylo? :shock: )

 

Nie rozumiem. Przeliczniki pojemności stosuje FIA, nie Urząd Celny. Mam rację?

Link to post
Share on other sites

MSK, nie wiem, moze pieprze bez sensu po nieprzespanej nocce...

 

 

 

Zastanawiam sie nad sensem formy wypowiedzi zastosowaniej przez Michał Bajorek ... :roll:

 

 

:mrgreen:

Link to post
Share on other sites
So What!, lepiej sprawdz roznice cenowa miedzy jednym i drugim u Szwedow i potem przelicz na zlotowki

Różnica wynosi 25 tys. SEK. Po przeliczeniu na złotówki (kurs 1 SEK = 0,3787 zł) wychodzi 9467,50 zł. Wiele się więc nie pomyliłem :roll:

Link to post
Share on other sites
MSK, nie wiem, moze pieprze bez sensu po nieprzespanej nocce...

 

 

 

Zastanawiam sie nad sensem formy wypowiedzi zastosowaniej przez Michał Bajorek ... :roll:

 

 

:mrgreen:

Też sie zastanawiałem - w swoim poscie sprzed jakiegoś czasu znalazłem sł9owo Audi,przeanalizowałem sens i w ząb nie załapałem co ma Audi do tematu - chyba miałem jakiś rodzaj pomrocznoiści pisząc to - nagle eureka - miało być Audio hehe - literówka, zedytowałem i tak wyszło jak wyszło

Link to post
Share on other sites

IMHO takiego turbodyszla powinno sie raczej cenowo porownywac do 2.5 N/A - komfort jazdy powinien byc porownywalny, jesli nie ciut lepszy, a nizsza akcyza moze (choc nie musi) sprawic, iz w takim porownaniu dyszel wypadnie nawet lepiej.

Link to post
Share on other sites

So What?!, No i dobrze, zobaczymy, jak bedzie w PL, bo importerzy moga roznie wyceniac poszczegolne wersje (stad mysle, ze lepiej znac stosunek ceny jednego do drugiego). :)

Link to post
Share on other sites
na szczęście reduktor służy częściej do jazdy wolniej niż do jazdy szybciej

Eeee, no szybko na reduktorze to się nie jedzie, ale na tor w zasadzie jest niezastąpiony w słabosilnym autobusie :) Ja w każdym razie reduktora używam do szybszego osiągnięcia zadanej prędkości - do 110 km/h się sprawdza :)

 

Olleo, nie wiem czy klekot pod maską przyczynia się do podnoszenia komfortu. Faktycznie, przy 160km/h silnik mający 3000 obrotów jest cichszy niż mający 5 tys obrotów, ale... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło).

Link to post
Share on other sites
Olleo, nie wiem czy klekot pod maską przyczynia się do podnoszenia komfortu. Faktycznie, przy 160km/h silnik mający 3000 obrotów jest cichszy niż mający 5 tys obrotów, ale... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło).

Chodzilo mi o przyspieszanie, jazde w terenie, ciagniecie przyczepy etc., a nie komfort dla twoich uszu. Z drugiej strony:

1. to subarowski diesel :roll:

2. to Legacy, a nie kiepsko wyciszony Forek.

Link to post
Share on other sites
Chodzilo mi o przyspieszanie, jazde w terenie, ciagniecie przyczepy etc., a nie komfort dla twoich uszu.

Komfort jazdy poprawia zazwyczaj skrzynia AT, ale w cenniku nie widzę. Widzę za to 5MT :shock: będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca.

 

1. to subarowski diesel :roll:

więc?

 

2. to Legacy, a nie kiepsko wyciszony Forek.

Legacy kiepsko nadaje się w teren, o którym wspomniałeś nieco wcześniej :) Obaczym jak będą pierwsze auta jak to jeździ, jak brzmi.

Link to post
Share on other sites
Widzę za to 5MT :shock: będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca.

 

Łatwiej chyba zmienić dyfry. :?:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...